9
Ik geef invites weg

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snakerrr
    Eclair Aug 11, 2014

snakerrr , Aug 11, 2014 :
    Idd, ik stuur van de invites die ik mag verdelen 1 door aan een vriend en de andere 2 zullen hier ook verschijnen met een getal tussen de 0 en 50 voor de 1ste reaguurders oid :p

2. Schumi_wk
    Cupcake Aug 11, 2014

3. thespeed
    Ice Cream Sandwich Aug 11, 2014

thespeed , Aug 11, 2014 :
    Hopelijk kunnen we er allemaal voor zorgen dat iedereen hier een invite krijgt. :)

4. itsasecret
    Gingerbread Aug 11, 2014

itsasecret , Aug 11, 2014 :
    Waarom twijfel je :)? Het is een super telefoon voor weinig geld.

thespeed likes this.
  5. thespeed

Het is wel een mooi toestel :)
    Dus ik wist het wel.. maarja ik weet natuurlijk niet waarom je twijfelt.

6. thespeed

Ik heb ze gezien maar dan van in de 70 euro .
    Ik speel gewoon het spel mee en dan zie ik het wel :)

7. helaas
    Eclair Aug 11, 2014

helaas , Aug 11, 2014 :
    Ik heb mijn HTC One X nu bijna 3 jaar.
    Dit is/was best een aardig toestel, maar:
    • Batterijproblemen
    1. Als ik 's nachts mijn telefoon niet op airplane mode zet, dan gaat die van 100% naar 15% in de 7 uurtjes dat ik lig te pitten
    2. Op mijn dagelijkse treinrit van mijn woonplaats naar mijn werk (iets langer dan een uurtje) gaat met batterij ook naar de 20%
    3. Als ik veel vergaderingen of opleidingen heb op een dag en ik mijn telefoon niet aan de computer kan laten laden heb geen batterij meer ergens halfweg mijn treinrit. Dit is niet noodzakelijk een nadeel, want zo heb ik bijna alle fysieke boeken die ik nog had liggen kunnen lezen, maar toch :p Liever wel bereikbaar.
    • Apps
    1. Google Maps navigatie is stuk sinds de laatste update. Telefoon resetten lost dit niet op.
    2. Hetzelfde issue met de Gmail app als hier boven.
    • Hardware
    1. Na enkele maanden gebruik heb ik scherm moeten laten vervangen (productiefout). Dit ging volgens de officiële weg, dus een ticket maken bij HTC en het toestel laten herstellen door Dynafix. Toen ik het toestel na reparatie terugkreeg was mijn bereik sterk verminderd. Ik ben recent verhuist, en waar ik nu woon kan ik ook bellen en gebeld worden, maar in mijn vorige woning ging dit niet. Andere telefoons hadden daar geen probleem met de dekking. Probleem stelde zich pas na "reparatie".
    2. Het nieuw ingelijmde scherm begint te lossen.
    Ik kan dus best een nieuw toestel gebruiken. Hoewel er natuurlijk andere toestellen op de markt zijn dan de OPO heeft deze toch mijn voorkeur. Mijn eerste android telefoon was de HTC Wildfire. Wegens gebrekkige interne opslagruimte heb ik deze moeten rooten om zo het één en ander te kunnen herpartitioneren om zo toch wat extra apps te kunnen installeren. Ik heb toen ook meteen Cyanogenmod geflashed. Deze droidvariant draagt nog steeds mijn voorkeur weg en een toestel met dit OS out-of-the-box is dan natuurlijk ideaal. Zeker omdat ik mijn garantie niet moet opofferen om het te installeren zoals bij andere producenten.

thespeed likes this.
  8. VvDam
    Donut Aug 11, 2014

VvDam , Aug 11, 2014 :
    Nou goed daar komt mijn reden dan.

Na het overlijden van samsung s2 over gestapt naar een windows phone (van de eerste generatie) als dat nog niet genoeg reden is weet ik het niet meer...

Daarnaast ben ik het met wharfdale eens dat invites op sites als ebay en marktplaats tegen idiote bedragen verkocht worden. Overigens vertrouw ik marktplaats al lang niet meer.. had laatst een samsung s4 getracht te kopen.. had het ding al bijna thuis toen ik erachter kwam dat het een goedkope cloon betrof.. (overigens nog een hoop plezier mee gehad met aangiften en andere moeite om mijn geld terug te krijgen)

Hopelijk is dat voldoende reden. Zo niet dan wacht ik mijn beurt nog even af.

Gegroet.

9. Petrcech_3
    Gingerbread Aug 11, 2014

Petrcech_3 , Aug 11, 2014 :
    Denk dat er meerdere redenen zijn waarom ik deze telefoon graag wil hebben:
    1. Vind mijn scherm op dit moment gewoon veel te klein
    2. De specificaties zijn gewoon echt te bruut
    3. Een goede batterijduur is voor mij een must (Hoezo verslaafd? :))

Hoop dat dit je genoeg overtuigd :D

10. Joe6

Joe6 , Aug 11, 2014 :
    Ik zou de invite willen omdat ik de Oneplus one graag zou willen hebben die je daarmee kan bestellen. Maar ik denk dat je dat al begrepen hebt :p.
    Maar goed, ik wil deze telefoon graag omdat het een zeer aantrekkelijke telefoon is. Naast de prachtige spec sheet. Is het gewoon cool om deel te zijn van de Oneplus One community. Het is te gek om een smartphone als deze te hebben die zo gewild is maar alleen voor een paar mensen beschikbaar is.
    Als ik deze invite zal ontvangen ben ik een dankbaar man.
    Iedereen nog succes met queeste naar de OPO!!

11. thespeed

Balen.. dat je opgelicht bent :(
    Je moet tegenwoordig zo opletten.
    Hopelijk heb je je geld terug gekregen.

12. Cheap_Legit
    Donut Aug 11, 2014

Cheap_Legit , Aug 11, 2014 :
    Wat kom ik hier veel Galaxy S2's tegen. Ben zo te zien niet alleen :rolleyes:
    Ik weet eigenlijk ook niet of ik dan nog een bijzondere reden weet te verzinnen. Mijn S2 haalt het met een beetje geluk 10 uur standby. Tijdens mijn werk heeft hij altijd op het verkeerde moment zin om uit te vallen/vast te lopen/verbinding kwijt te raken. Ik ben blij dat hij überhaupt nog werkt, maar veel meer dan whatsapp en internet kan ik er niet meer mee zonder dat hij gaat haperen als een gek. Hoog tijd voor een nieuw telefoontje.

Niet te vergeten dat er al een nieuw moederbord in zit. Ik had "geluk" dat hij na een jaar en 8 maanden kapot ging en niet later, want dat viel dan nog onder de garantie.
    Het feit dat ik nu een schroefje mis in de achterkant is dan weer een ander verhaal. Softwarematig valt hij misschien bijna uit elkaar maar gelukkig blijft hij, ook met een schroefje minder, prima in elkaar zitten.

En het belangrijkste niet vergeten natuurlijk: het kabeltje van mijn oplader is bijna door, de beste indicatie dat ik echt een nieuwe telefoon nodig heb! :x

13. JokkeW93
    Froyo Aug 11, 2014

JokkeW93 , Aug 11, 2014 :
    Waarom moet ik een invite krijgen?
    Welja, het is een toptoestel voor een schappelijke prijs. Een hele upgrade van mijn huidige s3. Die vaker eens flipt en moet herstarten. Ook wordt ie n stukje trager,..
    Een vriend van mij heeft binnenkort een nieuwe gsm nodig, dus hij zou al 1 invite van mij krijgen, de rest wordt weggegeven via dit forum of 9lives.

Think about me, pretty please? :p

14. GTOpower
    Donut Aug 11, 2014

GTOpower , Aug 11, 2014 :
    Mijn reden? Ik vind het tijd een nieuwe en complete telefoon. Mijn huidige telefoon heb ik in China gekocht, een prima telefoontje, maar veel dingen hebben nooit gewerkt. Google Play store heeft nooit gewerkt, en GPS ook niet. Toch wel frustrerend als je ziet dat het kleine HTC'tje van je moeder dat wel allemaal kan. Na 2,5 jaar alleen maar apps downloaden via vage Chinese appstores wordt het tijd om eens het gemak van de Playstore te ervaren.
    Komende tijd ga ik veel buiten sporten, het zou gaaf zijn als ik dan eindelijk routes kan bijhouden met GPS. En daarnaast ga ik ook veel reizen, dus weten wat je locatie dan is, is ook wel handig.
    En de mega accu die in de OPO zit is toch wel heel erg interessant.
    Het zou super zijn om een invite te ontvangen!

15. Joozey
    Donut Aug 11, 2014

Joozey , Aug 11, 2014 :
    Ik heb momenteel een Nokia GSM (helaas net niet de 3310 :D) maar geluid is te zacht, ik versta amper iemand. Dus... tijd voor een nieuwe phone, een smartphone... een echt goeie... gelijk maar gewoon de allerbeste! Dan kom je na even zoeken toch op de OPO uit... en dan blijkt dat je een invite nodig hebt *le sigh*. Dus ik hoop dat de vrijgevigheid van een forumlid mij binnenkort ook de mogelijkheid geeft een OPO te kopen en de invites hier verder te verspreiden :).

16. alexpress
    Gingerbread Aug 11, 2014

alexpress , Aug 11, 2014 :
    Graag een invite voor mijn broer die al 3 jaar vastzit aan zijn oude en trage samsung galaxy mini...

17. VvDam
    Donut Aug 11, 2014

VvDam , Aug 11, 2014 :
    Ja, die vent was bang voor een aantekening op zijn naam. Toen ik er met woorden niet uit kwam heb ik online aangifte gedaan. Binnen 3 minuten na deze aangifte gedaan was hing hij alweer aan de telefoon en bood mij toch aan om de aankoop ongedaan te maken.

Je wilt niet weten wat voor administratieve rompslomp hierbij is komen kijken... Al was ik wel blij dat ik mijn geld terug gekregen had.. Heb er toch nog aan zitten denken dat als ik mijn geld niet terug gekregen zou hebben die telefoon maar als cloon op marktplaats te zetten en te kijken wat voor prijs men er op zou bieden.

Wilde een goede prijs betalen en zou redelijkerwijs kunnen verwachten dat deze telefoon echt was (+- 330 euro)

Tip voor de mensen die na dit te lezen ooit nog een telefoon willen kopen via marktplaats : doe grondig onderzoek in hoe je een nep telefoon kan herkennen.. neem hiervan tevens de printjes mee naar de overdracht zodat je in alle rust kan inspecteren.. Inspecteer de telefoon goed voordat je het geld overdraagt. En ga niet uit van de goedheid van een marktplaatshandelaar..

thespeed likes this.
  18. thespeed

Mooi dat het opgelost is :) en goede tips
    Ben ook altijd bang dat het merendeel gestolen is.

19. Rimketje
    Honeycomb Aug 11, 2014

Rimketje , Aug 11, 2014 :
    Nadat zelfs de Cyanogenmod mijn Samsung Galaxy S plus niet meer kon redden heb ik een Huawei Y300 gekocht.. Dacht dat het een redelijk alternatief was for the time being... Maar helaas.. Ik kan er niks mee.. Heb er 4 apps op staan en hij zeurt al dat hij vol is.. (Niet fijn..)
    Hij loopt vast, start zomaar opnieuw op en kan amper whatsappen.. Ze komen soms pas uren later aan de berichtjes..

Dus opzoek naar een nieuwe telefoon... Ik ben gelukkig met mijn werk en mag niet klagen over mijn salaris.. Maar het is geen vetpot..(Ben verpleegkundige... Dus geen dik salaris).. Dus helaas zit een S5, Iphone of wat dan ook er niet in.. En toen was daar de OPO!
    Wow... Geen woorden van... Maar wat zou ik die graag willen hebben!

Hopelijk ben jij dan mijn 'engel' die mij een invite geeft ;)

20. Cheap_Legit
    Donut Aug 11, 2014

Cheap_Legit , Aug 11, 2014 :
    Hoe herkende jij dan eigenlijk de namaak? Wat klopte er niet?