0
Inlärning/tillläggning av ord? OP2

1. Thasweshis
    Froyo Jul 29, 2016

Thasweshis , Jul 29, 2016 :
    Hej! Gick för några månader sedan över från min OPO till en OP2. Det jag under dessa 2-3 månader har störst mig som mest på är att det fan:)mad:) inte går att lägga till ord i ordlistan utan att behöva gå in på Språk och inmatning och lägga till där. På min OPO var det inga problem alls med detta då jag bara behövde klicka back space, komma tillbaka till ordet, trycka på det och lägga till i ordlistan. Någon som har en lösning på mitt världsproblem? Kan heller inte flippa på synkning av inlärda ord då detta "inte är tillgängligt för enheter med Google Apps for Work konton", trots att mitt huvudkonto inte alls har någon koppling till detta och att jag tog bort det konto som jag tidigare haft Google Classroom på... Jag ber er på mina knän om hjälp, börjar på ryck på att det aldrig funkar!:(

2. NickeD
    Pie Jul 30, 2016

NickeD , Jul 30, 2016 :
    Använd SwiftKey.. Det lär sig efter dig o när du skriver får du förslag på ord. Varje gång du klickar på ordet läggs det till ordlistan... Kollade nyss på min OP3 o det finns ingen ordlista i min lur.. Allt ligger på SwiftKey's server el något... Det är 3e luren jag använder det på o varje gång kommer mina ord tillbaka direkt..

Thasweshis likes this.