3
Invite te krijgen voor droge mop

1. anessie
    Froyo Jul 29, 2014

anessie , Jul 29, 2014 :
    Ik heb hier 3 invites weg te geven, ik kijk rond 21u vanavond wie de beste droge humor kan copy pasten/neerpennen en selecteer er dan 3.

http://i.imgur.com/9y58nz1.png

Posts zonder mop lees ik niet.

///////////////*Invites uitgedeeld!*\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Last edited: Jul 30, 2014

mmischa, EngelHamer and belgianbonzai like this.
  2. Sven1
    Cupcake Jul 29, 2014

Sven1 , Jul 29, 2014 :
    "Hoe noem je een explosief zonder lef?"
    "Een dynamietje..."

3. Smurf
    Gingerbread Jul 29, 2014

Smurf , Jul 29, 2014 :
    Een vrouw vindt dat het tijd wordt voor een nieuw huis. Na een weekje zoeken koopt ze een huis. Goh denkt de vrouw, wat zal ik mijn huis nou voor een naam geven. Tijdens het denken komt er een man op een fiets langs en hij valt eraf. "Au, mijn reet!!" Ja, denkt de vrouw dat is een mooie naam en ze noemt haar huis reet. Een week later koopt ze een nieuwe hond. Goh denkt de vrouw, hoe zal ik mijn hond noemen. Tijdens het denken komt er dezelfde man op de fiets langs en valt weer van zijn fiets. "Au, mijn gat!!" Ja, denkt de vrouw, dat is een mooie naam en ze noemt haar hond gat. Een week later is haar hondje weggelopen en ze gaat naar de politie toe. Op het politiebureau aangekomen zegt: "Ik heb mijn hele reet nagezocht, maar ik kan mijn gat niet vinden!!!

Last edited: Jul 29, 2014

4. jdf007
    Marshmallow Jul 29, 2014

5. oneplusseb
    Eclair Jul 29, 2014

6. 2d0
    Froyo Jul 29, 2014

2d0 , Jul 29, 2014 :
    Een naam voor de opo voor degene die hem nog niet heeft is omo, one minus one. Wast gelijk je telefoon weer schoon.

Last edited: Jul 29, 2014

7. guidoww
    Honeycomb Jul 29, 2014

guidoww , Jul 29, 2014 :
    Alfred jodocus kwak, hete eerst eigenlijk: Fred jodocus kwak, toen kwam hij iemand tegen die zei ; hallo ik heet al: Fred jodocus kwak. En daarom heet hij nu dus Alfred jodocus kwak.

8. belgianbonzai
    Cupcake Jul 29, 2014

belgianbonzai , Jul 29, 2014 :
    Zegt een man tegen zijn vrouw: "Laten we er een mooi weekend van maken!"
    Vrouw gaat direct enthousiast akkoord
    Man: "Goed, dan zie ik je maandag weer"

9. biep
    Ice Cream Sandwich Jul 29, 2014

biep , Jul 29, 2014 :
    twee mannen van in de 90 zitten op een bankje. zegt de ene tegen de andere "mijn vrouw en ik gaan scheiden" ....verwonderd zegt zijn vriend "hoezo, nu nog ? je bent al 70 jaar getrouwd, hoe kom je erbij ?" "tja, zegt de andere, we hebben beslist te wachten tot de kinderen dood waren" :-D

10. EngelHamer
    Froyo Jul 29, 2014

11. Randy93
    Cupcake Jul 29, 2014

Deactivated User and biep like this.
  12. deathmantim
    Eclair Jul 29, 2014

deathmantim , Jul 29, 2014 :
    Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me een por in m'n zij gaven en dan zeiden:
    "En nu jij nog, hè?"
    Ze zijn ermee opgehouden toen ik hetzelfde bij hen begon te doen... op begrafenissen

bilzerse, brian_nl and biep like this.
  13. lanytha
    Gingerbread Jul 29, 2014

lanytha , Jul 29, 2014 :
    In een klein dorpje schrijft een ouwe man aan zijn enige zoon een brief. Zijn zoon is onlangs in den bak gevlogen. Zijn vader schrijft: “Beste Jongen, dit jaar zal ik geen groenten kunnen verbouwen in de moestuin. Ik heb mijn best gedaan, maar het werk is me te veel en te zwaar zonder jouw hulp. Normaal hielp je me daarbij, maar ja… groetjes”

Een aantal dagen later komt een brief terug uit de gevangenis “Beste vader, ga niet graven in de achtertuin, ik heb daar namelijk de lijken begraven”

Door de controle bij de gevangenis is de politie erachter gekomen en komt langs bij de vader. Met hele groepen en machines ploegen ze de moestuin om. Na lang zoeken vinden ze toch niks. De politie maakt hun excuses en vertrekken weer.

Een paar dagen later komt er weer een brief van de gevangenis “Beste vader, ben je een beetje blij met je omgeploegde tuin?”

14. erikje
    Donut Jul 29, 2014

erikje , Jul 29, 2014 :
    Een champignon en een ui maken samen een praatje over het leven. Zegt de champignon tegen de ui Mijn leven een regelrechte nachtmerrie, eerst wordt ik in stukjes gehakt en daarna ook nog eens levend gebakken” waarop de ui zegt “Het kan nog veel erger want ik word eerst levend gevild en dan gesneden. En het ergste is dat de mensen er ook nog heel nep bij staan te huilen!

15. JelleBastiaenssens
    Gingerbread Jul 29, 2014

JelleBastiaenssens , Jul 29, 2014 :
    Wat is een overeenkomt tussen een prostituee en bungeejumpen?

Het is net zo duur, je geniet er ongeveer net zolang van en als het rubber knapt ben je de ***. :D

Groetjes

16. Reverb
    Jelly Bean Jul 29, 2014

Deactivated User and EngelHamer like this.
  17. Sammekl
    Gingerbread Jul 29, 2014

Razmatazz_ and Deactivated User like this.
  18. brian_nl
    Eclair Jul 29, 2014

brian_nl , Jul 29, 2014 :
    Kies een willekeurig getal tussen 0 en 100,
    Tel er nu 8 bij,
    Verdubbel het,
    Trek er 6 van af,
    Deel dit getal door 2,
    Vermenigvuldig het met 3,
    Tel er nu 12 bij,
    Deel dit getal door 4,
    Doe nu je ogen dicht.