0
Invites te verdelen

1. GTOpower
    Donut Oct 1, 2014

GTOpower , Oct 1, 2014 :
    Ik heb een aantal invites te verdelen. Overtuig mij waarom jij er een moet krijgen! Vanavond rond 23:00 zal ik ze verdelen.

Succes!

PS: Geen PM

2. Seijmo
    Community Veteran Oct 1, 2014

Seijmo , Oct 1, 2014 :
    @GTOpower Invite topics voortaan plaatsen in het desbetreffende subforum

Hier bestaat inmiddels een gestickyde thread over!

3. sandeman
    Ice Cream Sandwich Oct 1, 2014

sandeman , Oct 1, 2014 :
    euh, omdat ik mijn kennis helemaal gek hebt gemaakt met mijn gezeur hoe geweldig ie wel niet is en hij er nu ook 1 wil?

(en ik hem maar niet heb verteld dat ik drie invites had die door vakantie zijn verlopen.....)

4. Dries d'Hooghe
    Donut Oct 1, 2014

5. edled
    Froyo Oct 1, 2014

edled , Oct 1, 2014 :
    give ONE to me babe ahahahahah (an de song : give it to me baby) goed he

6. ermi1982
    Donut Oct 1, 2014

ermi1982 , Oct 1, 2014 :
    Hey. Ik zoek nog steeds een invite voor een nieuwe goede smartphone voor mijn vrouw. Alvast.bedankt.

7. Deeff
    Cupcake Oct 1, 2014

8. Hugoverhoef
    Cupcake Oct 1, 2014

Hugoverhoef , Oct 1, 2014 :
    Jij hebt toch een oneplus one? Dan hoef ik jou toch niet meer te overtuigen waarom ik er een wil hebben?

9. ThomasDooren
    Cupcake Oct 1, 2014

ThomasDooren , Oct 1, 2014 :
    Hoeveel mensen ken je die in het dorpje Enter wonen?
    Als je mij kiest, ken je één persoon die in Enter woont

10. RoyalDeath
    Cupcake Oct 1, 2014

RoyalDeath , Oct 1, 2014 :
    Omdat ik heel graag het verschil wil laten zien met de iPhone.

Less is more!

Ik wil heel graag de invite, ook omdat het zo goedkoop is!

11. viccieofficial
    Eclair Oct 1, 2014

viccieofficial , Oct 1, 2014 :
    Heb echt een nieuwe telefoon nodig. Heb deze zomer eindelijk het geld bij elkaar gespaard en een HTC One m7 gekocht. Hij is alleen gestolen op Reading festival en heb sindsdien geen mobiel meer gehad.. Dit was niet echt een probleem maar nu begint m'n baas vervelend te doen dat ik niet bereikbaar ben. Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn voor een invite!

12. taijco
    Donut Oct 1, 2014

taijco , Oct 1, 2014 :
    Omdat ik je dan kan opbellen en zeggen hoe fantastisch je bent?

13. Roderik Platteau
    Cupcake Oct 1, 2014

Roderik Platteau , Oct 1, 2014 :
    Ik heb lange tijd zitten zoeken naar een budget smarphone. De enige 2 merken die de beste prijs/qualiteid verhouding hebben zijn Oneplus en Xiaomi. Omdat ik geen invite voor de Oneplus One kon krijgen heb ik dan maar de Xiaomi MI3 (ook een chinese smartphone) gekocht voor 270 euro. Het probleem is dat ik deze na 2 weken heb laten vallen (vanaf arm-hoogte), waardoor hij al niet meer werkt (daar ging mijn 270 euro). Blijkbaar is de qualiteid van de MI3 dus toch niet zo goed.

Als ik deze invite zou krijgen zou je me hier enorm veel plezier mee doen (omdat de oneplus het enige merk blijkt te zijn die qualiteid geeft voor zo'n lage prijs). Ook zal het handig zijn om een smartphone te hebben nu ik in het hoger onderwijs zit ;) (zo kan ik overal aan mijn bestanden werken, dat was eigenlijk de reden waarom ik een smartphone wilde kopen).

14. Wim Van Dyck
    Cupcake Oct 1, 2014

Wim Van Dyck , Oct 1, 2014 :
    Omdat de Oneplus gewoon DE beste smartphone is !
    en ook wel omdat mijn HTC One X zijn beste tijd heeft gehad :)

15. NB_ivd
    Eclair Oct 1, 2014

NB_ivd , Oct 1, 2014 :
    Omdat mijn broer wil overstappen van een kapotte iphone naar dit beest :p

16. genrmx
    Cupcake Oct 1, 2014

genrmx , Oct 1, 2014 :
    Beste GTOpower,

Ik ga niet zeggen van omdat het DE telefoon is. Of mijn telefoon is kapot ik wil echt deze hebben.

Nee, ik heb echt oprecht interesse in een oneplus one, al enige tijd geleden hoorde ik van de oneplus one maar ik sta niet achter het invite systeem. Ik had dus zoiets van ik wacht wel tot de telefoon normaal te koop is.

Ik ben nu inmiddels 4 maanden verder en ik zie geen enkele vorm van verandering dat ze hier van af gaan stappen.

Hierom wil ik jou vragen om een invite met mij te delen, zodat ik het toestel kan bestellen.

Mocht ik later invites krijgen dan zal ik deze ook verder verdelen onder de armen binnen dit forum.

Alsvast bedankt voor het overwegen.

Groet,

Roger

Last edited: Oct 1, 2014

17. FMFREAK
    Cupcake Oct 1, 2014

FMFREAK , Oct 1, 2014 :
    Omdat ik dan mijn home-made apps eindelijk ook eens op een groot scherm kan testen.

18. GTOpower
    Donut Oct 1, 2014