3
Jobopslag: Brand Ambassadør, OnePlus

1. HansGeisler
    Nordics Marketing Aug 31, 2017

HansGeisler , Aug 31, 2017 :
    Jobbeskrivelse

Drømmer du stort og sigter du højt? Er du passioneret omkring teknologi? Er du studerende på et dansk universitet? Elsker du OnePlus? Vil du gerne hjælpe med at sprede det gode ord og vores brand blandt dine medstuderende? Hvis du kan svare “ja” til alle disse spørgsmål, er du muligvis én af vores nye brand ambassadører!

Vi søger tre danske universitetsstuderende, som kan hjælpe os med online og on-campus promovering. Arbejdstiden er fleksibel (8-10 timer pr. uge), og du vil rapportere til vores Nordics Marketing Team. Stillingen er lønnet.

Opgaver

• On-campus promovering af OnePlus til events, fester, skoledage, etc.

• Brand awareness-undersøgelser blandt medstuderende

• Bidrage med nye idéer til at udbrede kendskabet til OnePlus blandt studerende

• Assistere med OnePlus events

• Andre løbende ad-hoc opgaver

Kvalifikationer

• Du er studerende på et dansk universitet.

• Du er passioneret omkring OnePlus.

• Du er taler og skriver flydende dansk og engelsk.

• Kontraktperiode: 12 uger med mulighed for forlængelse. Startdato hurtigst muligt.

Ansøgning

• Send din ansøgning til hans.geisler@oneplus.net

• Ansøgning skal indeholde: kortfattet cover letter, som beskriver, hvorfor du vil arbejde for OnePlus (maks 200 ord) + information om dit universitet og dit studie.

• Deadline: 7. september. Vi læser ansøgninger og holder samtaler løbende.

Vinkel, Mark Falsing and kaihp like this.
  2. Peter Krull
    Ice Cream Sandwich Aug 31, 2017

Peter Krull , Aug 31, 2017 :
    Går godt nok ikke på Uni, men ideen om at være OnePlus ambassadør interesserer mig helt klart! Er der nogen speciel grund til at i begrænser jer til Universitetsstuderende? Man er vel allerede en slags frivillig ambassadør hvis man har fået 3 venner og 4 familiemedlemmer til at bruge OnePlus telefoner?.. :rolleyes:

kaihp likes this.
  3. Mark Falsing
    Moderator Moderator Sep 22, 2017

Vinkel likes this.
  4. Vinkel
    Jelly Bean Sep 27, 2017

Vinkel , Sep 27, 2017 :
    Nej det gør jeg desværre ikke. Men tak fordi du taggede mig @Mark Falsing ;) Havde ellers været et perfekt studie job.