1
Kan ikke aktiverer "Ok Google"

1. tokaz
    Donut Jun 2, 2019

tokaz , Jun 2, 2019 :
    Hej derude.

Jeg vil hører om nogle har en løsning på "Ok Google" funktionen. Jeg kan ikke aktiverer den så den virker når telefonen er låst eller i det hele taget uden at jeg åbner assistenten først.

Jeg havde samme problem på min OP5 og nu også min OP7 Pro. Den siger som i kan se på billedet at mit sprog ikke er understøttet. Jeg synes bare det virker underligt da jeg har bekendte med henholdsvis OP3T, OP5 og OP6T som sagtens kan få det til at virke på dansk ved blot at sige "OK Google" men telefonen er låst og uden at de skal åbne assistenten manuelt først.

Jeg har prøvet at følge guides fra Google, diverse fix fra forskellige forums, men lige meget hjælper det. (clear cashe, clear app data, uninstall/install)

Nogle der har en OP hvor det virker og måske kan hjælpe mig med at få det til at virke?

på forhånd mange tak.

God dag!!
    1559435811501.jpg

1559435319133.jpg

U1527917758122 likes this.
  2. lars.stokholm
    Cupcake Jun 9, 2019

lars.stokholm , Jun 9, 2019 :
    Jeg ved ikke om mit problem har samme årsag som dit, men for mig virker kommandoer som "sæt en alarm om 10 minutter" pludseligt ikke mere. Heller ikke på min OP5.

Er du tilmeldt beta-kanalen på Google appen?

3. tokaz
    Donut Jun 9, 2019

tokaz , Jun 9, 2019 :
    Jeg er tilmeldt beta ja.

Hvis jeg åbner assistenten og beder den om en alarm om 10 kan den sagtens. Jeg kan bare kun bruge den hvis jeg selv åbner den.

Virker "OK Google" ved dig?

4. lars.stokholm
    Cupcake Jun 9, 2019

Jeg har slået den funktion fra samt Google Assistenten, så jeg ved det desværre ikke.

5. tokaz
    Donut Jun 9, 2019

tokaz , Jun 9, 2019 :
    hvis du har slået det fra er det vel derfor de kommandoer ikke virker mere. hvor skulle du ellers sige dem. er din box og greyed out som mine på billedet eller kan du aktiverer funktionen?

6. lars.stokholm
    Cupcake Jun 9, 2019

Det har altid virket med Assistenten slået fra.

7. tokaz
    Donut Jun 9, 2019

tokaz , Jun 9, 2019 :

lars.stokholm

Det har altid virket med Assistenten slået fra.​

Du svarede ikke på mit spørgsmål, kan du aktivere dem som er greyed out på de billeder jeg har lagt op?

Du åbner så assistenten og siger sæt alarm?

Last edited: Jun 15, 2019

8. hvilsom
    Cupcake Aug 23, 2019

hvilsom , Aug 23, 2019 :
    den funktion er ikke tilgængelig på dansk. står også under indstillinger.