0
Kan ikke komme på mit WIFI (løst)

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaneWiking
    Eclair Oct 8, 2015

DaneWiking , Oct 8, 2015 :
    Hej alle sammen. Jeg fik min OPT igår og var virkelig glad! Jeg havde ikke fået bestilt et nanosimkort da jeg fik den (har bestilt en nu selvfølgelig), så ville prøve at sætte min telefon op med WIFI. Af en eller anden grund så vil den ikke oprette forbindelse og den vil skrive til sidst i opsætningen: "Tager det for lang tid? Prøv at gå tilbage og oprette forbindelse til et andet netværk". Nogle der kan hjælpe mig? Eller er det bare en softwareopdatering der kan løse dette når jeg kan komme på mobilt bredbånd?

2. Kochens
    Honeycomb Oct 8, 2015

Kochens , Oct 8, 2015 :
    Du kan som det første prøve at nulstille din rooter.

3. Baumann
    Cupcake Oct 8, 2015

Baumann , Oct 8, 2015 :
    Så vidt jeg husker, komemr OPT med en stock firmware, som ikke kan forbinde til WiFi, lige så snart du får den Software opdateret, kan du nulstille, og forbinde til WiFi.

Min kunne heller ikke forbinde, ved opstart, før jeg havde fået den opdateret :)

4. E_Wulff
    Froyo Oct 8, 2015

E_Wulff , Oct 8, 2015 :
    Min kunne heller ikke forbinde til WiFi ved opstart. Har læst mange med samme problem. Så det er bare at springe det skridt over og så kan du sætte det op senere :)

5. KristianMFN
    Donut Oct 8, 2015

KristianMFN , Oct 8, 2015 :
    Som andre skrev, spring skridtet over opdater til 2.1 eller hvad det hedder og så virker det.

6. 07engel
    Gingerbread Oct 8, 2015

07engel , Oct 8, 2015 :
    Havde samme problem. Det løste sig ved at slukke for WiFi i Indstillinger, vente lidt og så tænde igen - så kørte det.

7. kaptainen
    Jelly Bean Community Expert Oct 9, 2015