0
Krijg ik toch mijn gifts bij aankoop van gsm? via OnePlus 5

1. Boudraa
    Donut Aug 4, 2020

Boudraa , via OnePlus 5 , Aug 4, 2020 :
    Krijg ik al mijn gifts toch?

Ik was bij de eerste second al aan afrekenen maar dan gaat mijn 🤬 gsm refreshen ineens terwijl ik gegevens ben aan invullen en ineens waren al die gifts weg en heb dan opnieuw geprobeerd maar ja out of stock allemaal... ook al bleef ik proberen en ik ze opnieuw had kunnnen selecteren... maar ja dan was het ineens weer out of stock. En dan was ik bijna blauwe gsm kwijt geraakt na zoveel pogingen die opnieuw te hebben (maar ben blijven proberen tot ik hem had en heb afgerekend). Dus heb mijn blauwe gsm wel (gelukkig!).
    Maar mijn vraag dan. Is het mogelijk dat ik dan die gift packet toch krijg of niet??? [e]1f622[/e][e]1f622[/e][e]1f622[/e]

2. Shiba±06
    Gingerbread Aug 5, 2020

Boudraa likes this.
  3. Boudraa
    Donut Aug 5, 2020

Boudraa , via OnePlus 5 , Aug 5, 2020 :
    Jammer haha
    En nee heb ervoor betaald met mij zo te rushen en zeker mijn gsm te krijgen was ik vergeten standaard shipping aan te duiden dus heb voor die express moeten betalen. En hij is al aangekomen ook (net)! Haha

Maar geen groot doos jammer genoeg.
    Vind ik wel jammer tho...

[e]1f4a1[/e] Het zou super zijn dat oneplus degene die via hun website een gsm betalen hun van die limited gifts kunnen meegeven als beloning, voor het vertrouwen in hun, bij het online bestellen bij hen. (In plaats van op Coolblue of dergelijke, dat was ook de reden dat ik via deze weg mijn heb besteld om die gifts te kunnen verkrijgen maar jammer genoeg ben ik ze kwijt geraakt...) [e]1f622[/e]

4. Boudraa
    Donut Aug 5, 2020

Boudraa , via OnePlus 5 , Aug 5, 2020 :
    Wat ook jammer was dat ik zelfs die totebag en al te pakken had. Teken dat ik toch bij de eerste zoveel zat. Maar ja stupid refresh ding. Next time, werk of niet haal ik mijn pc boven om te bestellen haha
    Want nu deed ik alles via gsm haha

5. Shiba±06
    Gingerbread Aug 5, 2020

Shiba±06 , via OnePlus Nord , Aug 5, 2020 :
    Ja dat had ik ook toen ik m'n voucher wou kopen, ik was te lang bezig met controleren van m'n adres en toen was ineens mijn winkel wagen leeg (omdat het uitverkocht was) gelukkig was ik nog wel op tijd voor de derde ronde en heb ik nu blauwe buds erbij gekregen.

zag ook al dat de telefoon nu uitverkocht is, binnen 1 dag.
    Beetje raar dat de voorraad zo klein is van alles, zo verlies je wel klanten denk ik.

Heb je gelijk je scherm gecontroleerd, er zij n veel mensen die groene en paarse tinten hebben in hun dark-screen, ik gelukkig niet, maar zou wel goed controleren als ik jou was.

6. Ronny1967
    Froyo Aug 24, 2020

Ronny1967 , via OnePlus Nord , Aug 24, 2020 :
    Op dit vlak zou het fijn zijn moest OnePlus al haar gebruikers koesteren en een ander soort promo geven in de toekomst. Zo zou OnePlus alle kopers die binnen 14 dagen na beschikbaarheid in winkel het toestel effectief hebben aangekocht een voucher voor registratie kunnen geven voor aanvraag van bvb gratis de buds of een cashback. Zo krijgt alle klanten die het toestel vlak na lancering kopen een extraatje waardoor OnePlus een veel betere band met haar gebruikers kan creëren . Nu voelt het zo een beetje aan alsof OnePlus met een klasse verdeling onder haar gebruikers werkt '

7. Ronny1967
    Froyo Sep 1, 2020

Ronny1967 , via OnePlus Nord , Sep 1, 2020 :
    OnePlus geeft alleen gifts aan een heel select groepje fans. Klokslag 10:00.00 ging ik aan het bestellen en alle extra's waren nadat ik ze gekozen had bij afrekenen al uitgeput. Daarom heb ik beslist de nord in winkel te halen omdat vertrouwen compleet weg is en online zelf maar de cases die ik nog vond gekocht. Helaas is de Jerry rig Case uitverkocht en ik weiger 790 euro op eBay zwarte markt te betalen omdat OnePlus de cases niet meer beschikbaar heeft of wil brengen. Bij andere merken krijgen alle klanten van het eerste uur launchpromotion dmv Cashback of gratis smartwatch of oortjes. Maar voor OnePlus commerciële dienst tellen meeste gebruikers niet mee en alleen de weinige diehard fans.

8. Ronny1967
    Froyo Sep 17, 2020

Ronny1967 , via OnePlus Nord , Sep 17, 2020 :
    Gifts bij OnePlus zijn alléén voor een héél beperkt aantal kopers die als een sneltrein een order geplaatst krijgen. Bij de nord heb ik via 6 kanalen proberen te orderen met de gifts maar helaas niets dus van armoe naar winkel gemoeten zonder promo. We zijn allemaal goed om de volle prijs te betalen maar hun promo's zijn super beperkt. Zou beter zijn dat OnePlus werkt met een registratie tijdens de eerste maand waarbij alle first line kopers een gift kunnen aanvragen met aankoopbewijs. Zo zouden alle gebruikers zich meer gerespecteerd voelen door OnePlus. Nu zou ik via de zwarte markt voor de Jerry rig creator Case 1750 euro moeten betalen omdat OnePlus ze niet meer beschikbaar heeft .

9. Ronny1967
    Froyo Sep 17, 2020

Ronny1967 , via OnePlus Nord , Sep 17, 2020 :
    Verkleurende tinten in dark screen heb ik niet maar heb wel continue vastlopers bij Google chrome. Moet 5 keer daags gsm heropstarten en weiger nog een keer OnePlus te contacteren omdat OnePlus de gewone gebruiker toch miskend en er vanuit gaat dat je blij moet zijn al een OnePlus hebt mogen kopen.

10. Bobbie63
    Marshmallow Sep 17, 2020

Bobbie63 , Sep 17, 2020 :
    Is die case been gewone dbrand case?

https://dbrand.com/shop/special-edition/teardown

11. Shiba±06
    Gingerbread Sep 17, 2020

Shiba±06 , via OnePlus Nord Blue Marble , Sep 17, 2020 :
    Wow okay, ik heb dus geen enkel probleem tot nu toe met m'n Nord. Hoor wel dat veel mensen wel problemen hebben, maar met een oplossing komen ze ook niet.
    Ook net die nieuwe updates, veel mensen krijgen na de updates problemen en dat neemt wel echt m'n vertrouwen weg in Oneplus. Ik download de updates gewoon helemaal niet meer na de .4 ben ik gestopt. De risico dat er iets mis loopt is veel te groot en dat is wel jammer.

Jammer dat het zo voor je gelopen is, je koopt niet zomaar een telefoon en lijkt me ook niet dat je zo een bedrag zo elke dag neer telt.

12. Bobbie63
    Marshmallow Sep 17, 2020

Ik heb tot nu toe alle updates geïnstalleerd en geen enkel probleem gehad. Ook niet in het verleden met een OP3. Het valt me altijd op dat bij elke update, altijd dezelfde problemen worden gemeld. In het geval van de Nord komt het overgrote deel van de klachten uit India. Ik weet niet of het de aantallen zijn, het feit dat hun toestellen in India worden geproduceerd, dat het eraan ligt dat hun OS afwijkt, of dat ze weet ik veel wat voor Apps downloaden.

Maar als je kijkt naar het aantal problemen dat mensen in de EU hebben is dit heel laag.

13. Bobbie63
    Marshmallow Sep 17, 2020

Heb je al geprobeerd om de cache en data van de Chrome app te wissen en de updates van Chrome the verwijderen?