6
Kysymykset jotka eivät tarvitse omaa aihetta.

1. isosika
    Cupcake Oct 4, 2015

isosika , Oct 4, 2015 :
    Minulla on käytössä Exodus 5.1.1_r18 ja huomasin tuossa, että flässättyäni uuden käyttiksen mobiilidata katosi tyystin. Kokeilin paria muutakin rommia, mutta lopputulos oli sama. Olen tarkistanut/resetoinut APN ja mobiilidatan pitäisi olla päälläkin. Kun palautan Exodus-varmuuskopion niin taas pelaa.

Olen koettanut myös flässätä Oxygenin modeemia, mutta Baseband version ei muutu mihinkään eikä ongelma korjaannu.

Mitä ihmettä?

2. ipazza
    Cupcake Oct 4, 2015

ipazza , Oct 4, 2015 :
    Tein factory resetin ja nyt en saa liittymän nettiä toimimaan millään. Wlan toimii kyllä. Osaako joku antaa kuuman vinkin?

3. naksu007
    Cupcake Oct 4, 2015

naksu007 , Oct 4, 2015 :
    Oisiko vaan asetukset pielessä,olethan laittanut mobiilidatan päälle varmasti? Myös vain uudellen käynnistäminen saattaa auttaa.

Kokeile tilata operaattoriltasi yhteysasetukset ja tallenna ne varmaankin painamalla tuota asetus näppäintä viestissä ja tallenna tms. Pitäisi pystyä tilaamaan (ilmaiset pitäisi kyllä olla mutta nimi vain tilaa) tuon sovellus valikon sim toolkitin kautta sieltä operaattorista riippuen asetukset.

Oletan että kyseessä siis opo.

isosika likes this.
  4. isosika
    Cupcake Oct 4, 2015

isosika , Oct 4, 2015 :
    Kiitos vinkeistä naksu007, kyseessä on tosiaankin OPO. Asetukset olen käynyt läpi tiheällä kammalla, yhteyspisteet myös. Uudelleen olen käynnistänyt ja lentokonetilaa renkannut sekä cachet puhdistanut.

Vaan ei.

5. Nape
    Cupcake Oct 5, 2015

Nape , Oct 5, 2015 :
    Öö... Ei mulla ainakaan ole mitään Yksityisyys valikkoa asetuksissa???

6. niko0o
    Honeycomb Oct 5, 2015

niko0o , Oct 5, 2015 :
    Onko OPO ja uusin päivitys asennettuna, Android 5.1.1? OP2:ssa tuota ei ole.

7. Nape
    Cupcake Oct 5, 2015

Nape , Oct 5, 2015 :
    Sorry, vissin vähän hätäisesti luettu, OP2 kyseessä.

8. Deactivated User
    Oct 5, 2015

9. Deactivated User
    Oct 5, 2015

10. mikko_one
    Gingerbread Oct 5, 2015

mikko_one , Oct 5, 2015 :
    OPT + Ultimate Shield protector?
    Onko yhtä hyvä kuin oli tuolle OPO:lle?
    Onko selfiekameralle lasissa oma reikä, vai umpilasi tuolta kohdalta?
    Optimi olisi että ainoa reiät sormenjälkilukijalle ja kovaääniselle...
    Toimiiko sormenjälkilukija ok tuon kanssa?

11. Ordanoth
    Gingerbread Oct 5, 2015

Ordanoth , Oct 5, 2015 :
    On yhtä hyvä. Ei ole omaa reikää kameralle. Reiät vain noille mainitsimillesi. Toimii hyvin.

12. mikko_one
    Gingerbread Oct 5, 2015

13. Pehmis
    Donut Oct 5, 2015

Pehmis , Oct 5, 2015 :
    Kyselempä apua. Googlen kaikki ohjelmat lopetti toimimisen jonkun pöivityksen jälkeen about 1kk sitten. Ajoittain muutaman minuutin käyvät toiminnassa ja sen jälkeen jäävät vain lataustilaan. Odotellut että joku päivitys korjaisi. Sain google kaupan toimimaan hetkellisesti ja sain sieltä uudet googlen päivitykset muttei siitäkään ollut apua. Nyt siis varmasti pitää resetoida puhelin mutta ongelmana että en saa googlen tilille backuppia kun se ei toimi enkä saa play kaupastakaan mitään backup softaa ladattua.

Vinkkejä tilanteeseen?

14. Evoluxione
    Ice Cream Sandwich Oct 5, 2015

Evoluxione , Oct 5, 2015 :
    Heliumilla voit ottaa softien tiedot talteen. Googletat "helium apk" ja lyöt puhelimeen sisään ja asennat sieltä sitten.

15. Oneplus2222
    Cupcake Oct 5, 2015

Oneplus2222 , Oct 5, 2015 :
    Osaako kukaan sanoa miksi ei hyväksy omaa osoitetta vaan sanoo, että cannot be shipped?

16. Oneplus2222
    Cupcake Oct 5, 2015

Oneplus2222 , Oct 5, 2015 :
    Ongelma ratkennut

17. naksu007
    Cupcake Oct 6, 2015

naksu007 , Oct 6, 2015 :
    Oletko sen yhteysaserusviestin kautta tallentanut ne yhteysasetukset?

18. jussijii
    Cupcake Oct 7, 2015

jussijii , Oct 7, 2015 :
    Samaa vikaa kun koitettiin pistellä OPO:ia factory resetin jälkeen emännälle käyttöön.
    Vissiin pitäisi SIM-korttin tuoreutta analysoida ja SIM-asetuksista oikeaa verkko-operaattoria keksiä.
    Vai onkohan tässä oikotietä onneen.

MUOKS: uudella SIM-kortilla pelitti sitten hienosti.

Last edited: Oct 8, 2015

19. SparalOy
    Donut Oct 7, 2015

SparalOy , Oct 7, 2015 :
    Terve! Vihdoin ja viimein olen todella tyytyväinen mun opo :)
    Ensimmäinen takkuili netin ja näytön osalta, mutta nyt skulaa!!
    Huomasin vaan että datan käyttö näyttää oudolta? Kun toi android järjestelmä käyttää eniten nettiä taustalla. Onko toi ihan normaalia?
    Järjestelmän päivitykset on silti erikseen niin minne toi liikenne menee?

Attached Files:

20. Smuvaan
    Froyo Oct 8, 2015

Smuvaan , Oct 8, 2015 :
    Vinkkejä vailla:
    Latasin xposed frameworkin, mutta en saa sitä toimimaan kunnolla. Vika on moduulien asentamisessa. Lataa moduulit puhelimeen, mutta asenna nappi ei reagoi mitenkään. Root oikeudet yms kunnossa.
    Screenshot_2015-10-08-11-13-03.png

Screenshot_2015-10-08-11-14-26.png

Screenshot_2015-10-08-11-14-35.png

Eli alareunan asenna nappi ei reagoi mitenkään. Ei ole väliä onko tiedosto ladattu netistä tai xposed frameworkin kautta. Uudelleen käynnistäminen kortti käytetty.

Attached Files: