6
Kysymykset jotka eivät tarvitse omaa aihetta.

1. inffy
    KitKat Mar 12, 2016

inffy , Mar 12, 2016 :
    Oot tainnu asentaa jotain roskaa? Vai onko ihan virallista reittiä hankittu luuri?

2. kaynx
    Cupcake Mar 13, 2016

kaynx , Mar 13, 2016 :
    OnePlussan verkkokaupasta ostettu, hirveesti en oo vielä roskaakaan ehtinyt latailla. :)

3. naksu007
    Cupcake Apr 17, 2016

naksu007 , Apr 17, 2016 :
    Koitan päivittää opoon cos13 ja tulee tuollainen. Ihan virallinen ota päivitys ja puhelin ihan "vakio".[​IMG]

4. Saperi
    Cupcake Apr 20, 2016

Saperi , Apr 20, 2016 :
    Päivitin puhelimeni n. viikko sitten tuohon android 6.0 ja OOS 3.0-versioon. Aluksi kaikki toimi moitteetta, huomattavasti parantui sormenjälkisensorin tunnistus, suorituskyky parani etc., mutta muutamia päiviä sitten alkoi ongelmat kasaantua. Puhelin jumitteli, akku kului syntisen nopeaa ja sormenjälkisensori alkoi reistailemaan. Noh, ajattelin että formatointi auttaa.

Formatoinnin jälkeen muuten toimii puhelin normaalin hyvin, mutta sormenjälkeä ei anna uudelleen asentaa. Tulee suoraan "Sormenjäljen rekisteröinti ei onnistunut. Yritä uudelleen tai käytä eri sormea" -virheilmoitus, kun yritän asentaa uutta sormenjälkeä. Onko kellään muulla ollu samanlaisia ongelmia? Millä tämä korjaantuu? Muuten kyllä kotinäppäin toimii moitteetta.

5. sampy
    Honeycomb Apr 20, 2016

sampy , Apr 20, 2016 :
    Palautin tehdasasetukset OPOon ja tuolla yläkulmassa näkyy tuo sijainti-kuvake. Mulla ei kuitenkaan ole sijainti edes päällä. Miten tuon saa pois? CM 12.1.1-YOG7DAS2K1 siis käytössä.

Attached Files:

6. naksu007
    Cupcake Apr 24, 2016

naksu007 , Apr 24, 2016 :
    Jos päivitän marshmallowin opo:n tuolla cyanogen update trackerin ladatulla tiedostolla+revovery asennuksella. Niin tuleeko tulevaisuudessa sitten ota päivityksiä puhelimeen?

7. nuuka
    Froyo Apr 24, 2016

nuuka , Apr 24, 2016 :
    Kyllä, itse olen niin tehnyt, ja ainakin yhdestä Lollipop-päivityksestä puhelin ilmoitti. Mutta jos käytössäsi on tuo Cyanogen update tracker, niin se taitaa ilmoittaa uudesta päivityksestä, ennen kuin Android itse siitä ilmoittaa.

8. naksu007
    Cupcake Apr 24, 2016

naksu007 , Apr 24, 2016 :
    Niin ilmoitus ei silloin tullut update trackerista vaan puhelimen omasta ota järjestelmä päivityksestä?

9. nuuka
    Froyo Apr 25, 2016

nuuka , Apr 25, 2016 :
    Puhelimen omasta tuli. Olen jo useamman päivityksen ladannut zip-tiedostona ja asentanut recoveryn kautta. Mielestäni OTAt tulevat ihan normaalisti, jos puhelin on vakio. Tuokin Lollipop-päivityksen ilmoitus taisi tulla, vaikka olin pari aikaisempaa päivitystä recoveryn kautta asentanut, ja se asentui normaalisti Androidin omalla päivitystyökalulla.

10. tuukkah
    Donut Apr 28, 2016

tuukkah , Apr 28, 2016 :
    Miten saan op2 hakupalkin poiston jälkeen siirrettyä sen tilalle kuvakkeita? Saan tuon Googlen hakupalkin allitusruudulta kyllä pois, mutta siihen jää tyhmä tila vain tyhjää johon ei voi siirtää kuvakkeita.

Ja miten saako tässä kakkosessa tuolta ylhäältä vedettäessä niin että oikealta puolelta vetäessä tulee esiin ilmoitukset eikä noita tiilikuvakkeita? Opossa ainakin sai muutettua ikäänkuin vasen ja oikea kätiselle tuon.

11. jaritapio
    Cupcake May 1, 2016

jaritapio , May 1, 2016 :
    Mulla alkoi OPT Vit**ileen tänään. Ensin heitti pelaamasta toi homenappi ja kaks viereistä toimimasta ja sen jälkeen puhelin sammuilee kun se on lukittuna. Tein ton wipe cachen ja datan, mutta ei apua.

Mikähän ois voinu tulla ja mitä tolle vois tehdä?

EDIT. Ei se näköjään sammukaan, vaan se ei vaan herää, muuten kuin jos siihen soittaa tai aina ei edes näytä siihen heräävän, vaan siihen ei saa yhteyttä. Vihreä valo kyllä vilkkuu ruudussa.

EDIT 2. Puhelin käy myös aika kuumana.

Last edited: May 1, 2016

12. riinam
    Cupcake May 5, 2016

riinam , May 5, 2016 :
    Miten Op2 ratkaistiin tuo Google play palvelujen massiivinen akunkulutus? Löysin vain OPO ohjeita, enkä löydä asetuksista mitään yksityisyys-kohtaa.. :oops:

13. jonivu
    Cupcake May 12, 2016

jonivu , May 12, 2016 :
    Koskas tämä uusi päivitys tulee Op2:n?? En nyt äkkisältään löytänyt täältä vastausta joten sorit jos on käyty läpi jo... Puhelin vissiin ilmoittaa sen? Kiitos valmiiksi !

14. olli-+PEKKA
    Cupcake May 23, 2016

olli-+PEKKA , May 23, 2016 :
    Marshmallow päivityksen jälkeen lakkasi 4g toimimasta. Kun laitan 4g:n päälle tulee ilmoitus että katvealueella. Onko tietoa miten saisi vian korjattua?
    Puhelimena siis oneplus one. Kiitos vastauksista etukäteen!

15. jussijii
    Cupcake May 23, 2016

jussijii , May 23, 2016 :
    Kysymys USB C -latureiden hommaamisesta - mistä sitä maagista hyvää halvalla?

Oman OP2:n kanssa lataus-trabölssiä ja vikaa olen kohdistanut sähkörasian ja puhelimen väliin. Eli laturiin.
    Ongelma vaan on, että esim. oneplussan kauppa myy ei-oota latureiden suhteen.

Mistä kannattaa ostaa hyvä ja halpa laturi USB C -lataukseen?
    Myös konvertteri-välikappale varmaan riittää jos hyvä vinkki löytyy. Tai jollain on kiinasta tilattuna kasa ja haluaisi niistä yhden minulle myydä...
    Kiitos avusta.

16. niko0o
    Honeycomb May 23, 2016

niko0o , May 23, 2016 :
    Ainakin Prismoissa myydään Microsoftin USB Type-C latureita, ja joissain näköjään valikoimassa pelkkiä johtojakin. Ja kaveri oli hakenut Elisan liikkeestä Micro USB - Type C adapterin, en tiedä onko vakiovalikoimassa kaikissa liikkeissä.

17. Onemies
    Gingerbread May 23, 2016

18. inffy
    KitKat May 24, 2016

inffy , May 24, 2016 :
    Noissa on se vaara että ikinä ei tiedä ovatko speksien mukaisia. Vääränlaiset (eli niissä on USB-C speksien osatla vääränlainen vastus) saattaa aiheuttaa tuhoja puhelimelle ja mahdollisesti laturille. Näistä on ollut paljon puhettua kun OP2 ja uudet Nexukset tuli myyntiin.

Amazon on esim kieltänyt näiden speksien vastaisten adapterien ja piuhojen myynnin omalla kauppapaikallaan ja heittävät kauppiaan pihalle jos tälläistä tulee esiin: http://www.engadget.com/2016/03/30/amazon-bans-crappy-usb-type-c-cables/

Eli olisin suht varovainen näiden "kiinapiuhojen" ja adapterien kanssa.

19. Onemies
    Gingerbread May 24, 2016

Onemies , May 24, 2016 :
    Onhan niissä joo mutta jos osaa etsiä niin löytää hyviä adaptereita halvalla. Vielä ei ole OP2 esittänyt kuolemisen merkkejä vaikka olen näitä käyttänyt.

20. Jamppsa
    Cupcake Jun 15, 2016

Jamppsa , Jun 15, 2016 :
    Osaisiko joku kertoa voiko oneplussan sivuilta tehtyä tilausta peruuttaa?