96
[LIJST GESLOTEN] Het Grote "invite" Topic

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. l4mpj3
    Ice Cream Sandwich Jul 28, 2014

sandeman, TBR, jandekkers126 and 4 others like this.
  2. jandekkers126

l4mpj3 likes this.
  3. Mikedkr
    Cupcake Jul 28, 2014

Mikedkr , Jul 28, 2014 :
    Zou ik op de lijst kunnen staan? Ben all een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon en ik weet wel zeker dat dit mijn nieuwe telefoon word :)

4. l4mpj3

l4mpj3 , Jul 28, 2014 :
    Lees de eerste pagina van dit topic door.

5. strekie
    Froyo Jul 28, 2014

strekie , Jul 28, 2014 :
    Lees de 1e post nog eens, je weet niet wat je op je nek haalt met dit te vragen

GVL1995 likes this.
  6. strekie
    Froyo Jul 28, 2014

strekie , Jul 28, 2014 :
    En ik kan je zeggen dat je liever niet op de lijst wilt ipv achteraan op de lijst. Je zal eerder een invite krijgen als je hier wat mee praat dan als je nr 500 op de lijst bent en braaf je beurt afwacht.

7. Stevendv
    Froyo Jul 28, 2014

Stevendv , Jul 28, 2014 :
    In plaats van groen gekleurd ben ik verwijderd uit de lijst. Maakt op zich niet zoveel uit maar verwijder dan alle groenen (gele?) als je die eruit wilt hebben.

8. sandeman

sandeman , Jul 28, 2014 :
    is inderdaad afzien joh, al vanaf woensdag aan het zoeken.....heb medelijden met je.

bilzerse and Xtrme Q like this.
  9. Xtrme Q
    Honeycomb Jul 28, 2014

Xtrme Q , Jul 28, 2014 :
    Gewoon wat meepraten is volgens mij niet genoeg je moer er echt gigasnel bij zijn om een invite te bemachtigen, ik zit al 2 dagen achter mijn pc geclusterd om overal wat mee te praten en het haalt niks uit. Ik wil deze gsm heel graag maar ik zal te laat op het forum toegetreden zijn om een invite te bemachtigen vrees ik.

10. sandeman

sandeman , Jul 28, 2014 :
    pffff wat staat er twee berichten boven je?

De lijst is en blijft gesloten. Ik heb dit al meerdere malen duidelijk vermeld in dit topic.

heb het idee dat sommige beter in een bril kunnen investeren ipv een telefoon.

11. Xtrme Q
    Honeycomb Jul 28, 2014

Xtrme Q , Jul 28, 2014 :
    Misschien een clubje opstarten met laatkomers en een invite chain maken xD Maken we waarschijnlijk al meer kans want nu zijn het gewoon de oudste members die 1 krijgen en soms zijn ze zelf niet eens erg actief geweest en zijn ze nu al weg, zo balen :( Je hebt er natuurlijk wel veel die ze verdienen als geen ander.

12. AceNL

AceNL , Jul 28, 2014 :
    Lees AUB de eerste pagina even........

13. AceNL

AceNL , Jul 28, 2014 :
    Wat een goed idee.......ff kijken...#155318......hhhhmmmm early member invite in ...hhhhmm november.......dat is snel ?
    Denk niet dat je daarmee eerder aan de beurt bent.
    De lijst gaat al snel genoeg, vergeet niet dat er hier mensen zitten die maanden gewacht hebben....maanden niet dagen :D

Mart_vr likes this.
  14. TBR
    Froyo Jul 28, 2014

TBR , Jul 28, 2014 :
    Lijst is gesloten, zie pagina 1

edit g=t

15. Ferdinand
    Cupcake Jul 28, 2014

16. smackmaniac
    Honeycomb Jul 28, 2014

smackmaniac , Jul 28, 2014 :
    Ik heb compleet willekeurig 3 mensen gekozen die een invite mogen hebben van mij.
    @Ruubje (geclaimd)
    @explicit
    @Eenplus

Als je nog geen invite hebt, PM me, dan krijg je een invite van je favoriete Smackmaniac.
    IK BEDOEL HIERMEE BOVENSTAANDE 3 MENSEN!!

EDIT:
    En eerlijk zijn he, als je al een invite hebt, geef het aan dan geef ik iemand anders de kans er één te kopen!!

EDIT 2:
    Ze moeten binnen 24 uur reageren, anders gaan ze door naar een ander willekeurig iemand.

Last edited: Jul 28, 2014

felixvanhoutte likes this.
  17. 70n

18. strekie
    Froyo Jul 28, 2014

strekie , Jul 28, 2014 :
    Dus moet hij maar in het ijle wachten tot .. ja tot wat eigenlijk? Hij toont initiatief voor na(!) de lijst iets op te stellen en dat wordt hier blijkbaar niet geapprecieerd. Dan kan ik maar 1 raad geven: praat gewoon goed mee, zwijg over de lijst, smeek niet achter invites en je krijgt er misschien zoals ik na anderhalve week zomaar één in je inbox. En je hoeft je dan niet schuldig te voelen dat er mensen langer wachten want je mag blijkbaar geen plan opstellen voor daarna.

19. edgarf28
    Cupcake Jul 28, 2014

edgarf28 , Jul 28, 2014 :
    Ik heb nog steeds geen invite gekregen...
    Ik ben een developer (XtreStoLite & XperianZe ROM's voor de Galaxy S3/5)
    En zal ook voor de OPO een ROM maken wanneer ik hem in bezit heb.
    Dus wie o wie heeft er een invite voor mij?

20. Xtrme Q
    Honeycomb Jul 28, 2014

Xtrme Q , Jul 28, 2014 :
    Bedankt hiervoor :) Ik doe mijn best om goed mee te doen op het forum :D