3
Må vi introducere Snowbots!

1. Anders E
    Social Media Manager Staff Member Mar 3, 2020

Anders E , Mar 3, 2020 :
    cRDOOoU.jpg
    Hej venner,

Robotter er seje... Derfor har jeg virkelig glædet mig til endelig at kunne afsløre vores OnePlus Snowbots! Oplev hastigheden med 5G i verdens første interaktive sneboldkamp sammen med mennesker fra hele verden. Vi har bygget nogle sneboldskydende robotter, der styres af OnePlus 5G-telefoner eller telefoner med WiFi. Vi kalder dem Snowbots. Kampene starter d. 9. marts, og vi håber, at du er klar!

Spilleregler:
    Kampene begynder d. 9. marts, så følg med i vores åbningsceremoni, hvor vi starter med et Humans vs Snowbots-showdown. Se med når et team af velkendte ansigter bliver dynget til med sne, mens de forsøger at besejre et modstanderhold, der kontrollerer robotterne. Når vi endelig har bevist, hvem der er bedst, mennesker eller robotter, er det din tur til at styre vores Snowbots!

Vores Snowbots sover aldrig, så kampene kører 24 timer i døgnet indtil kl. 23.00 d. 12. marts. Alt hvad du har brug for, er en god WiFi-forbindelse (eller 5G!) og din telefon. For at give så mange mennesker som muligt en chance for at spille med, så får du kun mulighed for at spille en gang. Der vil være et kø-system, og vil du spille med, så skal du have din telefon i nærheden og være klar til at springe ind, så snart køen åbner! Hvis du er heldig nok til at nå med og få chancen for at spille, så vil du få fuld kontrol over en af vores fire Snowbots i Lapland. Sørg for at tænde for din skærmoptagelse og del det hele her! Gå til oneplus.com/snowbots for at få flere oplysninger.

Vind en tur og kæmp mod vores Snowbots:
    Det bedste ved det hele er, at du kan komme til Finland sammen med os! Vi tager 18 mennesker med os på denne all-inclusive tur til Lapland. Og alt du skal gøre, er at fortælle os hvorfor du og en ven gerne vil kæmpe mod vores Snowbots. Så bliver du og din ven måske de heldige vindere, der får mulighed for at komme med. For at kunne deltage i konkurrencen skal du/I være bosat i Europa og kunne rejse til Finland fra d. 8. marts til d. 10. marts. Fristen for at tilmelde sig er d. 4. marts. Kl. 11.00. Klik her for at se de gældende vilkår og betingelser.

Svar på spørgsmålene nedenunder, og indsæt det i kommentarfeltet herunder:

Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland:
    Navnet på din ven:
    Hvilket europæisk land I kommer fra:

Vinderne vælges inden for 24 timer, så du skal være hurtig!

Gå tilbage til denne tråd samt vores sociale medier, som du finder nedenunder, (Brug #OnePlus5GSnowbots) for at se det hele i aktion.

Facebook: http://onepl.us/SnowbotsFB
    Instagram: http://onepl.us/SnowbotsIG
    Twitter: http://onepl.us/SnowbotsTW

Vi glæder os til at vise dig Snowbots-kampene, og håber at mange af jer har lyst til at spille med.

Never Settle,
    Anders

Last edited: Mar 3, 2020

2. MrWoo
    Cupcake Mar 3, 2020

MrWoo , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: Fordi vi er store OnePlus fans og har aldrig været til et event med OnePlus. En af de ting på min bucket list er at komme til et event med OnePlus
    Navnet på din ven: Alexander Kragh Christensen
    Hvilket europæisk land I kommer fra: Danmark

Mark Falsing likes this.
  3. Alexander_Kragh_Chr
    Cupcake Mar 3, 2020

Alexander_Kragh_Chr , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: Fordi vi er store OnePlus fans of har haft OnePlus længe og har flere af jeres produkter. Vi reklamere endda til vores venner om jeres ting og har fået flere folk til at købe jeres ting.
    Navnet på din ven: Anton Woo Behnk

Mark Falsing likes this.
  4. Mark Falsing
    Moderator Moderator Mar 3, 2020

5. Mark Falsing
    Moderator Moderator Mar 3, 2020

Mark Falsing , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: Fordi Terminator snowbotten skal ned med nakken, og fordi OnePlus Events er fantastiske
    Navnet på din ven: Min fantastiske sidekick Micas

dsmonteiro likes this.
  6. andreassnejbjerg
    Cupcake Mar 3, 2020

andreassnejbjerg , Mar 3, 2020 :
    Fordi at robotter og sne er den fedeste kombination!

Navnet på din ven:
    Frederik

Hvilket europæisk land I kommer fra:
    Danmark

Mark Falsing likes this.
  7. Moin2200
    KitKat Mar 3, 2020

Moin2200 , Mar 3, 2020 :
    Lyder som en virkelig fed ide.

Er dog ikke tilgængelige ved det tidsrum så held og lykke til jer andre!

Mark Falsing likes this.
  8. thecorf
    Cupcake Mar 3, 2020

thecorf , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: fordi jeg har en svaghed for teknologi og jeg vil se hvordan sådan en snowbot fungerer, samt at jeg kommer fra et snerigt land som Grønland så jeg har lidt erfaring med at kaste snebolde, dog ikke på robotter ;)
    Navnet på din ven: Kathrin

Mark Falsing likes this.
  9. Thomas_Gram_Nielsen
    Cupcake Mar 3, 2020

Thomas_Gram_Nielsen , Mar 3, 2020 :
    Ville være skønt at kunne dele denne fantastiske oplevelse med min skønne Kone. Det ville være en af de øjeblikke man vil dele med venner og familie, kigge tilbage på og huske alle de gode minder. Er kæmpe fan af OnePlus og ser frem til at skifte min gode gamle OPO6 ud med en OPO8 Pro (uanset hvad).

Navnet på din ven: Thanchanok Phutiamsri

Hvilket europæisk land I kommer fra: Sverige

Mark Falsing likes this.
  10. Yunussahin
    Cupcake Mar 3, 2020

Yunussahin , via OnePlus 5T , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: Jeg er en stor OnePlus fan og prøver hele tiden at overtale min ven til at købe en OnePlus istedet for IPhone. så jeg synes dette event vil være fedt nok for at overtale ham. Desuden er vi også nogle ingeniør studerende så eventet virker mega spændende
    Navnet på din ven: Boran Aydas

Mark Falsing likes this.
  11. Z1583270654301
    Cupcake Mar 3, 2020

Z1583270654301 , via OnePlus 6 , Mar 3, 2020 :
    Hvorfor vil du/I opleve Snowbots i Lapland: fordi det lyder overfedt! og som en fantastisk oplevelse
    Navnet på din ven: Jørgen Westergaard Kajhøj
    Hvilket europæisk land I kommer fra: Danmark 🇩🇰

Mark Falsing likes this.
  12. Y1583300435552
    Cupcake Mar 4, 2020

Y1583300435552 , Mar 4, 2020 :
    Fordi både mine kammerst og jeg elsker både OnePlus og robotter! Vi er begge mange årige ejere af OnePlus, samtidigt har jeg tidligere været til jeres launch event i Danmark, hvilket også var for fed en oplevelse!
    Navnet på din ven: Mike Falk

Mark Falsing likes this.
  13. Anders E
    Social Media Manager Staff Member Mar 4, 2020

Anders E , Mar 4, 2020 :
    Hi,

Congrats! We're inviting you and your friend, to join us for Snowbots in Lapland.

Can you please confirm to me that you're both able to travel to Ruka, Finland, on March 8 (likely during the morning), and to travel back on March 10 (likely during the afternoon)?

As far as travel and hotels go; we got you. We're providing flights, a twin room, and countless fun while you're there.

Please help us by providing the following details of you and your friend:

- Full name
    - Email address
    - Phone number
    - Emergency phone number
    - City of residence
    - Passport number
    - Date of birth
    - Shoe size
    - Clothing size
    - Dietary requirements (if any)

Please reply within 24 hours with the details above. I'll email you a release form for both you and your friend to sign once I receive your details.

Let me know if you have any questions!

Privacy policy: https://www.oneplus.com/legal/privacy-policy

Yunussahin and Mark Falsing like this.