170
Malaysia OnePlus Fan Club

  1. fmohd75
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    fmohd75 , Jul 31, 2014 :
    Kesian u.. Nevermind.. U go n cry at @sovie .. He always comfort girls in distress.. If he's not around, @munkez also can.. :p
     

    wafisa and sovie like this.
  2. sovie
    KitKat Jul 31, 2014

    sovie , Jul 31, 2014 :
    ahahahahah... my skills might not suitable to any students, ask @munkez

    lol.. my young padawan, u r so loyal to master
    i shall pass you the advanced skills soon :D
     

    munkez likes this.
  3. kinx28
    Froyo Jul 31, 2014

    kinx28 , Jul 31, 2014 :

    so fast die? i still got my S2 with me...heheh now S2 as backup phone
     

    tankq86 likes this.
  4. vinann
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    vinann , Jul 31, 2014 :
    Eh, I'm here at Ioi Liao ! Now walking to Starbucks
     

  5. fmohd75
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    fmohd75 , Jul 31, 2014 :
    hahaha.. ms cheng u wanna be my sifu or not? I can also post complicated quotes to make ppl confuse.. But I'm no technical like u lor... :(
     

    munkez likes this.
  6. ediafzan
    Gingerbread Jul 31, 2014

    ediafzan , Jul 31, 2014 :
    U can minta OPO from buaya buaya tu haha
     

  7. weikang2753
    KitKat Jul 31, 2014


  8. EvolutionR81
    Honeycomb Jul 31, 2014


    bibhudoc and nasrulhadi464 like this.
  9. kinx28
    Froyo Jul 31, 2014

    kinx28 , Jul 31, 2014 :
    no OPO yet... can not support...heheh
     

    weikang2753 likes this.
  10. carjack18
    Eclair Jul 31, 2014

    carjack18 , Jul 31, 2014 :
    Yup @nicklimwj , Agree with u, Piston is the current 'must have' earphone for this year :) Can't wait to have the Piston to arrive to my doorstep next week hopefully :)
     

  11. vinann
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    vinann , Jul 31, 2014 :
    Orange shirt ! See Holland see me inside Starbucks with DHL package !
     

    tankq86 likes this.
  12. fmohd75
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    fmohd75 , Jul 31, 2014 :
    Wei.. Why change to car avatar? @Kenz78 waiting for u to chg ur avatar to ur true face. Go chg now! Fast! Fast! :D
     

    ediafzan likes this.
  13. weikang2753
    KitKat Jul 31, 2014

    weikang2753 , Jul 31, 2014 :
    but u had done payment right? just fill in the form ;)
     

  14. sovie
    KitKat Jul 31, 2014

    sovie , Jul 31, 2014 :
    eh... u cakap baik baik.. apa buaya buaya? :p
     

  15. fmohd75
    Jelly Bean Jul 31, 2014

    fmohd75 , Jul 31, 2014 :
    @munkez said u the best sifu he had ever had.. Already got 2 dates tonight, thanx to u.. :p
     

  16. DukeJester
    Honeycomb Jul 31, 2014

    DukeJester , Jul 31, 2014 :
    @Synora you mean my M7? I sold it in SG hardwarezone.
     

  17. Gaghiel
    Ice Cream Sandwich Jul 31, 2014

    Gaghiel , Jul 31, 2014 :
    just to clarify, date and time put GMT+8 (BST + 7) one right?

    you say leh....lol
     

  18. kampuamee
    Lollipop Jul 31, 2014

    kampuamee , Jul 31, 2014 :
    Haha, "racist" :eek:? Since when I become one ah :confused:
     

  19. tankq86
    Ice Cream Sandwich Jul 31, 2014

    tankq86 , Jul 31, 2014 :
    Seems like quite a number of ppl using S2 here before jumping to OPO... :D
    Still using my S2 and now awaiting my OPO~!:p
     

    jotaro and EvolutionR81 like this.
  20. Gaghiel
    Ice Cream Sandwich Jul 31, 2014

    Gaghiel , Jul 31, 2014 :
    i forgot to include 14.34 for OP-CGW, you help me edit or i re-submit? haha

    edit: after summay my brain juice no more...the value just don't add-up....LOL
     

    pgneo likes this.