170
Malaysia OnePlus Fan Club

  1. ethanchim10
    Jelly Bean Sep 22, 2014

    ethanchim10 , Sep 22, 2014 :
    err.....since early August lor.....
    but my invite i didn't get from MIS if that is what you mean :D
     

    sovie likes this.
  2. weikang2753
    KitKat Sep 22, 2014


  3. kampuamee
    Lollipop Sep 22, 2014

    kampuamee , Sep 22, 2014 :
    :eek: u stalking me ah bro, baby so surprised :D
     

  4. highdiver_2000
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

  5. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    i see.... enjoy yr stay here, MIS has alot of fun

    good.... very goood

    who so free wanna stalk u, i got spies around u jek :D
     

    kampuamee likes this.
  6. weikang2753
    KitKat Sep 22, 2014

    weikang2753 , Sep 22, 2014 :
    :eek: ok
    :eek:
     

  7. ykmoey
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    ykmoey , Sep 22, 2014 :
    Welcome back.
     

    sovie likes this.
  8. sookk
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

  9. vintcf
    KitKat Sep 22, 2014

    vintcf , Sep 22, 2014 :
    Yes, stay in Klang working in Puchong
     

  10. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    thanks mate :)

    pasang lang?
    bah *** teh town haha
     

  11. darrenkls
    Gingerbread Sep 22, 2014

    darrenkls , Sep 22, 2014 :
    lol.... what so tired ehh? weekend should be fun ma ;)

    btw welcome back boss @sovie :)
     

    weikang2753 and sovie like this.
  12. piggywho
    Gingerbread Sep 22, 2014


  13. kampuamee
    Lollipop Sep 22, 2014

    kampuamee , Sep 22, 2014 :
    u r free now wa, resting with ah sou. chest still pain or not? and 6 potato buns lari liao? :p
     

  14. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    thank mate
    i guesd u r new here too :)

    lol....6 potato buns so easy lari meh? but confirm drop weight....
     

    darrenkls and kampuamee like this.
  15. vintcf
    KitKat Sep 22, 2014

    vintcf , Sep 22, 2014 :
    Haha...BKT town, but not klang lang..from Tawau, Sabah, Hakka ngin..hahaha
     

    finaldentiny likes this.
  16. sookk
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    sookk , Sep 22, 2014 :
    Hmmm .... my wife also from Tawau
     

  17. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    hakka yin.... ngai sip tiang, mm sip kong
     

    emily.xyz and finaldentiny like this.
  18. kampuamee
    Lollipop Sep 22, 2014


    finaldentiny likes this.
  19. darrenkls
    Gingerbread Sep 22, 2014

    darrenkls , Sep 22, 2014 :
    kinda new here. registered for long time but only active recently :D
     

    sovie likes this.
  20. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    good enjoy yr stay here
     

    darrenkls likes this.