170
Malaysia OnePlus Fan Club

  1. Jevoly
    Marshmallow Sep 22, 2014

    Jevoly , Sep 22, 2014 :
    me!! :D
     

  2. asifniz
    Gingerbread Sep 22, 2014

    asifniz , Sep 22, 2014 :
    Thanks for the great idea!! :)

    Here you go boss. 1 that is a gud start, 2 phew, 3 wow this is tough, 4 argh this hurts, 5 has some red bull, 6, 7, 8, 9, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 really have to work hard to earn an OPO & finally 20 here you go boss. Hope this is gud enough :p :D
     

    ykmoey, Jevoly and piggywho like this.
  3. brandint94
    Eclair Sep 22, 2014

    brandint94 , Sep 22, 2014 :
    Hi there! How can I give you the invites? And also, I need to know whether the next two person in line are ready with the money to buy opo or not. Otherwise, I will give it to someone else. Hehe...

    * Damn auto correct!
     

    asifniz likes this.
  4. asifniz
    Gingerbread Sep 22, 2014

    asifniz , Sep 22, 2014 :
    How long till your invite expires?
     

  5. brandint94
    Eclair Sep 22, 2014

    brandint94 , Sep 22, 2014 :
    5 days left darling...you better make it quick!
     

  6. emily.xyz
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    emily.xyz , Sep 22, 2014 :
    u wish lor.. haha
    eh.. i want...(to be continued..)
    *think after work, gotta focus on work now @@*

    *take a bow* TQTQ
    *eee* don want touch his potato buns.
    ah boss -> u go.. hahaha

    don't wry. our boss damn good at her job.
     

    ykmoey and Jevoly like this.
  7. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    potato buns means

    [​IMG]
    p/s: thats me btw :D

    name me your conditions to be PA, i will fulfill it :)
     

    ykmoey and Jevoly like this.
  8. Yogi Bramha
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014


    Jevoly likes this.
  9. Yogi Bramha
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    Yogi Bramha , Sep 22, 2014 :
    woh taiko! caya la!!
     

  10. sovie
    KitKat Sep 22, 2014

    sovie , Sep 22, 2014 :
    aneh! :D
    i miss u alot since im away leh
     

    Yogi Bramha likes this.
  11. piggywho
    Gingerbread Sep 22, 2014

    piggywho , Sep 22, 2014 :
    When I received mine, I only got 1 day to decides... T~T
     

  12. Yogi Bramha
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    Yogi Bramha , Sep 22, 2014 :
    Missed you too taiko. Not in gay way any manner. :p
     

    sovie likes this.
  13. Jevoly
    Marshmallow Sep 22, 2014

    Jevoly , Sep 22, 2014 :
    5 days is very long! lol
    U may PM me the invite links.
     

  14. finaldentiny
    Community Veteran Sep 22, 2014

    finaldentiny , Sep 22, 2014 :
    LOL.
    more exciting is to come..:rolleyes:

    Hi boss:)
     

    emily.xyz likes this.
  15. Jevoly
    Marshmallow Sep 22, 2014

    Jevoly , Sep 22, 2014 :
    Always ignore me.. U good... Hng... *Slam table and walk away*
     

    ykmoey and finaldentiny like this.
  16. finaldentiny
    Community Veteran Sep 22, 2014

    finaldentiny , Sep 22, 2014 :
    You ignore me more lo...:rolleyes:
    *stand up and....
    dunno do what..:p
     

    ykmoey likes this.
  17. vintcf
    KitKat Sep 22, 2014

    vintcf , Sep 22, 2014 :
    LOL, Ah leng you make lovely boss angry liao....:p:p
     

  18. piggywho
    Gingerbread Sep 22, 2014

    piggywho , Sep 22, 2014 :
    I saw a lot of high level executive here... Feels like small fry here...>.<
     

  19. emily.xyz
    Ice Cream Sandwich Sep 22, 2014

    emily.xyz , Sep 22, 2014 :
    i know >.<
    that's y i say dont want.. lol

    me less... i got 15 hour. but i completed it in 1 hr anyway.. late night.
    at 2 am @@

    kesian ah boss.. @finaldentiny faster "tam fan" ah boss. hu hu hu..
    got drama liao..grab popcorn
     

    finaldentiny and kampuamee like this.
  20. weikang2753
    KitKat Sep 22, 2014

    weikang2753 , Sep 22, 2014 :
    how was ur baby :rolleyes:

    and selfie ? :p:D