0
Musik till er OPO

1. Thasweshis
    Froyo Dec 27, 2014

Thasweshis , Dec 27, 2014 :
    Beställde för några dagar sedan min OPO och började idag tänka lite på det och kom in på detta kring musik och annat som ska överföras från datorn till mobilen. Undrar bara hur ni andra har gjort, är funkar det lika lätt som vilken annan mobil som helst? Samt en liten intressefråga; vad för musik lyssnar ni på helst?

2. larmar01
    Gingerbread Jan 1, 2015

larmar01 , Jan 1, 2015 :
    Hello!

Kör enbart Spotify vilket funkar kanoners, lyssnar mycket på svensk Hiphop....

3. Thasweshis
    Froyo Jan 1, 2015

Thasweshis , Jan 1, 2015 :
    Ah okej! Men är standard musikspelaren bra den också eller?

4. larmar01
    Gingerbread Jan 2, 2015

larmar01 , Jan 2, 2015 :
    Har faktiskt aldrig testat den då jag inte har några MP3 or på luren ännu...

5. Johan2
    Gingerbread Jan 3, 2015

Johan2 , Jan 3, 2015 :
    Jag orkar inte ladda ner någonting längre, kör bara Spotify för musik. Lyssnar mest på punk.

6. Thasweshis
    Froyo Jan 3, 2015

Thasweshis , Jan 3, 2015 :
    Punk <3 Blir det mycket svensk punk då eller? Själv har jag hittat något speciellt i tysk punk, även fast jag inte kan tyska!:)

7. Psicosis
    Marshmallow Jan 4, 2015

Psicosis , Jan 4, 2015 :
    Endast Spotify även för min del nu mera. För ett par år sedan var jag alltid noga med att proppa allt som kunde spela upp det med diverse musik. Men på senare tid har Spotify blivit på tok för smidigt fär att jag inte ska använda det. Utbudet har ökat markant sen jag började använda det också. Offline-läge FTW!

Vill du diskutera musik rent allmänt eller kanske tipsa om något som fallit dig i smaken nyligen...? Look no further: https://forums.oneplus.net/threads/offtopic-musik.47523/

NickeD likes this.
  8. Johan2
    Gingerbread Jan 5, 2015

Johan2 , Jan 5, 2015 :
    En del svenskt men det blir nog mer amerikansk hardcore ändå. Tysk punk kan jag tänka mig är riktigt bra, har du några tips?

9. Thasweshis
    Froyo Jan 5, 2015

Thasweshis , Jan 5, 2015 :
    Främst ZSK!

10. Decrepit
    Cupcake Jan 17, 2015

Decrepit , Jan 17, 2015 :
    Finns riktigt mycket bra svensk punk på Spotify!
    Men som svar på frågan så finns det en uppsjö av musikspelare i Play store, bara att söka och prova dig fram om du vill spela upp överförda MP3or

11. Sebbenorling
    Cupcake Jan 11, 2016

Sebbenorling , Jan 11, 2016 :
    Någon mer som har problem med spotifyappen? Jag kan inte pausa min musik via hörlursknappen, dock funkar det med samma hörlurar i en polares OPO! När jag trycker på knappen hörs det bara ett pip i luren. Ska tillägga att jag kan pausa musiken på Youtube. Någon som har varit med om samma problem?