1
Näyttö rikki

1. Dina Kagan
    Cupcake Sep 4, 2015

Dina Kagan , Sep 4, 2015 :
    Saitko yhteyttä ja selvyyttä supportista? Mulla ei oo vielä onnistunut, tuli vain autom vastaus.

2. Rapsuttaja
    Gingerbread Sep 4, 2015

Rapsuttaja , Sep 4, 2015 :
    En saanut, kuulema piti ottaa kuva vahingosta ja lähettää sen sinne mutta näyttö heijastaa joka kulmasta et melkeinpä mahotonta saada kuva siitä.

Mut tehty mitä tehty, menin siihen kyseiseen liikkeeseen korjaamaan puhelinta. 1,5h kesti yhteensä, 140e jäi hinnaksi mutta näyttö näyttää ihan samanlaiselta kun ennen ja toimii moitteettomasti.

// Tai no joo, yks pieni juttu (joka lievästi haittaa) joka ei toimi tos näytössä: Ilmoitusvalo. Aijemmi oli se ilmoitusvalo mut näköjää täs ei toimi se. Noh, ei kai voi mitää.

Edit2: Eiku jaahas, ilmeisesti se ilmoitusvalo TOIMII, mutta se on jotenkin tolleen piilossa ettei huomaa ellei oo tietty kulma. Jännä.

Last edited: Sep 4, 2015

inffy likes this.
  3. Viltro
    Gingerbread Sep 8, 2015

Viltro , Sep 8, 2015 :
    Melkee menisin liikkeeseen uudestaan kysyy että mikäs siellä on mennyt asennuksessa pieleen jos ledi on vinossa?

4. jonesii
    Cupcake Sep 9, 2015

jonesii , Sep 9, 2015 :
    Mulla lähti viime viikon maanantaina luuri oneplussalle. Sunnuntaina taisin maksaa huollon ja eilen tuli viesti, että parikolme päivää menee, että lähettävät. Ilmoittavat seurantakoodin kera. Vielä ei oo kuulunu, eli varmaan ensi viikkoon menee, että on luuri taas kädessä. Onhan sitä jo ikävä kun joutunu iphonen nelosen kanssa säätämään.

Vähän oli säätöä myös huollon kanssa kun omalta tunnukselta luuria ei ollu tilattu ja se ei tuntunu niille oikeen menevän jakeluun kun jouduin aina muistuttamaan ettei mulle ne ticketit sun muut näy, mutta kaikki tuli kuitenkin hoidettua suht kivuttomasti ja asiakaspalvelu vastasi aina nopeasti.

5. juza1
    Cupcake Sep 16, 2015

juza1 , Sep 16, 2015 :
    Noh mites meni onko luuri tullu ja tuliko uus luuri vai vanha korjattuna? Itse kanssa odottelen nyt että lähettävät luurin.Viime viikon maanantaina lähti luuri niille, ja tän viikon maanantaina maksoin ja vielä ei ole tullut seurantakoodia että saas nähä kauan menee.

6. jonesii
    Cupcake Sep 17, 2015

jonesii , Sep 17, 2015 :
    Eilen sain luurin. DHL ei vittiny ottaa yhteyttä maanantaina vaan olivat kiikuttaneet sen postiin, sieltä sitten hain. Oneplussalta eivät lähettäneet seurantakoodia vaikka niin lupailivat, sain kuitenkin kysymällä, tosin olin sen jo store accolta löytänyt aiemmin.

Uuden puhelimen lähettivät usb-kaapeleineen. Tyytyväinen olen palveluun joka tapauksessa. Pari viikkoa meni hommassa.

7. kasperij
    Cupcake Sep 30, 2015

kasperij , Sep 30, 2015 :
    Puhelin hajosi aika lahjakkaasti elokuussa ja otin heti yhteyttä supporttiin. Pari viikko siinä hämmästellessä meni, mutta reilu kuukautta myöhemmin ja 122e köyhempänä sain uuden puhelimen DHL:n sekoiluista huolimatta. Olisi tuon voinut nopeamminkin hoitaa omasta puolesta. Vanhassa puhelimessa oli kaiuttimen kanssa ongelmia ja akkukin oli 1,5 vuoden aikana kulunut. Hajottaminen melkein kannattaa :D

8. inffy
    KitKat Oct 4, 2015

inffy , Oct 4, 2015 :
    Ei ollut kyllä OPO ollut vielä 1,5vuotta edes myynnissä tuossa vaiheessa....

9. niko0o
    Honeycomb Oct 19, 2015

niko0o , Oct 19, 2015 :
    Kukaan laittanut rikkinäistä OnePlussaa Fennian kotivakuutukseen? Korvaavatko puhelimen vai huollon hinnan?

10. Axf
    Froyo Oct 19, 2015

Axf , Oct 19, 2015 :
    Itsellä kans puhelin lenti torstai illan huumassa asfaltille ihan kivassa kaaressa ja eihän siinä Orzlyn kalvot auttanu. Onneks sain nyt suht nopee sen britteihin huoltoon ja kohta pitäs tulla tieto korjauskuluista. Toivottavasti pysyy siinä 122€ mitä arvioivat.

Aattelin laittaa valmiiks tilaukseen uuden tempered glass suojan. Onks kellään kokemuksia Ultimate shieldistä ja Orzlysta? Onko US merkittävästi paksumpi?

11. Mikkos
    Froyo Nov 2, 2015

Mikkos , Nov 2, 2015 :
    Onkos kukaan viimeaikoina ostanu ja vaihtanu näyttö..? Mikä olis hyvä ja luotettava paikka tilaa? Ebay on pullollaan noita, mutta onko jokainen kuinka luotettava..

12. Late
    Cupcake Nov 8, 2015

Late , Nov 8, 2015 :
    Tere!

Mulla pieni probleema opon herätysnapin kanssa. OPOni hajosi ja vaihdoin siihen näytön. Näytön vaihtamisen jälkeen huomasin, että herätysnappi ei toimi. Näytön sulkeminen onnistuu napilla kyllä, mutta avaaminen ei onnistu, ei edes kaksoinapautuksella, eikä volumenapeilla. Ainut tapa herättää näyttö on kytkeä latauskaapeli kiinni puhelimeen.
    Puhelin toimii muuten hyvin. Onko kellään kokemusta asiasta?

13. atteme
    Cupcake Nov 17, 2015

atteme , Nov 17, 2015 :
    Moro! Viittiskö joku valaista miten toimii toi kännykän lähetys sinne ja missä vaiheessa maksetaan tuo summa. Kauan kestää prosessi, sivuilla lukee n 2-3 viikkoa, onko mennyt yli vai ali ajan?

14. niko0o
    Honeycomb Nov 17, 2015

niko0o , Nov 17, 2015 :
    Saat ohjeet kuinka lähetät puhelimen Britteihin. Puhelin tutkitaan ilmeisesti Briteissä, jonka jälkeen sulle tulee viesti, että huolto maksaa x ja sun pitää hyväksyä se, jonka jälkeen sulle lähetetään PayPalissa maksupyyntö, tai ainakin näin käsitin. Tosin oma puhelin on ollut yli 1,5kk jossain päin maailmaa, OP väittää että olen avannut puhelimen ja repinyt kosteusindikaattorin pois, ja huollon hinta nousi 190 -> 310€, ja yritän selvittää heille etten tosiaankaan ole niin tehnyt, enkä ole kuullut puhelimesta 2-3 viikkoon mitään

15. Evoluxione
    Ice Cream Sandwich Nov 17, 2015

Evoluxione , Nov 17, 2015 :
    Mikä luuri kyseessä? Jos Op2 niin paypal disputen pitäisi olla vielä voimassa niin voit vähän uhkailla sillä.

Vaihtoehtona ota yhteyttä esim Adam Kriskoon joka pyörii täällä foorumeilla.

16. niko0o
    Honeycomb Nov 17, 2015

niko0o , Nov 17, 2015 :
    OP2 kyseessä, empä tiedä onko tosta disputesta apua kun oon rikkonut puhelimen itse, mutta laitoin tolle Adam Kriskolle viestiä.

17. atteme
    Cupcake Nov 18, 2015

atteme , Nov 18, 2015 :
    Mites tuo kun opolle lähettää paketin niin merkkaanko että vastaanottaja maksaa postikulut? Lupasivat maksaa postit sisältyen hintaan ja se 122 pitäisi maksaa kuitenkin. Ja myös, miten tuo DHL nouto toimii? Kajaanissa asun.

18. inffy
    KitKat Nov 18, 2015

inffy , Nov 18, 2015 :
    Saat OnePlussalta ne dhl asiakirjat. Eli itse ei tarvitse merkkailla mitään.

19. niko0o
    Honeycomb Nov 18, 2015

niko0o , Nov 18, 2015 :
    Oletan että sait nämä samat ohjeet kuin minä
    Eli täytä ne pinkillä pohjalla olevat kohdat ja tulosta laput jotka tulee sähköpostiin. Muista merkata tuo send paperwork to shipper,

20. atteme
    Cupcake Dec 8, 2015

atteme , Dec 8, 2015 :
    We are ready to proceed with the repair request. We are just waiting for a few more updates from our warehouse before we proceed. We will update you immediately as soon as we have any information regarding the repair of your device.

Tuollanen viesti tuli nytten ja mietin vaan että onko kellää vastaavaa tullut ja kauan tuosta on menny siihen että luuri lähetetty.. Itsellä vajaa 3 viikkoa odottelua takana nyt ja kädet alkaa jo syyhyämään..