0
Någon som lyckats skicka in opo på lagning?

1. kool-g-rap
    Cupcake Oct 23, 2015

kool-g-rap , Oct 23, 2015 :
    Hej. Jag undrar hur ni bar er åt för att skicka in telefonen på lagring. min opo har varit trasig i typ ett halvår och supporten är värdelös. Varenda gång jag snackat med supporten så har jag bett vänligt om en adress jag kan skicka min mobil på service till men de skickar aldrig någon adress.

Av någon anledning försvann hela operativsystemet på min opo och jag kan inte komma in i twrp eller göra någonting med den. Blir jag tvungen att köpa en ny för dom har så dålig support?

2. staffeman
    Eclair Oct 24, 2015

staffeman , Oct 24, 2015 :
    Min son trampade på sin OPO och spräckte skärmen. Det gick ju naturligtvis inte på garantin.
    Fick det lagat av OP. Det tog ett tag, kostade en del och var lite omständigt, särskilt brevväxlingen i början men resultatet blev perfekt.
    Enskild e-post kommer de nog inte att svara på.

Ditt första steg blir att göra en support ticket: https://oneplus.net/support/ticket/submit
    Följ sedan anvisningarna du får och lyd deras instruktioner, så får du kostnadsförslag.
    Blir det reparation, så kommer du så småningom få boka DHL att hämta din trasiga telefon.