1
Nån som fått invite till OP2

1. olssonc
    Froyo Oct 3, 2015

olssonc , Oct 3, 2015 :
    Har fått tre invites nu, alla till emails jag använde för att höja min plats i kön, har dock fortfarande ej fått invite till den email som hade bäst placering av alla emails jag använt... Dessutom köpt en Oneplus One med den emailadressen, trodde man skulle få en invite snabbare då.

2. skix3m
    Cupcake Oct 3, 2015

3. redtooth_1986
    Donut Oct 3, 2015

4. chrgus
    Froyo Oct 3, 2015

chrgus , Oct 3, 2015 :
    Jag har en invite, dock en som är bunden till min mail, som jag ger bort om någon vill logga in på mitt konto och köpa den? Skicka PM om någon är intresserad. Giltigt 10 timmar till.

5. soulpeter
    Gingerbread Oct 8, 2015

soulpeter , Oct 8, 2015 :
    Fick minsann en Invite igår! Jag har inte krånglat med att försöka komma högre på officiella väntelistan, anmälde mig bara direkt när man kunde med min email. Har en OnePlus One sedan tidigare och har varit lagom aktiv här på forumet.

Jag tvekade i det längsta om jag skulle utnyttja inviten eller inte. Men slog till ändå tillslut och har nu beställt en OnePlus 2, extra kablar, usb-c adapter och powerbank. De hade dock inga hörlurar på lager. Köpte aldrig några till min OnePlus One och hade tänkt göra det nu men tji den! Nåja...

Anledningen till att jag varit tveksam till om det skulle var värt att uppgradera är kompromisserna de gjort med 2an, som gör att OnePlus One fortfarande kändes som ett ok alternativ att behålla. Vad som tillslut fick mig att göra beställningen ändå var en kombination av 2 saker.
    1. Samsung bestämde sig för att inte släppa Note 5 i Sverige / Europa.
    2. Dual Sim (möjligheten att ha både jobbnummer och privatnummer i samma mobil)
    Vägde även in priset på Note 5 som bara är tramsigt högt, samt att jag inte gillar att baksidan är i glas och därmed är en fingergojs magnet. Annars är det nästan en ultimat lur. Den saknar dock det som gjorde OP2an attraktiv och det är Dual Sim. Köper alltid kontatkort med Data när jag är utomlands, perfekt att kunna klämma in det och ändå ha sitt svenska nummer aktivt fortfarande utan att behöva ha med sig 2 mobiler. Samt att jag nu kommer slippa ha jobbmobil+privatmobil, bara till att trycka i båda korten här på hemmaplan :)

Awell vi får väl se hur väl det funkar och om jag kommer tycka det var värt det i slutändan.

6. FamousFred
    Donut Oct 15, 2015

FamousFred , Oct 15, 2015 :
    Verkar konstigt hur invites dels ut, jag fick min 3:e igår.. Hade köpt en lur om jag hade fått en tidigare men nu blir det Nexus istället!

Fortfarande tid kvar på sista inviten om någon är intresserad.

7. HeavyKladdkaka
    Cupcake Oct 19, 2015

HeavyKladdkaka , Oct 19, 2015 :
    Jag är intresserad! Om det finns tid kvar? :D

8. Colliander
    Cupcake Oct 21, 2015

9. Colliander
    Cupcake Oct 21, 2015

10. Colliander
    Cupcake Oct 21, 2015

11. MikeyMakes
    Gingerbread Oct 22, 2015

MikeyMakes , Oct 22, 2015 :
    väntar fortfande på min utdelningsbara
    fick en som va låst till mitt konto idag :p

12. Aniquibobo
    Froyo Oct 23, 2015

13. mellis
    Jelly Bean Oct 23, 2015

mellis , Oct 23, 2015 :
    Som tur är så ska jag inte ha Opt. Oneplus har fortfarande inte skickat någon invite till mig än trots att jag är en tidig medlem.

mellis
    Level: KitKat
    Male, 38, from Sweden
    Profile Page
    May 12, 2014

1,379

Trophy Points:

1,280

14. Kimekeer
    Cupcake Oct 23, 2015

Kimekeer , Oct 23, 2015 :
    kan du skicka en invite till "kim.eker@me.com"
    har väntat på min nu hur jävla länge som helst och har fortfarande inte fått den...

15. younusrahman
    Eclair Nov 1, 2015

younusrahman , Nov 1, 2015 :
    Jag har fått min op2 i veckan. Men jag vill sälja bort den. Samma pris som jag betalade. Vill nån ha den så messa bara.

16. Fuji94
    Cupcake Nov 1, 2015

17. Kinggabbe
    Eclair Nov 2, 2015

18. mellis
    Jelly Bean Nov 3, 2015

mellis , Nov 3, 2015 :
    Roligt att se att det rullar på med invites. Förstår inte i vilken ordning dom skickar ut invites dock då jag fortfarande inte fått någon.

19. mellis
    Jelly Bean Nov 3, 2015

mellis , Nov 3, 2015 :
    Om du tycker att 23 Oktober 2015 är "hur jävla länge som helst" så undrar jag vad du skulle säga om du var mig som inte fått någon heller?

NickeD likes this.
  20. alfastrike
    Cupcake Nov 4, 2015