0
Netflix op Samsung Tv

1. allround_it_er
    Gingerbread Sep 20, 2014

allround_it_er , Sep 20, 2014 :
    sinds gisteren is Netflix nu ook beschikbaar in België. Op internet vind je tal van mogelijkheden om Netflix te kijken op je tv, zo ook voor een Samsung TV.
    Het probleem is echter dat de App Netflix niet beschikbaar is via SmartHub van Samsung tv in België. De helpdesk bevestigde mij dat momenteel niemand in België Netflix kan kijken op een Samsung, ongeacht het model, via de App Netflix in Smarthub.
    Ik vind dit nogal een harde stelling. Kunnen andere Samsung-bezitters dit bevestigen? Op mijn tv lukt het in ider geval niet! Nochtans is hij Netflix gecertificeerd volgens de helpdesk althans.

2. QuintenNL
    Gingerbread Sep 20, 2014

3. necor
    Cupcake Sep 22, 2014

necor , Sep 22, 2014 :
    Ik heb een samsung ue48h6410 en bij mij stond de Netflix app er al op (uit zichzelf) voor dat het in België te verkrijgen was.Nu kan ik dus een maand gratis kijken, maar vind niks de moeite (ik geef toe ik ben een kieskeurige kijker) Het aanbod is een lachertje. Ik heb een grotere collectie dan hun, dus voor mij hoeft het niet eens. Het aanbod van de VS is een andere zaak natuurlijk, dat is wel de moeite waard, maar ja dat kunnen we dan weer niet hebben. Kortom, netflix B werkt zonder problemen (alleen zou ik me met die paar films/series me geen video on demand durven noemen)

4. Tovenaar
    Gingerbread Sep 24, 2014

Tovenaar , Sep 24, 2014 :
    word tijd dat samsung die gele subtitles is naar wit gooit.. op mijn sony w805 mijn ps3/4 en mijn oneplus is de ondertitel gewoon wit..... stoor mij er mateloos aan wanneer ik genoodzaakt ben om op mijn samsung te kijken .. btw mijn samsung is aangekocht in belgie en was met netflix installed

5. allround_it_er
    Gingerbread Sep 24, 2014

allround_it_er , Sep 24, 2014 :
    Sommige reacties hier bewijzen dat Samsung tegen me gelogen heeft. Netflix is wel degelijk beschikbaar op sommige modellen terwijl zij het tegendeel hebben beweerd. Ik heb het zwart op wit via mail ... Ik zal nog eens contact moeten opnemen met de helpdesk.