17
Ni som fått era invites/lagt beställning: SKRIV HÄR!

1. Meonit
    Cupcake Oct 15, 2014

Meonit , Oct 15, 2014 :
    Jag fick min läckra svarta One igår som jag beställde den 7/10,
    har fixat och donat och flyttat allt från Galaxy S5

MEN, jag får nen inte att prata med min Moto 360!!! Pairing går inte dom hittar bara inte varann.

Det är det enda negativa jag har upptäckt hittills, inte så bara iofs..

2. PenneRegatte
    Cupcake Oct 15, 2014

3. TommyWindal
    Eclair Oct 15, 2014

Last edited: Oct 15, 2014

4. dymatize
    Cupcake Oct 15, 2014

dymatize , Oct 15, 2014 :
    Fick en invite tidigare idag! Telefonen (64gb Sandstone) är nu beställd, väntar ivrigt! :)

5. TommyWindal
    Eclair Oct 15, 2014

6. startr00per
    Cupcake Oct 15, 2014

7. Isak
    Cupcake Oct 15, 2014

Isak , Oct 15, 2014 :
    Jag fick en invite av Oneplus, luren beställdes och kom igår.

8. mofie
    Cupcake Oct 15, 2014

mofie , Oct 15, 2014 :
    Fick invit direkt från Oneplus och beställde den idag! Mycket lättad att Nexus 6 verkar vara en snedspark från Googles sida.

Något jag bör tänka på när jag börjar använda den?

9. Lindgren85
    Cupcake Oct 16, 2014

TommyWindal likes this.
  10. Gicka
    Froyo Oct 16, 2014

Gicka , Oct 16, 2014 :
    Har fått en invite från six_dice på Sweclockers och har beställt mobilen! Fixade med expressfrakt, hur lång tid måste jag vänta tror ni? :D

11. Morgontupp
    Eclair Oct 16, 2014

Morgontupp , Oct 16, 2014 :
    Jag fick vänta tre dagar. Det kändes som evigheter när man visste vad som var på väg.

12. Meonit
    Cupcake Oct 16, 2014

Meonit , Oct 16, 2014 :
    Jag gjorde reset 3 ggr. på min Moto 360, sedan gick det att få OPO och Moto att koppla ihop.

13. Gicka
    Froyo Oct 16, 2014

Gicka , Oct 16, 2014 :
    Läste om någon som hade turen att få sin mobil redan dagen efter att han beställt den.. Han beställde vid lunchtid på onsdagen och fick den på torsdagen.. Jag beställde min 12:18 idag.. jag håller alla tummar för att den kommer imorgon.. men det är väl önsketänkande ;)

14. Morgontupp
    Eclair Oct 16, 2014

Om du lyckas med det blir jag jäkligt imponerad. Men jag skulle tro att den dyker upp på måndag. Håller tummarna för att du får den idag eller på fredag så du har helgen på dig att leka med den.

Gicka likes this.
  15. Gicka
    Froyo Oct 16, 2014

Gicka , Oct 16, 2014 :
    Ja jag tyckte också det lät lite extremt, vet inte hur OnePlus har ordnat med lager och så, men om den skickades från kina till göteborg så är jag imponerad.

Precis det jag hoppades på, lära känna telefonen under helgen och sen använda den till vardags på måndag :) Hoppas på imorgon!

16. Fiddeman
    Cupcake Oct 16, 2014

Fiddeman , Oct 16, 2014 :
    Jag beställde igår kväll och fick ett sms från DHL i morse om att "ett paket är på väg" samt ett val om hur jag ville få det levererat.
    När jag spårar försändelsen så är den inte på väg utan "Information om försändelsen mottagen" på Heathrow.
    Är alltid nått och räknar med den i nästa vecka.

forts.följer......
    Fick den idag Fredag .....Se fraktflödestråden..

Last edited: Oct 17, 2014

17. Morgontupp
    Eclair Oct 16, 2014

Jag beställde på kvällen den 7 oktober. Fick sms från DHL där man väljer var man vill ha det skickat på morogonen den 8 oktober. Sen hände ingenting förrän morgonen den 10 oktober. Då fick jag ett sms om att paketet ska finnas i min stad men att den inte skulle komma fram förrän midnatt. På eftermiddagen den 10 oktober så kom ett nytt sms som sa att den fanns att hämta ut.

18. Gicka
    Froyo Oct 16, 2014

19. Morgontupp
    Eclair Oct 16, 2014

Jag har läst lite blandade kommentarer om det där med Express Shipping. Men jag tycker ändå att övervägande delen säger att det går lite snabbare om man valt Express. Har man tur med Standard Shipping så tar det bara någon dag extra.
    Eftersom det var så lite pengar i skillnad så tyckte jag det var värt det även om det bara skulle vara en dag snabbare leverans. Hade det varit flera hundra mer hade jag nog inte valt det.

20. greaseboy
    Froyo Oct 16, 2014

greaseboy , Oct 16, 2014 :
    Körde express beställde torsdag föra veckan fick telefonen igår men jag var inte hemma, de fick komma tillbaka idag. Tror express kör bud till dörren medans standard kör till närmaste postutlämning.

Grym telefon, grymt nöjd. Trodde den skulle vara större men jag är också van med min samsung note1.

kage525 and Psicosis like this.