17
[NL] OnePlus Ambassador Program

1. FoodieMichael
    Gingerbread Apr 30, 2020

FoodieMichael , Apr 30, 2020 :
    er zal waarschijnlijk in de toekomst meer van deze progamma's komen dus wie weet ben jij de volgende !

Overzee likes this.
  2. LightningXIII
    Community Veteran May 2, 2020

Plenkske likes this.
  3. Overzee
    The Showcase Reviewer May 21, 2020

Overzee , May 21, 2020 :
    Gaan de Nederlandse OnePlus Ambassadors nog een voorstel ronde doen? Ik ben wel benieuwd naar hun verhalen!

4. Overzee
    The Showcase Reviewer Jun 18, 2020

Plenkske likes this.
  5. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Jun 22, 2020

Nigel Rijkhoek , Jun 22, 2020 :
    De ambassadeurs zijn al gekozen en zijn ondertussen al 5 weken bezig. Ze zijn op verschillende platformen actief denk zoals LinkedIn, XDA maar ook gewoon Instagram. Wij vinden het heel leuk om dit programma te doen en zijn we dus ook van plan om dit in de toekomst vaker te doen. Dus houd ons in de gaten! o_O

superplus, Kerkdriel and Plenkske like this.
  6. Overzee
    The Showcase Reviewer Jun 23, 2020

Overzee , Jun 23, 2020 :
    Oké bedankt voor de informatie @Nigel Rijkhoek! Worden de ambassadeurs ook nog actief op dit community forum? Zeker als het programma in de toekomst vervolg gaat vinden is het misschien wel leuk om mensen inzicht te geven in het doen en laten van deze ambassadeurs. Naar mijn mening krijgt men via LinkedIn en Instagram niet te zien of deze input afkomstig is van een van de ambassadeurs.

7. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Sep 15, 2020

Plenkske , Sep 15, 2020 :
    Blijkbaar niet...

8. Overzee
    The Showcase Reviewer Sep 15, 2020

Plenkske likes this.
  9. FoodieMichael
    Gingerbread Sep 16, 2020

FoodieMichael , Sep 16, 2020 :
    Hey, eigenlijk zou ik dat doen. Maar doordat er nog geen hardware voor mij beschikbaar is om uit te testen. Kan ik voor nu nog weinig betekenen helaas.