0
Notifier voor OPO

?

vind je dat de OPO een Notifier nodig naar analogie met iOS?

1. JA

53.8%
  2. NEEN

46.2%
  1. allround_it_er
    Gingerbread Sep 8, 2014

allround_it_er , Sep 8, 2014 :
    Hoe lossen jullie het op om een Notifier te activeren op de OPO.
    Hoeveel gemiste berichten, oproepen, FB berichten, enz ...

2. matskb
    Honeycomb Sep 8, 2014

matskb , Sep 8, 2014 :
    Het voordeel van Android: een producent hoeft zoiets er niet standaard op te zetten, zodat iedereen z'n eigen notifier kan installeren.

Ik gebruik zelf ACdisplay, omdat het een strakke lockscreen is en niet meteen de inhoud van berichten laat zien. Wel makkelijk om ze met een swipe even weer te geven en/of de notificatie vanaf het lockscreen te deleten (of juist te laten staan).
    Andere lockscreens hadden veel meer functies, maar daardoor was de hele functie van een lockscreen al snel weg: het werd gewoon een tweede home-scherm (voor m'n eigen home scherm).

allround_it_er likes this.
  3. Falkie
    Donut Sep 8, 2014

Falkie , Sep 8, 2014 :
    Op mijn oude telefoon gebruikte ik een notifier van GO (Go notifier).. enige nadeel is dat je dan ook de GO Launcher EX moet installeren..

4. jnsvr
    Gingerbread Sep 8, 2014

jnsvr , Sep 8, 2014 :
    Naar ACDisplay gaat ook mijn voorkeur. Heel handige app en mooi gemaakt.

5. rrradiogirrrl
    Eclair Sep 8, 2014

6. Zizotje
    Froyo Sep 8, 2014

7. Jvz
    Gingerbread Sep 8, 2014

Jvz , Sep 8, 2014 :
    Nova launcher heeft ook zijn notifier erbij onder de naam "Tesla"! opzich ook een zeer geschikte launcher!

8. allround_it_er
    Gingerbread Sep 8, 2014

9. knaert
    Gingerbread Sep 8, 2014

knaert , Sep 8, 2014 :
    ACDisplay ziet er inderdaad prachtig uit, maar ik mis de mogelijkheid om direct te antwoorden vanaf het lockscreen zoals bij 'sms Popup'

10. Jvz
    Gingerbread Sep 9, 2014

Jvz , Sep 9, 2014 :
    bedoel je dat van Nova launcher en zijn notifier? hij werkt iig op gmail, sms en telefoonoproepen

11. matskb
    Honeycomb Sep 9, 2014

matskb , Sep 9, 2014 :
    de afwezigheid van dat soort functies is voor mij juist de reden geweest om voor ACdisplay te kiezen. Wat is de meerwaarde van een lockscreen (tov een launcher) nog als het alle functionaliteiten moet hebben? Voor mij is die er dan niet meer. Dan kan je misschien beter een launcher met extra functies overwegen.
    Bij acdisplay kan je trouwens gewoon met 1 swipe een bericht openen en dan in de berichten-app direct een reactie typen.

Maar uit jouw reactie blijkt maar weer: smaken verschillen! Voor iedereen werkt een andere lockscreen/launcher combi. Mijn persoonlijke voorkeur (na veel uitproberen) is dus een minimalistisch lockscreen icm een launcher met veel functies.