1
Nu kommer OP2, har alle været tro. Eller hvordan ligger landet, har andre prøvet andet.?

1. harforte
    Gingerbread Jul 16, 2015

harforte , Jul 16, 2015 :
    Har selv efter OPO prøvet iPhone 5S, IPhone 6, lumia 930 og Samsung galaxy S5 med moto 360 (det styrer),
    Glæder mig til at se om det spiller med OP2.

catten likes this.
  2. kaptainen
    Jelly Bean Jul 16, 2015

kaptainen , Jul 16, 2015 :
    har holdt mig til OPO, dog med ca 15-20 forskellige roms :) nyt ansigt samme gode krop..

catten and harforte like this.
  3. mediaNen
    Donut Jul 17, 2015

mediaNen , Jul 17, 2015 :
    Jeg var lidt tvunget til at skifte til en Samsung S6 pga manglede bånd 20 i forhold til firmatelefon. Det har jeg godt nok været ked af, da min S6 er ringere på alle områder, med undtagelse af bånd 20 :).

Vinkel likes this.
  4. kaptainen
    Jelly Bean Jul 17, 2015

kaptainen , Jul 17, 2015 :
    der er bånd 20 på OP2 :)

hus-stroemsholt likes this.
  5. mediaNen
    Donut Jul 17, 2015

6. Baadsager
    Honeycomb Jul 17, 2015

Baadsager , Jul 17, 2015 :
    Havde min OPO fra juli til oktober sidste år. Men den gik helt kold og sendte den retur og fik pengene igen. Købte en Huawei Ascend mate 7, og det er også en fantastisk telefon. Pudsigt nok har jeg lige tabt den så skærmen er helt krakeleret. Det må være skæbne at det sker lige op til lanceringen af OP2 :cool:

lucifax, Vinkel and harforte like this.
  7. bie1305
    Gingerbread Jul 18, 2015

bie1305 , Jul 18, 2015 :
    Intet galt her, der var lige lidt ved en opdatering men ny opdatering gav perfekt forløb... vi er en del på mit job der har 1+1 og vi er alle på 1+1= vi skal bare ha 2 eren...

kaptainen and harforte like this.
  8. gertmad
    Froyo Jul 19, 2015

gertmad , Jul 19, 2015 :
    Holder fast i Opo - men er bekymret for ændringen i frekvensen for 4G. . . . .

9. mdeden
    Gingerbread Jul 21, 2015

10. Flemmodk
    Ice Cream Sandwich Jul 23, 2015

Flemmodk , Jul 23, 2015 :
    Venter med spænding på D. 27. Min OPO har været en fantastisk telefon og hey hvor har den bragt mange gode stunder med Roms og roden med opsætning. Glæder mig til at få bånd 20 da jeg har fullrate og bruger TDC netværket. Go go #HYPE. :)

Vinkel likes this.
  11. Peter Pan
    Honeycomb Jul 28, 2015

Peter Pan , Jul 28, 2015 :
    Det var da et par stykker du har været igennem.
    Jeg har selv været tro og holdt mig til min opo til i dag, hvor min kæreste har har lånt den pga hans gik i stykker, så røg jeg over på iPhone til en af os får en One plus Two

harforte likes this.
  12. Peter Pan
    Honeycomb Jul 28, 2015

Hvilken grund har der været til du har prøvet mange siden opo?

13. harforte
    Gingerbread Jul 28, 2015

harforte , Jul 28, 2015 :
    Syntes OP1 var for stor, og så har jeg nok en fetich angår mobiler..

14. Peter Pan
    Honeycomb Jul 28, 2015

Det er også smags sag :)
    Jeg har personligt været glad for den store skærm (Den lagde godt i hånden selv om den var stor. (og jeg har en normal størrelse kvinde hånd))

harforte likes this.
  15. harforte
    Gingerbread Jul 28, 2015

1.Jeg har en lille hånd
    2. På daværende tidspunkt cyklede jeg på job. Og der var den for stor til at være i bukselommen, hvor den altid er placeret.

Peter Pan likes this.
  16. HeavyK
    Donut Jul 28, 2015

HeavyK , Jul 28, 2015 :
    Røg tilbage til iOS. Havde min OPO i 7 måneder og den kørte fejlfrit. Jeg har slet ikke kunne genkende mange af de officielle såvel som uofficielle fejl, som der er skrevet så meget om.
    Men jeg kunne bare ikke vænne mig til Android. Ikke det samme "feel" når jeg brugte OS'et og så fandt jeg ud af, at jeg slet ikke har brug for Androids utallige muligheder.

Til gengæld vil jeg rigtig gerne prøve en Windows telefon og jeg håber lidt at jeg kan få arbejdet til at skifte min arbejdstelefon ud til den kommende Windows telefon :)

harforte likes this.
  17. kaptainen
    Jelly Bean Jul 28, 2015

kaptainen , Jul 28, 2015 :
    skulle du ikke bare have sådan en her? http://www.ldwest.com/

18. harforte
    Gingerbread Jul 28, 2015

Har prøvet div. Win. Lækre telefoner men mangler stadig programmer, dårligt lavede programmet. udviklerne bruger ikke vildt meget energi på det.. da der ikke er ret mange penge i Win. Men har pt. også en lumia 635 med win 10 ser lovende ud. bliver frigivet om nogle dage..

lucifax likes this.
  19. harforte
    Gingerbread Jul 28, 2015

Funny.. men fedt nok.
    Men efter det jeg så i nat ( desværre var jeg for langsom/træt til at fange invitlinket)tror jeg at jeg bliver godt tilfreds med OP2. Fedt med dobbelt Sim.

kaptainen likes this.
  20. HeavyK
    Donut Jul 28, 2015

HeavyK , Jul 28, 2015 :
    Jeg lurer enormt meget på den kommende Windows telefon: http://www.winbeta.org/news/windows-10-mobile-news-recap-cityman-talkman-need-new-flagships-and-more

Ligesom iOS, så kører Windows fantastisk på low-end hardware, så jeg forventer mig meget af de nye Win-foner.
    Jeg bruger i forvejen ikke ret mange apps udover de gængse, så jeg vil ikke lægge mærke til app mangel.
    Hvis man skal tro mange tech-sider, så er Windows Mobile i opsving pga deres Lumia 640. Jeg har en kollega som har den og når bruger den får jeg praktisk talt det samme "feel" når jeg bruger telefonen som jeg gør i iOS.

harforte likes this.