5
[OFFTOPIC] Humor

1. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

evathompson , Jul 7, 2014 :
    Morgan föll full som ett ägg i säng. Innan han svimmade la han av en rökare. Hans fru vaknade till och morrade:
    - Vad tusan var det där?
    - Jag spelar fotboll, försökte Morgan, 1-0.
    - Jaha du, muttrade frugan för sig själv och klämde ur sig en riktigt brakare.
    - Jag spelar fotboll jag också. Nu står det 1-1.
    Morgan garvade samtidigt som han höll på att bygga upp århundradets jätterökare. Han tog i för kung och fosterland. Men det bar sig inte bättre än att han sket ner sig.
    - Det är halvtid, muttrade Morgan, dags för sidbyte...

NickeD likes this.
  2. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Mannen kom till lyxrestaurangen i Stockholm och vid beställningen av stekt ripa från Kiruna sa han:
    - Jag vill se pippin innan tillagning, vilket hovmästaren lovade.
    Så han kom med en ripa till gästen, vilken stoppade fingret i arslet på pippin, drog ut det och luktade på fingret varefter han sa:
    - Pippin är från Luleå, inte från Kiruna.
    Hovmästaren gick förtvivlat till kocken, som rusade fram till gästen, drog ner brallorna och böjde sig framåt visandes arslet åt gästen.
    - Mig hittade de på järnvägsstationen som baby här i Stockholm och jag har alltid velat veta varifrån jag kommer! Så varsågod min herre jag vill veta det nu.

NickeD likes this.
  3. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

En man var ute och fiskade när han plötsligt fick napp efter många timmars slit. Till hans stora förvåning hade han en guldlampa på kroken. När han lossade fiskekroken, uppenbarade sig en STOR guldhaj och sa:
    - Min vän! Du får EN önskning.
    - Hmm... tänkte fiskaren, jag önskar mig faktiskt att min snopp når ända ner till marken.
    - Ske din vilja! sa hajen och bet av mannens båda ben...

JoachimJ and NickeD like this.
  4. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Två berusade alkisar promenerar längs stranden, då de får se en livlös man ligga vid strandkanten. De går fram och tittar på honom.
    - Vi måste få liv i honom, säger den ena.
    - Hur då? undrar den andra.
    - Hmmm.. vänta här, säger ena alkisen och går iväg till papperskorgen som finns en bit bort och rotar.
    Efter en stund hittar han ett sugrör.
    - Vad ska du med sugröret till? undrar den andre.
    Alkisen med sugröret drar av mannens byxor och kör upp sugröret i rumpan på honom och börjar blåsa.
    - Va fan gör du? undrar den andra alkisen.
    - Snart sörrö... kommer han att vakna till liv.
    Efter ett tag orkar han inte blåsa mer.
    - Nu får du ta över!
    - Okej, säger den andra alkisen. Men jag tänker fan inte blåsa på samma sida som du haft i munnen. Jag har sån jävla bacillskräck. Så han vänder på sugröret och började blåsa från andra änden...

NickeD likes this.
  5. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar. De går till en psykolog för att få hjälp, och får rådet att hyra in en ung snygg man som skall vifta en handduk över dem när de har sex. Paret tycker de låter märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen förslagit. Trots de nya försöken med den handduksviftande, unga mannen så går det inte för kvinnan. Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats. Kvinnan och den yngre mannen sätter i gång, och nästan omedelbart får hon en jätteorgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger:
    - Där ser du grabben, så här skall en handduk viftas!

NickeD and Englund81 like this.
  6. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Mannen till sin arbetskamrat:
    - Tycker du inte att min fru är knäpp? Igår flög hon till Mallorca och hon packade ner 25 kondomer, fastän hon inte har nån snopp!?

darkshippo and NickeD like this.
  7. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Fadern, som jobbade nattetid, sade en dag till sin femårige son att han ville vara ensam med mamma i sängkammaren en stund.
    För att hålla sonen sysselsatt sade han till honom att räkna alla som gick förbi köksfönstret. Och för var och en som bar hög hatt skulle sonen få en krona.
    Efter en stund skrek pojken att det kom en med hög hatt.
    - Ja, då har du förtjänat en krona, skrek fadern från sängkammaren.
    Efter ännu en stund sade sonen:
    - Farsan, det blir ett dyrt nummer för nu kommer ett helt begravningståg.

NickeD likes this.
  8. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Denna bild är inte riktigt humor men finns inte något sanna ord poll att posta den i.. så blir jag posta den här..

Attached Files:

NickeD likes this.
  9. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Hur gör man när man vart ute och partat för länge..?
    Smyg INTE in och tro att din partner sover, för då blir det ett jäkla liv! Sparka istället in dörren och skrik:
    - NU JÄVLAR SKALL HÄR KNULLAS!
    Så skall du se en som SOVER!

ernt, JoachimJ and NickeD like this.
  10. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Attached Files:

Housepainter likes this.
  11. evathompson
    Honeycomb Jul 7, 2014

Direktör Gunnar Ahlstedt är på konferens i Tyskland och har tråkigt på hotellrummet. För en gångs skulle ringer han hem för att höra hur det är med familjen:
    - Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen.
    - Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar.
    - Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med grannen.
    - Vad säger du, tös?! VAD I ALL SIN DAR GÖR GRANNEN I MITT SOVRUM?
    - Ska jag gå och kolla...?
    - NEJ! Nej nej, lilla gumman! Absolut inte!
    Efter en kort paus säger Gunnar:
    - Okej. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ner luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och grannen att min bil precis körde upp på garageuppfarten.
    - Okej pappa!
    Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.
    - Jag gjorde som du sa pappa.
    - Och vad hände?
    - Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt.
    - Åh herregud! Grannen då?
    - Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han var jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.
    Efter en lång paus säger Gunnar:
    - Swimmingpool? Har jag kommit till nummer 15 47 39?

RightOn, JoachimJ and NickeD like this.
  12. J0han
    KitKat Jul 11, 2014

NickeD likes this.
  13. spode
    Ice Cream Sandwich Jul 28, 2014

14. maansg
    Honeycomb Aug 1, 2014

NickeD likes this.
  15. RightOn
    Froyo Sep 3, 2014

16. Theshawty
    KitKat Sep 3, 2014

Theshawty , Sep 3, 2014 :
    What's better than winning gold in the Special Olympics? Not being retarded.

17. conny1985
    Gingerbread Feb 1, 2015

conny1985 , Feb 1, 2015 :
    Här kastar vi roliga historier, bilder etc åt alla håll och kanter! Driv med genusfrågor, fräckisar, och mer därtill (men håll er till forumreglerna). Men tänk på att hålla rasism och religion utanför, det brukar ju kunna leda till krig och andra otrevligheter!

18. ernt
    Honeycomb Feb 1, 2015

ernt , Feb 1, 2015 :
    Tips. Använd sökfunktionen nästa gång, prova ex ordet humor...

NickeD and Psicosis like this.
  19. conny1985
    Gingerbread Feb 1, 2015

conny1985 , Feb 1, 2015 :
    Japp gjorde det och hitta ingeting men antingen gjorde jag fel eller så suger sökfunktionen rejält :p men då antyder du då på att det redan finns en sådan tråd? då får gärna admin låsa tråd.

20. ernt
    Honeycomb Feb 2, 2015

NickeD and Psicosis like this.