5
[OFFTOPIC] Snus-snack!

1. Psicosis
    Marshmallow Nov 23, 2014

Psicosis , Nov 23, 2014 :
    Gold River fanns långt före min tid, farsan testade den ett par gånger. Men den har varit borta sedan länge... Visste inte att den fanns kvar överhuvudtaget...?

NickeD likes this.
  2. Dicken1p0
    Cupcake Nov 23, 2014

Dicken1p0 , Nov 23, 2014 :
    Googlar man så hittar man den, men inte på nån svensk sida och som jag förstått det så går det inte att köpa tobaksvaror från utlandet, inte utan stora extra utgifter iallafall.

3. NickeD
    Pie Nov 24, 2014

NickeD , Nov 24, 2014 :
    Ahh Gold River... Härliga minnen från ungdomen... Så jävla god :D

4. LeffeK
    Pie Feb 4, 2015

5. Frille87
    Eclair Apr 15, 2015

Frille87 , Apr 15, 2015 :
    Hej allihopa :D

Cristoffer heter jag och varigt fast i 14 år nu. Började med att brorsan bjöd på en general portion och skatta år mig när jag låg på golvet i hans rum helt grön i ansiktet och yr:confused:
    Fast det var inte fören 1 till 2 år senare som jag föll för en polares "grupptryck" om att prova.
    Så kortfattat så har jag gått igenom dom flesta sorter och smaker (portion och lös).
    Men på senare dar har det varigt priset och kvantiteten på snuset som har varigt den avgörande faktorn för mig. Så nu håller jag mig på LD 30 Vit portion och kör ca 8 till 9 dosor på en månad :rolleyes:

Tack på förhand ;)

Psicosis likes this.
  6. johanhoglid
    Cupcake May 30, 2015

johanhoglid , May 30, 2015 :
    Första gången jag snusade... Skulle på en fest i Göteborg. var 17. spydde ner en spårvagn med största blaffan.. vagnen stänges och jag gick hem.. andra gången jag snusade så jag Team American World Police. Kunde inte se filmen igen förrän jag vant mig vid snus. Nu är jag en erfaren snusare. Tackar för den nya XR-snusen som kostar 270 kr/ stock. Peace

7. johanhoglid
    Cupcake May 30, 2015

johanhoglid , May 30, 2015 :
    Håller med, den var nice men tillslut saknar man själva snus-smaken som inte riktigt finns i Rapé :/

8. alealvag
    Ice Cream Sandwich May 31, 2015

Psicosis likes this.
  9. kryddan
    Honeycomb Aug 25, 2015

kryddan , Aug 25, 2015 :
    Gold River hade varit kul att hitta igen. Den var speciell. Smakade lite som nyrivna russin :)