0
Offtopic

1. Valokuvaaja
    Honeycomb Apr 25, 2015

Valokuvaaja , Apr 25, 2015 :
    Olipa jännä. Oli tänään lauantaina Nelosen mainoskatkolla Bondin välissä joku jäätelö- tms mainos jossa käytettiin OPOa ihan koko ruudun leveydellä. Kuinkahan Suomen telkkariin tollanen eksyy kun tää on kuitenkin suht harvinainen puhelin? :eek:

2. sloped_
    Gingerbread Jun 30, 2015

sloped_ , Jun 30, 2015 :
    JUU JUU! samaa mietin itse :eek: Oli muuten ihan samanlainen puhelin yhdessä Postin mainoksessa!

3. Zalesak
    Froyo Jul 5, 2015

4. arvola
    Ice Cream Sandwich Jul 7, 2015

arvola , Jul 7, 2015 :
    Long time no see. On siitä hetki kun täällä on viimeksi pyörinyt. Ilmeisesti kuume kakkosta (pun intended) kohtaan on sen verran kova, että piti foorumitunnukset kaivaa pölyn alta.

Spoonie, PowerSlave and niko0o like this.
  5. xandeFIN
    Gingerbread Jul 11, 2015

xandeFIN , Jul 11, 2015 :
    OPO:a ei viittiny laittaa Nexus 5 ostamisen jälkeen kun alko kuulua huhuja OP2:sen tulemisesta. Siksi tässä tunnareita on tehtykin..

6. xandeFIN
    Gingerbread Jul 11, 2015

xandeFIN , Jul 11, 2015 :
    Nämä alkaa olla kuitenkin omassa tuttavapiirissä vähentymään päin, alkaa yleistyä tietoisuus Opostakin

7. Valokuvaaja
    Honeycomb Jul 11, 2015

Valokuvaaja , Jul 11, 2015 :
    Jep nykyään se on sitä jotain "Ai oon kuullut siitä. Oliko se se jonka saatavuus oli vaikeaa?" tai "Eiks sillä henkilöllä X ole toi?"

Toi mun kokemus oli siis tasan vuosi sitten kun olin very early supporter ja näitä ei todellakaan ollut kenelläkään. Suomessakin ehkä 20 muulla jos on silloiseen kutsulistaan uskominen. :D

8. miksu
    Froyo Jul 11, 2015

miksu , Jul 11, 2015 :
    Meillä on yliopistolla tosi monella OPO ja olin kyllä ensimmäisten joukossa silloin heinäkuussa. :D Aion hankkia myös nopealla aikataululla OPT, kun ei ole vielä kovin monella hyppysissä. ;)

9. Pehmis
    Donut Aug 11, 2015

Pehmis , Aug 11, 2015 :
    Ollut itelläkin suomen forumin selailu pitkään vähän vähemmällä, nyt kun sitten opt:n julkaisu lähestyi niin takaisin foorumilla seuraan tilannetta. Pakko kyllä todeta että uskomaton kiima ja spämmäily menossa englanninkielisen forumin puolella. Pamahtaakohan tuolla innolla joka ketju kutsujen kyselijöitä täyteen kun niitä alkaa tänne tippumaan enemmän.

10. mrfleetwood
    Gingerbread Aug 12, 2015

11. Jannigo
    Gingerbread Aug 18, 2015

Jannigo , Aug 18, 2015 :
    Tossa Assemblyssä ku olin niin Jimssin tukipisteem jätkällä oli OnePlus One. Olis niin tehnyt mieli sanoo et harvinaisen hyvä luuri, en ole nähnyt kun pari jolla olis 1+1 täälläpäin ja nekin ovat kavereitani (vähän mainostanut luuria, heh). :D

12. Jahiti
    Cupcake Aug 19, 2015

Jahiti , Aug 19, 2015 :
    Niille jotka viittii maksaa hiukan enempi eikä jaksa enää niin odotella invitejä niin tiedoksi että gearbestiltä löytyy oneplustwota 64GB 427€ hiukan on tyyriimpi tuota kautta eikä varmaan invitejä heru kummemmin perästä mutta ainakin puhelimen saa.

13. niko0o
    Honeycomb Aug 19, 2015

niko0o , Aug 19, 2015 :
    Tuo on kiinan malli josta puuttuu ainakin LTE 20 taajuus, ja dual sim ei toimi. Eli kuuluvuusongelmia, tukea et saa OnePlussalta suoraan, ja vissiin varasto kiinassa joten hyvällä tuurilla saa vielä maksaa ALVin.

14. Onemies
    Gingerbread Aug 19, 2015

Onemies , Aug 19, 2015 :
    Eli lyhyesti, ei ole mitään järkeä ostaa tätä Kiinanversiota vaan odottaa kiltisti Euroopan versiota tai ostaa edellinen versio. Muuten menee rahaa hukkaan ja ei saa kaikkia euroopan version ominaisuuksia kuten tätä LTE 800 taajuutta.

15. Aki Vaaljoki
    Eclair Sep 5, 2015

Aki Vaaljoki , Sep 5, 2015 :
    Hypätään seuraavaan aiheeseen. Nyt pimeni läppärin näyttö, taskulampulla näkee että näyttö on käynnissä mutta on todella tumma. Wintoosan käynnistyessä on kyllä näyttö hereillä, mutta pimennee heti kun järjestelmä on ylhäällä! Voiko näytön taustavalo hajota tällä tavalla? Kaikki on kokeiltu mitä on tullut mieleen mutta ei korjaudu. Toimii kyllä ihan normaalisti kun kytkee televisioon. Onko tämäkin nyt sitten vain verkonpaino?

16. Onemies
    Gingerbread Sep 5, 2015

Onemies , Sep 5, 2015 :
    Kokeileppa avata bios siitä koneesta ( Tietty näppäinyhdistelmä avaa sen)ja anna olla sen näkyvissä jonkin aikaa. Jos kuva ei katoa on vika silloin Windowsissa.

17. Aki Vaaljoki
    Eclair Sep 5, 2015

Aki Vaaljoki , Sep 5, 2015 :
    Pitääkin kokeilla, meni väärään viestiketjuun tämä mun kysymys alunperin. Piti mennä "Kysymykset jotka eivät tarvitse omaa aihetta"- ketjuun, löytyy myös sieltä.

18. Onemies
    Gingerbread Sep 5, 2015

Onemies , Sep 5, 2015 :
    Pitäisikö siellä jatkaa tätä keskustelua? Kahteen paikkaan vastaaminen ei ole järkevää.

19. Aki Vaaljoki
    Eclair Sep 5, 2015

20. molokki
    Gingerbread Feb 19, 2016

molokki , Feb 19, 2016 :
    Joo-ja lisäksi kannattaa kaikki jutut jatkaa tämän kyseisen yhteisön omalla IRC-kanavalla #oneplus.fi @ ircnet. Ja saa toki viihtyä pidempään mitä sen kaksi minuuttia :eek: