0
One plus buds

1. spiderdj77
    Cupcake Nov 27, 2020

spiderdj77 , Nov 27, 2020 :
    good morning I write on the oneplus forum because I don't know what to do anymore .. I bought a pair of oneplus buds headphones on Gear best all perfect the package arrives late but nothing special but after two weeks the left earphone feels very low compared to the right now i ask you as he scammed me because the seller made me wait on purpose 30 days (which is the maximum support period) to give me an answer any of you would be kind enough to help me please i am desperate because the headphones are fine and I don't want to leave it

Italia:buongiorno scrivo sul forum di oneplus perché non so più che fare..Ho acquistato un paio di cuffie oneplus buds su Gear best tutto perfetto il pacco arriva in ritardo ma niente di che però dopo due settimane la cuffia di sinistra si sente molto bassa rispetto alla destra ora io vi chiedo siccome mi ha truffato perché il venditore mi ha fatto aspettare apposta 30 giorni ( che è il periodo massimo di assistenza) per darmi una risposta qualcuno di voi sarebbe così gentile da aiutarmi per favore sono disperato perché le cuffie vanno benissimo e non voglio separmene

2. bcharles99
    Honeycomb Dec 2, 2020