4
Oneplus 2 - yleiskeskustelu

1. reynolds1971
    Donut May 25, 2016

2. Mr. Smurf Nismo
    Cupcake May 31, 2016

Mr. Smurf Nismo , May 31, 2016 :
    Terve kaikille

Oma OP2 lähti huoltoon rikkinäisen sormenjälkitunnistimen takia.
    Sain puhelimen alle kahdessa viikossa takaisin, MUTTA huollossa olivat tehneet jälkiä koko metallikehykseen ja näytön muovireunukseen. Puhelimessa ei ollut ainuttakaan naarmua tai kolhua kun sen huoltoon lähetin.

Nyt eivät vastaa enää supportissa kun sinne asiasta pistin sähköpostia.
    Kaiken lisäksi uusin asiakaspalvelija luuli minua tsekkiläiseksi, vaikka olisi huomannu minun olevan suomesta, jos olisi vaivaantunut lukemaan kolme viestiä taaksepäin support tickettiä...

Video on ennen lähetystä kuvattu ja kuvat ovat huollon jälkeen...
    https://onedrive.live.com/redir?resid=418EF05302961C3C!5390&authkey=!ALv8ohMyxlkQyqc&ithint=folder,mp4

Milläs tätä asiaa saisi ajettua eteenpäin? Supportista kun ei mitään vastata...

3. inffy
    KitKat Jun 1, 2016

inffy , Jun 1, 2016 :
    Laitappa mulle privaviestillä se sun tikettinumero niin laitan asiaa ylemmille tahoille eteenpäin

4. Hevosenleuka_joe
    Cupcake Jun 3, 2016

Hevosenleuka_joe , Jun 3, 2016 :
    Saakohan OP2 näyttöä huolettua missä, tipahti nosturin kyydistä 12 metristä laatoitukselle ja puoli näyttöä säpäleinä. Oikea yläkulma vääntyi kans jonkin millin ulospäin. Ei kehtaisi verkon painoksi heittää lähes uutta luuria

5. niko0o
    Honeycomb Jun 3, 2016

niko0o , Jun 3, 2016 :
    Supporttiin viestiä https://oneplus.net/fi/support

6. inffy
    KitKat Jun 5, 2016

inffy , Jun 5, 2016 :
    OxygenOs 3.0.2 version OTA lähtenyt liikenteeseen tänään.

sloworks likes this.
  7. Evoluxione
    Ice Cream Sandwich Jun 5, 2016

Evoluxione , Jun 5, 2016 :
    Onko se nyt se "final" versio yleiseen jakoon?

8. inffy
    KitKat Jun 5, 2016

inffy , Jun 5, 2016 :
    Kyllä koska tulee OTAna. Itse tuossa just vetelin zip:stä tän privabuildin päälle. Toimii hienosti ja Dirac Sound on hyvä lisä.

9. Evoluxione

Onko linkkiä viralliseen zippiin?

10. inffy
    KitKat Jun 5, 2016

inffy , Jun 5, 2016 :
    Mä yleensä kyllä laitan puhtaalta pöydältä näiden isojen Android versionumeromuutoksien kanssa. Hetkihan siinä aina menee että datat ja asetukset saa kuntoon jne.

11. Evoluxione

Sitä harkitsinkin mutta on kyllä sellanen työmaa että taidan kokeilla ensin pelkällä cachen tyhjennyksellä. Jos ei pelaa niin pitää sitten lähteä puhtaalta pohjalta.

12. Anxifin
    Cupcake Jun 5, 2016

Anxifin , Jun 5, 2016 :
    Iltaa,

Sinne jäi kaikki tilttaukset ja jäätymiset kun päivitin ylläolevaan ohjelmistoversioon :) Meinasin jo heittää koko kapulan veke kun jäätyili ja jumitti kokoajan ja oli vieläpä toivottoman hidas.

inffy likes this.
  13. jussijii
    Cupcake Jun 6, 2016

jussijii , Jun 6, 2016 :
    No miten sujui?
    (Ja miten tyhjennetään cache?)

14. Viltro
    Gingerbread Jun 6, 2016

Viltro , Jun 6, 2016 :
    Mites tämä uusi OxygenOS rokkaa? Oli virallinen CM13 tullut näemmä ulos myös.. Vanhaa 2.1 Oxygeniä jaksoin käyttää jopa kaksi päivää kunnes hermot meni todella puutteellisiin asetuksiin vs CM aikoinaan. Joko asetuksiin on tullut niinkin vaikeat jutut kuin DPIn säätö ja kellon paikan siirto keskelle?

15. inffy
    KitKat Jun 6, 2016

inffy , Jun 6, 2016 :
    Ei ole tullut, eikä varmaan ihan lähiaikoina ole tulossa. Jos haluat säätöjä yms niin CM on vaihtoehto. Itse taas tykkään minimaalisesta käyttiksestä ilman kaikenmaailman säätöjä joten OxygenOS ollut suht täydellinen.

Tosin kyllä mä voisin tuon DPI säädön ottaa asetuksiin sitä en kiellä. Tosin tuo Android N:ssä ihan vakio ominaisuus eli eiköhän sekin sinne jossain vaiheessa saada :)

16. inffy
    KitKat Jun 6, 2016

inffy , Jun 6, 2016 :
    Recoverystä löytyy ihan suoraan kohta cachen tyhjennykselle.

17. Evoluxione
    Ice Cream Sandwich Jun 6, 2016

Evoluxione , Jun 6, 2016 :
    Hyvin rokkaa ainakin näin kohta vuorokauden käytön perusteella. Akkukesto vaikuttaa lupaavalta(ilman optimointia) ja sormenjälkitunnistin pelittää täydellisesti vihdoinkin.

@inffy Itse en löydä tuota Dirac Soundia vai onko jossain piilossa? Vai pitääkö erikseen ladata storesta tms?

18. Walleh
    Gingerbread Jun 6, 2016

Walleh , Jun 6, 2016 :
    Eli mikäs nyt on suositeltava toimenpide järjestys kun mennään 2.2.1 ja twrp:lla ja voisin tuon 3.0.2 laittaa?
    Päteekö nuo samat ohjeet mitä 3.0.1 vai pitääkö siirtä ensin niihin ennen kuin voi laittaa tuon 3.0.2?

Edit: ja saako tuota DPI:tä nyt sitten säädettyä enään näillä vanhoilla keinoilla?

19. inffy
    KitKat Jun 6, 2016

inffy , Jun 6, 2016 :
    Sille ei (ainakaan toistaiseksi) ole mitään säätöjä vaan on automaattisesti päällä

Lataa se full zip niin helpointa vetää se sisään TWRP:llä.

20. Evoluxione
    Ice Cream Sandwich Jun 6, 2016

Evoluxione , Jun 6, 2016 :
    Eli "rullaa" taustalla piilossa? Olisi kyllä hyvä että saisi tarvittaessa pois päältä.