6
OnePlus 8T Eerste indruk Warp Charge 65

1. FoodieMichael
    Gingerbread Oct 29, 2020

FoodieMichael , Oct 29, 2020 :
    Precies 1 week geleden was ik bezig met de unboxing van de OnePlus 8T. En nu een week later heb ik een redelijk goede indruk van de OnePlus 8T!

Als eerste zal ik de vragen beantwoorden die in mijn vorige post waren gesteld:
    https://forums.oneplus.com/threads/oneplus-8t-unboxing.1327386/.

- hoe is grip van de achterkant, vergeleken met voorgaande OnePlus toestellen

Vergeleken met de OnePlus 6T en de 3 is de grip het zelfde, met de OnePlus One Sandstone is dat anders. Omdat dat een totaal andere achterkant heeft. Als je last heb van zweethanden is het niet aan te raden de telefoon zonder bescherming te gebruiken. Dit komt door de glazen afwerking op de achterkant.
    Zelf gebruik ik nu de meegeleverde doorzichtige hoesje, maar ben van plan om een bumpercase aan te schaffen, dat voelt gewoon weg veiliger aan.

- zit de camera aan de voorkant soms in de weg

Ik ben altijd wel een camera aan de voorkant gewend, maar deze zit meestal boven op het scherm of zoals bij mijn laatste telefoon de OnePlus 6T in de druppel in het midden. Ik moet er wel aan wennen dat het in de scherm zit, maar het stoort niet. Ik begin het al langzaam te vergeten dat die er zit. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als deze weer weg was gewerkt aan de bovenkant. Want ik gebruik de camera aan de voorkant zelden.

- hoe bevalt OxygenOS 11 in dagelijks gebruik, mis je dingen van voorgaande versies

Wat ik mis is de optie om gestures aan te passen. Ik ben van de OnePlus 6T gewend dat de gesture om terug te gaan verticaal onder is ( van beneden naar boven swipen). Bij de OnePlus 8T is het horizontaal van buiten naar binnen. Dit zal ook met de tijd wennen, maar het voelt het raar aan op het moment. Maar voor nu mis ik nog weinig.

En nu voor de Warp Charge 65 ( A day's power in 15 minutes)

Eerste impressie, WOW WTF ZO F*CKING SNEL. Ik dacht dat het opladen bij de OnePlus 6T snel ging maar bij de 8T HOLY SHIZZLEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Bij de OnePlus 6T werd je wakker en dacht je "Oh shit ik heb maar 10% en een half uur voordat ik moet vertrekken voor college/werk". Hierbij ging je nog douchen, tanden poetsen en eten/drinken. Na dit half uur was je OnePlus 6T 60% ongeveer.

Nu bij de OnePlus 8T, kan je de half uurtje achter wegen laten want binnen 15min warp charge kan je de dag al door. En dat betekent 15 minuten meer slapen! Hieronder een voorbeeld die ik heb getimed
    15m charge.png
    Hier onder zie je ook een schema van mijn gebruik:
    Screenshot_20201028-112729.jpg

Als je de telefoon normaal gebruikt kan je er grof weg de hele dag ermee door. Mijn gebruik bestaat merendeels uit whatsapp, mails checken, browsen, Manga(comics) lezen, instagrammen, muziek luisteren (spotify is super zuinig qua gebruik). En dit alles op 120Hz, op 60Hz zal de batterij veel langer meegaan. Maar ja als je 120Hz gewend bent, wil je niet terug!

2. GeertBerkers
    Lollipop Oct 29, 2020

GeertBerkers , Oct 29, 2020 :
    Zou wat zijn als ie slechter was :p
    Had ik in het begin ook wel wat last van, maar zou nu niet meer anders willen.
    Je kunt de gesture over vrijwel het gehele scherm gebruiken, dus de telefoon ligt ook nog eens beter in de hand.
    HAHAHAH HOEZO ENTHOUSIAST?!

Plenkske, jandekkers126 and Kerkdriel like this.
  3. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Oct 30, 2020

Plenkske , Oct 30, 2020 :
    Bedankt voor de duidelijke antwoorden :)
    Ik zie staan VOLTE en 5G , welke provider/netwerk heb je ?

jandekkers126 likes this.
  4. FoodieMichael
    Gingerbread Oct 30, 2020

Plenkske and jandekkers126 like this.
  5. Maximus Decimus Meridius
    Marshmallow Moderator Oct 30, 2020

6. FoodieMichael
    Gingerbread Oct 30, 2020