4
OnePlus 9 Series pre-order thread NL

1. RonaldM
    Ice Cream Sandwich Mar 29, 2021

RonaldM , Mar 29, 2021 :
    En ja hoor, na met veel plezier de OnePlus 7 Pro te hebben gebruikt, wordt het tijd om deze door te schuiven naar mijn vrouw (die heeft nu mijn oude 5T ;)). Zaterdag bij Coolblue de OnePlus 9 Pro besteld, voor het eerst niet via de OnePlus website omdat de gratis OnePlus Warp Charge 50 Wireless op dat moment niet beschikbaar was (alleen de OnePlus Buds). Via Coolblue moet je de Warp Charge 50 apart aanvragen maar dan heb ik denk ik meer zekerheid dat ik hem ook gratis krijg.

Coolblue geeft aan dat ze woensdag 31 maart gaan versturen, ben erg benieuwd....

2. JackDeGroet
    Eclair Mar 30, 2021

JackDeGroet , Mar 30, 2021 :
    Hoi Ronald, ik heb ook de OnePlus 9 Pro kunnen bestellen. Ik ben voor de Pine Green gegaan, dat lijkt mijn zo'n mooie kleur. Ik heb hem gelukkig bij OnePlus zelf kunnen bestellen met die Warp Charger 50 Wireless. Hopelijk versturen zij hem ook op 31 maart net als Coolblue. Betalen is in ieder geval gelukt, al kreeg ik geen mail dat ze de betaling hadden ontvangen. :confused:

3. ola.people
    Eclair Mar 30, 2021

ola.people , Mar 30, 2021 :
    Heb hem vorige dinsdag besteld na het kijken van de intro. Doe het nu nog met de 3t. Maar die is onderhand aan vervanging toe.

Bestelde het toestel op een Engelstalige store van oneplus. En vandaag ging ik eens checken en werd ik naar de Nederlandse store geleid.. begon mij toen af te vragen of ik niet de Amerikaanse telefoon zou krijgen met 1 simcard..
    Je kan dit nummer bellen.. 0852083289.. schijnbaar een bedrijf dat oneplus helpt in Nederland met het verwerken van bestellingen.. Maar daar neemt niemand op. Bagger.
    Contact via de chat van oneplus ging een stuk beter.. telefoon schijnt ergens tussen 2 en 7 april geleverd te worden door DHL.
    Kreeg ook geen mail dat de betaling rond is.. bij je order zie je onderaan wel staan dat het betaald is.
    Zou de globale versie krijgen met 2 simcard ondersteuning. Gelukkig.
    Ik wacht af.
    Grt

4. JackDeGroet
    Eclair Mar 30, 2021

JackDeGroet , via OnePlus 7 Pro , Mar 30, 2021 :
    Ik heb hem ook vorige week besteld en gisteren na 11:00 betaald. Vandaag contact gehad met OnePlus Nederland via de chat functie, het schijnt heel druk te zijn. Vandaar dat sommige mensen nog geen mail hebben ontvangen dat het betalen is gelukt. Na dat ik mijn gegevens door had gegeven kreeg ik gelijk het mailtje binnen. Ook vertelde hij dat ze bezig zijn met alle orders en dat ze niet precies konden zeggen wanneer ze verstuurd zouden worden. Even wachten dus.

5. RonaldM
    Ice Cream Sandwich Mar 31, 2021

6. JackDeGroet
    Eclair Mar 31, 2021

7. RonaldM
    Ice Cream Sandwich Mar 31, 2021

8. ola.people
    Eclair Apr 2, 2021

ola.people , Apr 2, 2021 :
    Bij mij is de lever datum 6 april.. moet het doosje wel openmaken voor ik teken om r zeker van te zijn dat het toestel er ook inzit. Schijnt soms mis te gaan.

RonaldM and jandekkers126 like this.
  9. Brownz
    Honeycomb Apr 2, 2021

RonaldM and jandekkers126 like this.
  10. ola.people
    Eclair Apr 6, 2021

ola.people , Apr 6, 2021 :
    Netjes binnen gekomen vandaag. Top.
    Vergeleken met de 3t is de 9pro een toestel met obesitas.. dat is wennen. Nog niet veel kunnen doen maar een spel starten, dat ik speel, gaat binnen 30 sec. De 3t doet r 2.15 over :).
    Veel plezier allemaal met jullie telefoons

jandekkers126 and RonaldM like this.
  11. RonaldM
    Ice Cream Sandwich May 3, 2021

RonaldM , via OnePlus 9 Pro , May 3, 2021 :
    Ben benieuwd wanneer ik de OnePlus W50 Wireless Charger ga ontvangen via de promotie actie (bestelling via dealers). Er staat 60 dagen voor, zullen ze voor het maximum gaan of wordt het sneller dan dat.

12. RonaldM
    Ice Cream Sandwich May 11, 2021

RonaldM , via OnePlus 9 Pro , May 11, 2021 :
    Yes! Ik krijg net een mailtje dat de draadloze lader van de promotieactie verzonden gaat worden! Ik ben heel benieuwd, de extra Warp Charge 65 adapter ligt al klaar 😅
    Wel jammer dat het mailtje is ondertekend met OPPO Promoties ipv gewoon OnePlus. 🤔

Last edited: May 11, 2021

13. RonaldM
    Ice Cream Sandwich May 13, 2021

RonaldM , via OnePlus 9 Pro , May 13, 2021 :
    Ik ben wel een beetje verpest met die snelle online leveringen van tegenwoordig. Als ik een mail krijg met "Jouw order 00000 is klaar voor verzending", lig ik toch echt de volgende dag 'voor mijn deur'. Maar ik denk dat ik nog een paar dagen geduld moet hebben voor dat DPD met mijn gratis OnePlus W50 wireless charger voor de deur staat. 😅

jandekkers126 likes this.
  14. RonaldM
    Ice Cream Sandwich May 14, 2021

15. RonaldM
    Ice Cream Sandwich May 18, 2021

jandekkers126 and Plenkske like this.