14
OnePlus Community Event - Plastic Fishing in Amsterdam

1. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Aug 13, 2019

Nigel Rijkhoek , Aug 13, 2019 :
    NLC2_Twitter [16_9].png

Beste OnePlussers,

Daar ben ik weer! Hoe is jullie zomer zover? Gelukkig is het nog niet voorbij, dus dacht ik om even met zijn allen weer bij elkaar te komen.
    De vorige community-event was door de Amsterdamse grachten en dat was een succes. Dit keer gaan we het water op en gaan we ook nog wat extra's doen. Op een bootje varen en verhalen delen is leuk, maar laten we ook iets terug doen en gelijk de grachten van Amsterdam plastic vrij maken. Samen met de organisatie van Plastic Whale zullen we plastic afval uit de grachten vissen en recyclen. Meer informatie over Plastic Whale vind je hier.

Als je mee wil zal je 23 augustus vrij moeten houden en je op tijd moeten inschrijven via deze link...

Er zijn plaatsen gereserveerd voor 25 personen dus wees snel! (Anders val je buiten de boot)
    We zullen goed voor je zorgen:
    • Het event begint in Amsterdam om 18:00 op vrijdag 23 augustus. Zorg ervoor dat je van te voren aanwezig bent!
    • De boot vertrekt in de buurt van het centraal station.
    • Eten drinken krijg je van ons!
    • 's Avonds is er tijd voor een kleine afsluiter.

Oh en heel belangrijk! We gaan plastic uit het water vissen dus neem wat oudere kleding mee.

Tot de 23ste! Vragen? Stel ze hier hieronder.

Never Settle

SRD., Venky61, obakesan and 11 others like this.
  2. superplus
    Head Moderator Head Moderator Aug 13, 2019

3. GeertBerkers
    Lollipop Aug 13, 2019

GeertBerkers , Aug 13, 2019 :
    Ik ben denk ik maar weer eens aanwezig! Heb de vorige gemist helaas.

Vertrekt de boot ook echt om 18:00? Want ik moet vanuit Eindhoven komen, dis eerder stoppen met werk en geluk hebben met het verkeer!

Hmm heb al een kaartje gekocht, maar zie net dat ik al iets anders heb. Binnenkort even een keus maken dus...

Last edited: Aug 13, 2019

4. NoInspiration
    Honeycomb Aug 16, 2019

superplus likes this.
  5. Dukkied
    Ice Cream Sandwich Aug 25, 2019

Dukkied , Aug 25, 2019 :
    IMG_20190823_180954.jpg IMG_20190823_190645-1040x780.jpg , View attachment 1112714 Hallo Nigel en andere 1plussers,

Was een leuke tour vrijdag! Dank jullie wel.
    Het mooie weer kregen we erbij.
    Aan het einde eigenlijk vergeten te bedanken toen iedereen weg ging. Bij deze dus!

Voor de missers een korte indruk
    Met twee boten(gemaakt van gerecyclet plastic) starten we vlak bij het Centraal Station en hebben we plastic, glas en ander afval uit het water gevist, terwijl we een rondje door de prachtige Amsterdamse grachten maakten. Competitie tussen de boten was eerlijk verdeeld.

We hadden een internationale bezetting met een gast die speciaal uit Antwerpen gekomen was en expat C. met bezoek uit Parijs. Leuk gezelschap. Et tout á coup j'adore la douce Psris.
    Amsterdam, Nederland en de wereld weer ietsje schoner gemaakt ;) Misschien dat er door anderen nog wat actiefoto's te posten zijn.

6. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Aug 26, 2019