10
OnePlus Ontwerp Filosofie: Never Settle

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Una
    Mascot Staff Member Apr 11, 2014

Una , Apr 11, 2014 :
    “Een ontwerp is niet alleen hoe het eruit ziet en voelt. Een ontwerp is hoe het werkt.” – Steve Jobs

Een paar maanden geleden zijn we gestart met OnePlus en kondigden we onze ambitie aan om het beste smartphone ontwerp te maken van 2014.

Het is ons streven om de hoogst mogelijke technologie, bevestigd door onze persoonlijke ervaringen als smartphone geeks, over de gehele wereld uit te brengen. Slechts enkele apparaten op de markt beogen aan technische liefhebbers te voldoen. Wij zijn van mening dat consumenten niet hoeven te kiezen tussen prestaties, kwaliteit en prijs. Ons motto - Never Settle – illustreert onze wil om de manier waarop bedrijven hun mobiele apparaten thans bouwen wakker te schudden. In tegenstelling tot andere fabrikanten, zien wij een smartphone niet als een lijst met technische specificaties en eigenschappen. Wij richten ons op het leveren op basis van de beste dag tot dag ervaring van de eindgebruiker. Om dit te doen, is onze aanpak integreert in drie belangrijke elementen: mensen (wenselijkheid), technologie (haalbaarheid), en business (levensvatbaarheid).

Betrokkenheid met gebruikers
    Ontwerpen van de beste smartphone-ervaring vereist een volledig begrip van de verwachtingen en wensen van mensen. Wij geloven in de betrokkenheid van u, wat ons van de beste inzichten kan voorzien over de “tech scene”, zoals gezien door enthousiaste gebruikers, evenals een uitstekende feedback op bestaande apparaten. Dankzij uw deelname, zijn we in staat om de technische specificaties te brengen, welke zoveel als maar mogelijk, aan uw wensen zal voldoen. Wij waarderen uw mening zelfs zo veel, dat we beloven dat de OnePlus One en elk ander toekomstige apparaat, ontworpen zal worden met uw inzicht in onze achterhoofd.

Ontwerp de beste combinatie
    Een smartphone is meer dan alleen een opsomming van onderdelen. Het is een combinatie van complementaire componenten welke een algehele ervaring bieden. Sommige bedrijven laten mensen geloven dat bepaalde specificaties een apparaat geheel kan transformeren. Maar specificaties zijn meestal met elkaar in conflict. Een krachtige batterij kan een apparaat langere tijd laten werken, maar vermeerdert de dikte en gewicht. Hier bij OnePlus, zijn wij van mening dat een mobiele ervaring is als een holistische benadering om optimaal te zijn.

Partner met de experts
    OnePlus wil gewoon de beste producten voor de consument maken. Samenwerking met OS experts zoals Cyanogen Inc. is niet alleen een andere manier van belofte aan belangstellende, maar stelt ons ook in staat om OnePlus “high-performance” hardware te leveren.

Maximaliseren van consumenten waarde
    Over het algemeen zijn bedrijven het eerst gericht op de verkoopprijs bij het definiëren van telefoon specificaties. Hoe hoger de specificaties, des te duurder het product. Wij zijn van mening dat er nieuwe manieren zijn om meer technologie te integreren, en dat zonder extra kosten.
    OnePlus sluit geen compromis over de kwaliteit en plannen voor meer waarde te bieden aan de consument door innovatief zijn en online strategie.

Dit is de manier om de telefoon industrie wakker te schudden. Het is tijd om het maximale van de technologie te eisen.

Blijf op de hoogte, de volgende week meer over ons aller eerste toestel, de OnePlus One.

Last edited: Apr 12, 2014

2. Strijdhagen
    Cupcake Apr 11, 2014

Strijdhagen , Apr 11, 2014 :
    Did you use the translation software to make this thread? If yes I'm really impressed because it's written perfectly!
    Also, awesome that you'll release the phone in the Netherlands, I didn't expect it!

AIT-Solutions likes this.
  3. volteon
    Lollipop Community Expert Apr 11, 2014

Kerkdriel, Jorikm, jbwdevos and 2 others like this.
  4. Hawkery
    Honeycomb Apr 11, 2014

5. risc
    Cupcake Apr 11, 2014

risc , Apr 11, 2014 :
    Nu nog even de Nederlandse slogan:

Never settle =
    1. Neem geen genoegen
    2. Ben nooit tevreden
    3. Nooit goed genoeg
    Hmm...

Nijenbrink likes this.
  6. Egon
    Gingerbread Apr 11, 2014

7. RensBlom
    Honeycomb Apr 11, 2014

RensBlom , Apr 11, 2014 :
    Allereerst, ik ben super blij! Helemaal te gek dit. Ten tweede, hebben jullie een Nederlandse medewerker of is dit gewoon professioneel vertaald?

Ik kijk erg uit naar de 23ste. M'n centen rammelen!

8. jbaumer
    Eclair Apr 11, 2014

9. CLB
    Gingerbread Apr 11, 2014

CLB , Apr 11, 2014 :
    Dit is echt een dag waarop ik kippenvel kreeg door deze aankondiging... Can't wait!

10. mdrop
    Froyo Apr 11, 2014

mdrop , Apr 11, 2014 :
    Iets als 'Goed is nooit goed genoeg' ofzo zou dan beter passen.

risc likes this.
  11. markiebiboy
    Ice Cream Sandwich Apr 11, 2014

markiebiboy , Apr 11, 2014 :
    Hartstikke mooie specificaties. Ik zit al tijden te wachten op een betaalbare smartphone met monsterspecs. Zijn jullie ook zo klaar met de achterlijke prijzen van Apple, HTC, Samsung?

RensBlom likes this.
  12. Egon
    Gingerbread Apr 11, 2014

Rianames likes this.
  13. petked
    Cupcake Apr 11, 2014

petked , Apr 11, 2014 :
    Ben 20 april jarig dus dat komt goed uit, weet nu al wat ik moet vragen.
    Met deze aangekondigde prijsstelling t.o.v samsung of htc kan ik me elk jaar wel een nieuw toestel veroorloven.

teqnix likes this.
  14. Juiceman

Juiceman , Apr 11, 2014 :
    I don't know how they did that. The German text was also written perfectly.
    And by the way, it is quite funny trying to read that as a German. I understand most of it and I don't even know why. :D

15. Armando Kolleman
    Donut Apr 11, 2014

Armando Kolleman , Apr 11, 2014 :
    Haha nou het moet wel door iemand vertaald zijn want dit is uit de tekst op te maken. Je merkt wel dat het uit een andere taal komt :D Maar leuk dat ze ook naar Nederland komen, ben benieuwd :D :D :D

16. markiebiboy

markiebiboy , Apr 11, 2014 :
    Hoop wel dat er genoeg voorraad is en dan doel ik met name op het 64GB model! Ik ga meteen voor de beste natuurlijk.

17. Strijdhagen
    Cupcake Apr 11, 2014

Strijdhagen , Apr 11, 2014 :
    Ik denk niet echt dat we "never settle" hoeven te vertalen, we zijn juist één van die landen die nooit film posters e.d. vertalen, de nederlanders die interesse hebben in dit product begrijpen de slogan wel :)

Egon likes this.
  18. Toon10

Toon10 , Apr 11, 2014 :
    Ik denk dat deze thread voor Nederland en België samen zal zijn aangezien Oostenrijk en Duitsland ook samen horen.

19. Fedde
    Gingerbread Apr 11, 2014

20. Gert van 't zand
    Donut Apr 11, 2014