2
OnePlus Pop-up går online ifm. OnePlus 8 Series

1. DanielleOnePlus
    Marketing Person in Denmark Staff Member Apr 6, 2020

DanielleOnePlus , Apr 6, 2020 :

Hej venner!

Mit navn er Danielle, og jeg har været en del af OnePlus-familien i snart 2.5 år, som en del af det danske team. Jeg er en ”techie by heart”, og intet gør mig mere begejstret, end når vi kan præsentere nye smartphones for jer!

OnePlus har altid handlet om Community. Vi startede som en ung start-up virksomhed med store drømme – og et ønske om at revolutionere tech-branchen med en ægte ”flagship-killer”!
    Vi startede vores forum, så vi kunne hænge ud med vores Community, introducerede et Beta-program, lancerede The Lab og lyttede til jeres feedback til vores Open Ears Forums.

Nu, 6 år senere, er vi tæt på at lancere vores nyeste produktserie - OnePlus 8 Series! Som nogle af jer nok ved, plejer vi at afholde et pop-up event, hver gang vi lancerer en ny enhed. Vores pop-up er en fast OnePlus-tradition, hvor vi giver vores Community chancen for at få fingre i de nyeste OnePlus-enheder før alle andre – sammen med en lækker omgang goodies.

Et af mine bedste pop-up minder (og der er mange!) er nok fra OnePlus 6T-lanceringen, da mere end 250 mennesker stod i kø ved Danmarks travleste gågade, Strøget.
    Ud af de mange kø-gængere, var der blandt andet et Community member fra Polen, der ikke ville gå glip af muligheden for at købe ny telefon og opleve magien ved et OnePlus pop-up event.
    Uheldigvis var det imod slutningen af hans ferie, så da han blev oplyst om prisen på telefonen, viste det sig, at han manglede de sidste 300 kr. til at købe sin nye OnePlus 6T.

Her kunne hans første pop-up event hurtigt have endt, hvis ikke det var for den fantastiske fyr, der stod foran ham i køen – han havde hørt, at der manglede 300 kr. og var hurtig til at tilbyde sin hjælp!
    No questions asked – selvfølgelig ville han betale de sidste 300 kr., ”fordi alle har ret til en ny OnePlus-telefon”.
    Det gjorde et kæmpe kæmpe indtryk på mig, og det viser blot, hvor magisk et sammenhold, der er i dette fantastiske Community!

I år, med den globale situation in mente, kommer jeres helbred og sikkerhed selvfølgelig først.
    Vi har derfor skabt en særlig online pop-up-oplevelse, som du kan få glæde af i dit eget hjem. Den starter, når vores keynote livestream slutter den 14. april.

Jeg kan ikke afsløre for meget lige nu, så følg med på vores sociale kanaler (FB/IG/TW) i denne uge – og glæd dig til fede teasers! Sørg for at se vores keynote og bliv hængende for ekstra, eksklusivt indhold.

OnePlus-teamet og jeg glæder os til at høre jeres tanker om de nye produkter, og den online pop-up oplevelse den 14. april, umiddelbart efter keynoten!
    I den forbindelse vil jeg gerne introducere vores fantastiske Social Media Manager, Anders E.!
    Glæd jer - I kommer til at høre endnu mere fra Anders fremadrettet.

Det var mit yndlings pop-up minde. Hvad er dit yndlings pop-up minde? Del det med os nedenfor!

Never Settle,
    Danielle Y.

Mark Falsing and kaihp like this.
  2. Mark Falsing
    Moderator Moderator Apr 15, 2020

Mark Falsing , Apr 15, 2020 :
    I har dælme gjort det godt @DanielleOnePlus og glæder mig til at se hvad I finder på denne gang. Husker også 6T pop-up eventet som noget særligt, der var bare så mange mennesker, en fed energi og godt vejr.
    God vind til jer, og fortsætte det gode arbejde!!

3. Bondo
    Cupcake Apr 16, 2020

Bondo , Apr 16, 2020 :
    Min oplevelse med dette system - denne gang Golden Ticket - er desværre ikke særlig god.

Min kone og jeg var så heldige at købe en Golden Ticket hver hos Elgiganten i Aalborg. Elgiganten meddelte ved køb at de ville advisere en på SMS når den var klar til afhentning d. 15/4 (dvs. i går). Den SMS kom aldrig, så jeg kontaktede selv Elgiganten om eftermiddagen, hvor jeg fik fortalt man skal bare kunne komme derud, så havde de Oneplus modellen på lager.

Min kone og jeg kom så derud. Vi bestilte så Oneplus 8 Pro - en i grøn og en i blå - ingen af dem havde de i butikken. Vi fik så at vide at de ville få dem i butikken i løbet af de næste par uger og vi kan hente dem der - ingen specifikke datoer blev meldt ud.

Da Elgiganten har den grønne på lager online - påstår de - håber vi det går ret hurtigt med at få den hjem. Den blå model vil de dog først have i butikken d. 2/5 har jeg efterfølgende fået fortalt af deres online kundeservice.

Jeg får derfor først min telefon 2 uger efter lancieringsdato - på trods af min Golden Ticket. Jeg kunne derfor med fordel have bestilt den andetsteds fremfor at benytte dette Golden Ticket system. Nu går jeg med tanken om man skal have fat i Xiaomi Mi 10 Pro i stedet, som bliver sat til salg i DK i morgen.

Det er lidt synd med denne dårlige oplevelse. Oneplus One invitations systemet ved den første model fungerede ellers rigtig godt og det gav en god følelse hos kunden. Dette giver bare en utrolig dårlig oplevelse.

Beklager galden. De bedste hilsner
    Kasper

Mark Falsing and kaihp like this.
  4. Mark Falsing
    Moderator Moderator Apr 23, 2020