44
OnePlus start samenwerking met T-Mobile!

1. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Apr 24, 2019

Nigel Rijkhoek , Apr 24, 2019 :
    Artboard 6.png

Hi vrienden,

We hebben groot nieuws! Deze maand lanceren T-Mobile Nederland en OnePlus hun unieke samenwerking. Een grote verandering voor OnePlus, dat voor de eerste keer een samenwerking aangaat met een Nederlandse operator. Deze nieuwe samenwerking zorgt ervoor dat OnePlus toegankelijker is voor de Nederlandse gebruikers. Vanaf eind mei zal de OnePlus 7 Series verkrijgbaar zijn in alle 124 T-Mobile shops en online op T-Mobile.nl.

Prijswinnende combinatie

Door de handen ineen te slaan bieden de organisaties een veelbelovende combinatie van prijswinnende smartphones en Nederlands’ meest bekroonde mobiele netwerk. Eerder dit jaar werd T-Mobile door P3 voor de vierde keer op rij uitgeroepen tot beste mobiele netwerk, dit jaar met de hoogste score ooit gemeten. OnePlus ontving dit jaar voor de derde keer de Tweakers Smartphone Award. (Zijn we nog steeds heel trots op!) Met snel opeenvolgende innovaties en vooroplopende technologie hebben de organisaties de gezamenlijke ambitie de Nederlandse telecommarkt uit te blijven dagen.

Onno Rip, directeur Consumentensales bij T-Mobile: ‘’OnePlus en T-Mobile vinden elkaar in de gezamenlijke ambitie klanten de beste en snelste mobiele ervaring te bieden. Wij zien dat veel OnePlus gebruikers al kozen voor het mobiele netwerk van T-Mobile, dat pas door P3 wederom is uitgeroepen tot snelste uit de test. Voor die klanten is deze samenwerking dus ook heel logisch’’.

“We zijn verheugd met T-Mobile als onze eerste telecompartner in Nederland, zij bieden state-of-the-art mobiele netwerken en wij premium toestellen, samen brengen wij de best mogelijke combinatie aan smartphone en netwerkprestatie naar de Nederlandse markt. Voor OnePlus is het partnerschap een grote stap in het nog toegankelijker maken van onze producten voor de Nederlandse markt,” zegt Carl Pei, Co-founder OnePlus.

Snelle groei OnePlus

Bijna een jaar geleden vestigde OnePlus zich officieel op de Nederlandse markt. Sindsdien hebben wij een verdubbeling in het verkoopvolume, maar ook in onze hechte OnePlus Community.

Tot nu toe was het exclusieve smartphonemerk in Nederland alleen verkrijgbaar via de eigen website of Belsimpel. Nu zal de telefoon ook liggen in de winkels van T-Mobile.

OnePlus 7 ‘Go Beyond Speed’ Launch Event op 14 mei

OnePlus gaat ‘Go Beyond Speed’ op dinsdag 14 mei om 17:00 uur tijdens de wereldwijde lancering van de nieuwe OnePlus 7 serie. In Londen, New York, Bangalore en Beijing worden de nieuwe producten in het bijzijn van de OnePlus-community gepresenteerd. Het Launch Event is live te bekijken via een livestream gehost op OnePlus.com en ook via de OnePlus-kanalen op YouTube, Twitter en Facebook.

2. Ruta
    Project Manager Apr 25, 2019

Ruta , Apr 25, 2019 :
    Exciting times! Looking forward to the launch and meeting more of the Netherlands community ;)

3. Plenkske
    Lollipop Assistant Head Moderator Apr 25, 2019

otto2 and Its.Leandroo like this.
  4. Its.Leandroo
    The Lab - OnePlus 6 Reviewer Apr 25, 2019

5. origodstudios
    Froyo Apr 25, 2019

6. Huigiebaby
    Ice Cream Sandwich Apr 25, 2019

mikavo and swa100 like this.
  7. AnonymousWP
    The Lab - OnePlus 7 Pro Reviewer Apr 25, 2019

AnonymousWP , Apr 25, 2019 :
    Dat ligt wel voor de hand op het moment. Al gok ik dat dit dan voorlopig alleen voor T-Mobile zou zijn - helaas.

swa100 likes this.
  8. swa100
    Gingerbread Apr 25, 2019

swa100 , Apr 25, 2019 :
    Dit vroeg ik me ook meteen af. Dat zou voor mij een aardige game-changer zijn. Overwoog, mede door ontbreken van support voor VoLTE en VoWiFi, om de p30 pro aan te schaffen ivm verlenging medio mei, maar toch maar even de release van de OP7 pro afwachten dan :).

9. AnonymousWP

Persoonlijk zou ik zelf nooit een Nowei kopen. Onder andere omdat, als de softwareondersteuning ermee kapt, je meteen klaar bent. Je kan immers de bootloader niet ontgrendelen. Plus nog wat andere dingen, maar goed, helemaal aan jezelf natuurlijk :p.

10. Rahul Khetarpal
    Cupcake Apr 25, 2019

11. swa100
    Gingerbread Apr 25, 2019

swa100 , Apr 25, 2019 :
    Mee eens hoor, is over het algemeen een duidelijk minpunt. Ben nu ook zeer tevreden over mijn OP5 op veel punten, behalve op het gebied van camera en VoLTE en VoWiFi ondersteuning. En het afgelopen jaar zijn mijn behoeften juist veranderd, meer naar een goede camera, een helder scherm in zonlicht en goede connectiviteit, ook binnen gebouwen. Dit zijn juist zwakke punten van de OP5. Over snelheid, software en updatebeleid heb ik niets te klagen. Ik kijk dus erg uit naar de aankondiging en GSMarena review van de OP7. Wanneer camera, schermhelderheid en VoLTE/VoWiFi ondersteuning zijn aangepakt, dan neig ik wel echt naar de OP7 pro.

Edit: wat betreft beëindigen softwareondersteuning: ik doe max 2 jaar met mijn toestellen, dus dat zal voor mij persoonlijk niet echt een probleem worden :)

Huigiebaby likes this.
  12. AnonymousWP

Ik denk unbranden, maar mocht het branded zijn: dan hebben we altijd nog wat achter de hand. Zoals tooltjes om de T-Mobile ROM te vervangen door de global ROM ;).

13. Sammekl
    Gingerbread Apr 25, 2019

Sammekl , Apr 25, 2019 :
    Goed nieuws! T-Mobile is al jaren op rij de beste provider van Nederland

14. G_Dev_Bhuya_QfTk
    Cupcake Apr 25, 2019

15. G_Vaulty_92_ZxKu
    Eclair Apr 25, 2019

swa100 likes this.
  16. vincent.liu
    Froyo Apr 26, 2019

B1556112313220 likes this.
  17. Seijmo
    Community Veteran Apr 26, 2019

Seijmo , Apr 26, 2019 :
    Ik zal maar weer even optreden als moderator. Hehe... We mogen hier Nederlands praten hoor. :p

18. swa100
    Gingerbread Apr 26, 2019

19. Maximus Decimus Meridius
    Marshmallow Moderator Apr 26, 2019

Maximus Decimus Meridius , Apr 26, 2019 :
    Thanks @Nigel Rijkhoek , very promising!
    Although Dutchies really like English language, try to keep it as Dutch as you can people :) .

Over VoLTE en dat geneuzel GOK ik dat het wel komt. Misschien moet het nog uitvoerig getest worden.
    Branded phones moet geen probleem zijn inderdaad, maar we weten allemaal wel hoe t-mobile er altijd over denkt, haha.
    Liefst heb ik het natuurlijk helemaal niet..

Cleaned the thread a bit. Een beetje offtopic posts verborgen gemaakt!

jandekkers126, Seijmo and AnonymousWP like this.
  20. R1556281918572
    Cupcake Apr 26, 2019