0
Oneplus two är det dags för en ny invitelista?

1. hipsterdog
    Ice Cream Sandwich Aug 4, 2015

hipsterdog , Aug 4, 2015 :
    Mm, lågt oavsett.

andforse@ likes this.
  2. misha147
    Gingerbread Aug 5, 2015

misha147 , Aug 5, 2015 :
    Japp det var någon som hacka systemet och nu försöker folk klura ut hur är det man gör det, några lyckades lura invite systemet och har flyttats fram.

3. Pazoozo
    Cupcake Aug 5, 2015

Pazoozo , Aug 5, 2015 :
    Vet att iaf 5-10 st har reggat sig men placeringen har knappt rubbats känns som att sannolikheten att få en invite från oneplus är ganska liten då tror jag nog mer på den eventuella svenska invitelistan ;)

4. SvetsaGädda
    Cupcake Aug 5, 2015

SvetsaGädda , Aug 5, 2015 :
    Tjena. Ny här på forumet.
    Har varit sugen på OPO länge och frugan tyckt det varit onödigt. Lyckades sälja in OPT idag med att det nog är långt bort innan det är aktuellt och jag är i behov av ny telefon. Skrev glatt upp mig på reserveringslistan. Plats 1 722 376... Nu lär en uppsjö av dessa vara till för att boosta konton, men är det realistiskt att få tag på en invite innan Sundsvall brinner igen eller ska man sikta in sig på ettan?

5. mrLunkan
    Gingerbread Aug 5, 2015

mrLunkan , Aug 5, 2015 :
    Är det något speciellt vi väntar på för att skapa en svensk invite-lista? Jag skulle gärna ge bort kommande invites och gör det då allra helst till andra här i den svenska forum-delen, tror och hoppas att andra också känner då.

6. timebandit
    Oreo Aug 5, 2015

timebandit , Aug 5, 2015 :
    Ja. Sättet och hur dom kommer skicka ut invites mer praktiskt. Går inte att göra en bra lista utan att veta hur OP's system kommer att se ut/vara.
    Men den som väntar på något.... :)

pbv302 and NickeD like this.
  7. Pazoozo
    Cupcake Aug 5, 2015

Pazoozo , Aug 5, 2015 :
    Om du köper en OPO lär ju chansen att få en invite till OPT öka dramatiskt ;)

8. mrLunkan
    Gingerbread Aug 5, 2015

mrLunkan , Aug 5, 2015 :
    Okej bra, då är ambitionen att vi sätter upp en lista när alla förutsättningar är klar. Tack.

9. Justynd
    Froyo Aug 6, 2015

Justynd , Aug 6, 2015 :
    Då är det i det stora klart, hur det kommer att funka med nya invites.
    "to explain how we prioritize invite sending for the first month:

Early forum supporters who are still active - post count doesn’t matter
    Our most fervent supporters who got the OnePlus One
    Those who stood in line for hours to get a hands-on experience with the OnePlus 2
    Lastly, a small part of the invites will go to those who shared our reservation list the most

Next to the privilege of being one of the first owning the OnePlus 2, they will also be the first to enjoy shareable invites for the OnePlus 2. If you’ve been there at the beginning and are still supporting us with our journey, you’ll be one of the first to receive an invite "

10. SvetsaGädda
    Cupcake Aug 6, 2015

11. aworro
    Eclair Aug 6, 2015

aworro , Aug 6, 2015 :
    Undrar vad som räknas som "early forum supporter" hur länge ska man ha varit medlem?

12. Psicosis
    Marshmallow Aug 6, 2015

Psicosis , Aug 6, 2015 :
    Det handlar inte enbart om hur länge man varit medlem. Aktivitet, antalet delade invites, hur aktiv man varit med att sprida "budskapet" om OP... Allt sånt spelar också in.

aworro and NickeD like this.
  13. fenrik
    Cupcake Aug 7, 2015

fenrik , Aug 7, 2015 :
    "Den som väntar på något gott...väntar alltid för länge... "

14. Sw3d3
    Cupcake Aug 7, 2015

Sw3d3 , Aug 7, 2015 :
    Spännande att se hur lång tid det dröjer innan en invite kommer farande. Jag ligger numer på typ 17k på reservationslistan. Var nere på 3k när jag skrev upp mig men vad spelar det för roll när jag inte orkar boosta mig uppåt...

15. MikeyMakes
    Gingerbread Aug 7, 2015

MikeyMakes , Aug 7, 2015 :
    jag är på plats 200.000+ man får väl bara hoppas att de går fortare att få en invite när deras 24 h invite system är igång

16. niklas.boknas
    Cupcake Aug 8, 2015

niklas.boknas , Aug 8, 2015 :
    Jag är på plats 600 000 typ, har redan 1+1 men tyvärr köpt på blocket då jag inte pallade vänta på invite. Har för andra gången lyckats få en spricka i skärmen och orkar inte laga den den här gången. Hoppas nästa version är lite mer stöttålig, älskar 1+ för mycket för att vilja byta märke även om Motorolas nya verkar rätt så grymma de med.

17. Ceder
    Cupcake Aug 9, 2015

Ceder , Aug 9, 2015 :
    Jag ligger väl på runt 15k i kön men lär ju vara avsevärt lättare att få en genom att skriva upp sig på nån lista här.

18. krew
    Donut Aug 9, 2015

krew , Aug 9, 2015 :
    suck ligger på 181534 låg på typ 56000 när jag signa upp ibörjan. :(

19. J0han
    KitKat Aug 9, 2015

J0han , Aug 9, 2015 :
    Jag håller fortfarande på och förbereder en invitelista. Hade planerat att vara klar den här veckan (senast idag), men jag ändrade mig lite för hur avancerat (och bra) jag ville göra det så det dröjer lite till. Jag gör allt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt och hoppas att det ens är möjligt att få till det som jag tänkt mig. Lyckas jag inte med det har jag iaf en backup som redan är klar, men jag har inte gett upp än!

Glingchester, Justynd, Ivajr and 12 others like this.
  20. Pazoozo
    Cupcake Aug 10, 2015

Pazoozo , Aug 10, 2015 :
    Ska bli spännande och se hur många på reservationslistan som får en invite i morgon ligger <20 000 men är inte vidare hoppfull. Så jag tror min invite vilar i j0hans händer ;)