5
#OnePlusConceptOne kommer en tur til Danmark

1. Anders E
    Social Media Manager Staff Member Jan 29, 2020

Anders E , Jan 29, 2020 :
    OnePlus_PostsSM_ConceptOne_Annonce_TW_DK.png

Kære venner,

Mit navn er Anders, som er Community Manager i Danmark, og jeg er meget glad for at joine det her fede community. Det er min første post, og derfor kommer jeg selvfølgelig med fede nyheder!

Vi har fået den helt enestående mulighed for at vise, et par heldige håndfulde af jer, vores helt unikke bud på fremtidens smartphone.

OnePlus Concept One blev afsløret under CES 2020 og er den første smartphone nogensinde, der bruger elektrokromisk glasteknologi. En banebrydende smartphone, der lægger fundamentet for fremtiden, med et radikalt nyt design og nye muligheder indenfor mobilteknologi.

Det er en helt unik, once-in-a-lifetime, chance, som vi gerne vil give vores community. Og vi glæder os til at stille jeres nysgerrighed, og give jer et nærbillede af fremtidens mobilteknologi. Samtidigt får Du/I får ovenikøbet lov til at stille spørgsmål til vores team, som kun kommer til vores smukke land for at give jer et indblik i tankerne bag teknologien.

Derudover så vil vi også få rigtig fint besøg af Fjallefar, som selv glæder sig til at opleve et alternativt design for fremtidens smartphone sammen med jer

Arrangementet finder sted fra kl. 16.30 til kl. 18.00 onsdag d. 19. februar 2020 hos Holm Kommunikation, som bor på Ryesgade på Nørrebro i København. Efter arrangementet vil vi gerne invitere jer til en bid mad på et hyggeligt sted i nabolaget, fordi vi holder så meget af jer, og gerne vil tilbringe endnu mere tid sammen med jer!

Vi glæder os til at se jer.

Never Settle

Link til konkurrencen på FB: http://onepl.us/FBOPConceptOne

Last edited: Jan 29, 2020

viborg, Vinkel, kaihp and 2 others like this.
  2. Mark Falsing
    Jelly Bean Moderator Jan 29, 2020

Anders E likes this.
  3. Moin2200
    KitKat Jan 29, 2020

Anders E and Mark Falsing like this.
  4. grobgnav
    Cupcake Jan 29, 2020

Anders E and Mark Falsing like this.
  5. Anders E
    Social Media Manager Staff Member Jan 29, 2020

Last edited: Jan 29, 2020

Vinkel and Mark Falsing like this.
  6. Jakob strandbygaard
    Cupcake Jan 29, 2020

7. Moin2200
    KitKat Jan 29, 2020

Moin2200 , Jan 29, 2020 :
    Den kan desværre ikke købes. Det er en event hvor man kan få lov til at se den/prøve den men ellers er det noget vi måske kan købe i fremtiden.

8. kaihp
    Jelly Bean Jan 29, 2020

kaihp , Jan 29, 2020 :
    Ah, facebook. Lad os lige fraskrive os 6/7 af verdens befolkning...

God fornøjelse til dem som bliver inviteret til at se Concept-mobilen.

Mark Falsing likes this.
  9. Vinkel
    Jelly Bean Jan 29, 2020