0
OnScreen-näppäimet vai kapasitiiviset-näppäimet?

?

OnScreen-näppäimet vai kapasitiiviset-näppäimet?

1. OnScreen

17.7%
  2. Kapasitiiviset

82.3%
  1. viljoviitanen
    Eclair Oct 1, 2014

viljoviitanen , Oct 1, 2014 :
    Mä laitoin onscreenin heti kun sain luurin käteeni. Syy: näppäimistö meni kapasitiivisilla liian alas mun kädelle ja sille tavalla millä pidän puhelinta kädessä :-o Lisäksi edellinen luuri on Nexus 4, jossa oli nuo onscreen-näppäimet.

2. Vaeries
    Donut Nov 2, 2014

3. CeePee
    Donut Nov 2, 2014

4. Deactivated User
    Oct 15, 2015

5. rassssee
    Cupcake Nov 10, 2016

rassssee , Nov 10, 2016 :
    Minulla on ollut hiljattain ongelmaa melko uuden OnePlus 3:n kanssa. Muutama päivä sitten, kun otin puhelimen töissä taskusta, niin puhelin oli jumittunut "Bootloopiin". Sain tämän kuitenkin ratkaistua/sählättyä takaisin kuntoon ja tehdasasetuksetkin tuli samalla ajettua. Nyt olisi kuitenkin ongelmaa kapasitiivisten näppäinten toiminnan kanssa. Eli siis oikean ja vasemman puoleiset kapasiitiivinapit eivät toimi. Homebutton ja sormenjälkitunnistin kuitenkin toimii, mutta jos laitan asetuksista onscreen näppäimet käyttöön, niin silloin homebutton lopettaa myös toiminnan. Tällöin näyttölukitusta avatessa puhelin kyllä aukeaa sormenjäljellä ihan mukisematta.

Kyseessä ilmeisesti softavikaa(?). Puhelin on kuitenkin saattanut hieman kastua, mitä epäilin syyksi tähän bootloopiin alunperinkin. Kapasitiivinäppäimien taustavalo toimii, mutta eivät reagoi niiden painallukseen toiminnalla tai värähdykselläkään. Osaisitteko foorumilaiset auttaa minua asiassa? Mitään uusia asennuksia en ole uskaltanut netistä asentamaan, kun niistä en kauheasti kuitenkaan ymmärrä.