18
[OP3][REVIEW] Mijn Ervaringen

1. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jun 23, 2016

Plenkske , Jun 23, 2016 :
    Even een kleine update:
    Ik heb het erg druk op het moment, kan denk ik pas volgende week weer verder schrijven aan mijn review. In de tussentijd maak ik wel foto's ;) dus dan heb ik wel meer materiaal.
    Batterij houd het wel wat langer vol op wifi heb ik gemerkt, logisch ook. Verder werkt de telefoon nog steeds super. Ben helemaal gewent geraakt aan de vingerafdruk scanner, die echt heel erg snel is !

Gisteravond heb ik dbrand skins besteld voor de gladde achterkant. Dus daar zal ik ook foto's van plaatsen.
    Zojuist zag ik dat Orzly een tempered glass protector heeft uitgebracht die wél volledig zal passen. Te bestellen op ebay :) Ik heb hem in ieder geval besteld.

Seijmo likes this.
  2. Neono
    Froyo Jun 23, 2016

Neono , Jun 23, 2016 :
    Ik kijk uit naar de foto's van hoe de Orzly tempered glass protector eruit ziet. Afhankelijk daarvan ga ik m ook halen denk ik. Jammer dat ie pas 30 juni uitkomt T_T

Plenkske likes this.
  3. PrvdBroek
    Cupcake Jun 23, 2016

PrvdBroek , Jun 23, 2016 :
    ja steekt uit, maar de covers die je erbij "wilt" zorgen ervoor dat je weer een mooie in elkaar overlopende achterkant hebt. helemaal top en niet meer zo glad.

KwienYolanda likes this.
  4. PrvdBroek
    Cupcake Jun 23, 2016

PrvdBroek , Jun 23, 2016 :
    ik heb NOVA launcher toch maar geinstalleerd. net ff iets meer mogelijkheden.

5. emrekys
    Ice Cream Sandwich Jun 24, 2016

emrekys , Jun 24, 2016 :
    Ben benieuwd of hij er mooi met het scherm mee zal curves.

Plenkske likes this.
  6. LesleySnijder
    Gingerbread Jun 24, 2016

LesleySnijder , Jun 24, 2016 :
    2016-06-23 15.07.14.png

2016-06-23 15.08.25.png

Toch raar dat het lukt zonder extra op te laden. Gewoon gebruik gemaakt van facebook, instagram, surfen op internet, whatsapp enz.
    Alles behalve gamen, met normaal gebruik lukt het toch ;).

Edit: Zowel gebruik gemaakt van LTE en Wifi.

Plenkske likes this.
  7. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jun 24, 2016

Plenkske , Jun 24, 2016 :
    Allerlei factoren helpen mee natuurlijk. Zo heb ik constant Bluetooth aanstaan voor mijn Pebble. En op een werkdag heb ik minstens 2 uur GPS aan staan voor Flitsmeister.
    Desondanks zitten we qua schermtijd toch wel dicht bij elkaar. 5 uur haal ik ook wel hoor :) Prima dus.
    Ik denk ook dat de OP3 het prima 2 dagen volhoudt, als je de telefoon wat minder gebruikt.

LesleySnijder likes this.
  8. LesleySnijder
    Gingerbread Jun 24, 2016

LesleySnijder , Jun 24, 2016 :
    Inderdaad, iedereen gebruikt de OP3 anders. Een echte SoT kunnen we niet krijgen, wel een gemiddelde van alle gebruikers. Dan mogen we niet klagen met een toestel als OP3.

Ik ben benieuwd naar je komende bevindingen omtrent wat nog vervolgd wordt:innocent:.

Plenkske likes this.
  9. l4mpj3
    Ice Cream Sandwich Jun 24, 2016

l4mpj3 , Jun 24, 2016 :
    Kan er vandaag om 12:00 mee spelen! Denk dat ik ook mijn bevindingen in een review kwijt zal spelen!

10. Sapphire
    Froyo Jun 24, 2016

Sapphire , Jun 24, 2016 :
    Edit: niet goed gelezen

11. Martijn16
    Eclair Jun 26, 2016

PrvdBroek likes this.
  12. PrvdBroek
    Cupcake Jun 26, 2016

PrvdBroek , Jun 26, 2016 :
    Heren, begin me wat te irriteren aan de batterij. Ik heb het idee ik nog niet eens 3 uur screenon Time haal en dan doe ik echt gee.n gekke dingen. Als ik in de ochtend ff wat nieuws kijk en kwartiertje lees dan ben ik 10% kwijt. Soms lijkt hij ook in mijn broekzak leeg te lopen, terwijl ik snachts maar 2-3% kwijt raak. Er lijkt iets mis, iemand een idee ?

13. LesleySnijder
    Gingerbread Jun 27, 2016

LesleySnijder , Jun 27, 2016 :
    De SoT is bij iedereen anders, dit heeft meerdere factoren. Wat het precies is weet ik zelf ook niet. Het kan worden opgelost met de komende update, dit moeten we maar even afwachten.

Plenkske likes this.
  14. PrvdBroek
    Cupcake Jun 27, 2016

PrvdBroek , Jun 27, 2016 :
    Ik hoop daar wel op ja. Sommigen zeggen dat fingerprintscanner een rol speelt door in je broekzak steeds te activeren. Ga ik uitproberen door scherm naar buiten te houden.

We zien uit naar de update.

15. IsDaantjuhhh
    Froyo Jun 27, 2016

IsDaantjuhhh , Jun 27, 2016 :
    Bij mij gaat het voor mijn gevoel ook wel hard maar dan leg ik hem een half uurtje aan de lader en dan is die weer lekker vol!

PrvdBroek, paul67™ and Plenkske like this.
  16. paul67™
    Gingerbread Jun 27, 2016

paul67™ , Jun 27, 2016 :
    Dat was bij mijn OPT ook het geval in het begin maar werd steeds beter. Misschien omdat de OP3 accu nog nieuw is, benut hij nog niet zijn volledige capaciteit e.d. Hopen dat het beter gaat worden want ook bij mij is de OP3 accu momenteel een drama: 100% vol, kwartiertje bellen en hij is zo gezakt naar 80. Ik doe niet heel veel overdag (regelmatige gebruiker), maar s'avonds is hij leeg. Met mijn OPT deed ik op een gegeven moment 2 dagen.....hopen dat het met de OP3 ook die kant opgaat.

PrvdBroek and Plenkske like this.
  17. PrvdBroek
    Cupcake Jun 27, 2016

PrvdBroek , Jun 27, 2016 :
    ja ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt en misschien een SW updateje. Vandaag lijkt het beter te gaan, maar ff gamen of wat dan ook, gaat hard, ik ga proberen wat screenshots bij te houden van grootgebruikers.... we zullen zien, hope for the best

18. thanssens
    Cupcake Jun 28, 2016

thanssens , Jun 28, 2016 :
    Net de OP3 originele screen protector geplaatst op het toestel. Zowel links als rechts is hij 1 à 2 mm te smal. Hierdoor heb je dus links en rechts een lijntje op jouw scherm wat ik best wel jammer vind. Iemand suggesties voor een andere screen protector?

19. PrvdBroek
    Cupcake Jun 28, 2016

PrvdBroek , Jun 28, 2016 :
    Geen ervaring maar dacht te begrijpen dat orzly en goede heeft

20. paul67™
    Gingerbread Jun 28, 2016