18
[OP3][REVIEW] Mijn Ervaringen

1. thanssens
    Cupcake Jul 6, 2016

2. G_Peter_Bergakker_Bmgu
    Cupcake Jul 6, 2016

G_Peter_Bergakker_Bmgu , Jul 6, 2016 :
    1/ Is een bekend probleem als je de instellingen van je oude telefoon automatisch hebt laten overzetten met de Doze functie ingeschakeld op bepaalde tijden. De OP3 gaat alsnog in Doze, maar OxOS heeft geen instellingen om die eruit te halen. Check het engelstalige forum, het is het meest genoemde probleem. Zou gefixt zijn met de nieuwe update, maar die is tijdens het uitrollen weer ingetrokken toen bleek dat VOIP profielen de SIM kaarten onbruikbaar maakten. Wordt dus keihard aan gewerkt, is nummer 1 probleem. Er is ook een oplossing/workaround voor nu:
    https://forums.oneplus.net/threads/push-notification-issues.451149/
    2/ Heb je HD en HDR ingeschakeld? Dan kan het langer duren voor hij de foto maakt. Die kan je uitzetten. Daarnaast kun je de camera op manual zetten en de sluitertijd verkorten. Dit gezegd hebbend, ik heb uitstekende foto's op de standaard automatische stand.
    3/Ook geen issue mee.
    4/Geen ervaring mee.

Ik kan me voorstellen dat voor zakelijk gebruik dit erg lastig is!

Shovanny, Seijmo and Plenkske like this.
  3. PrvdBroek
    Cupcake Jul 9, 2016

PrvdBroek , Jul 9, 2016 :
    En? Hoe is het met die orzly screenprotector?

4. paul67™
    Gingerbread Jul 9, 2016

paul67™ , Jul 9, 2016 :
    Had hem besteld via ebay.uk en is onderweg. Hoop hem begin vd week binnen te hebben.
    Kwam wel al deze review tegen:
    Zo aan het filmpje te zien sluit hij mooi aan op de randen van je scherm.

Snooky092 likes this.
  5. PrvdBroek
    Cupcake Jul 10, 2016

PrvdBroek , Jul 10, 2016 :
    Ja ziet er goed uit. Ik overweeg ook om te bestellen

6. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jul 10, 2016

Plenkske , Jul 10, 2016 :
    Mijn dbrand skins zijn binnen, orzly nog onderweg. Review en foto's volgen later :)

PrvdBroek likes this.
  7. blacksabbath
    Cupcake Jul 11, 2016

blacksabbath , Jul 11, 2016 :
    Je hebt een aardige beschrijving van de OP3 gegeven. Heb hem ook gelijk besteld en mijn oude verkocht aan een vriend die voor weinig een goed toestel wilde. De OP1 een fijn toestel twee jaar gehad, alleen jammer dat de batterij bij intensief gebruik warm werd. Na een paar dagen had ik al een probleem, waardoor ik het toestel moest resetten. Het leek net of ik naar een overbelicht scherm zat te kijken. Nu al bijna twee weken geen problemen meer. En nog iets, mijn contacten staan soms 10voudig in het menu. En weet je misschien hoe ik dat google scherm in het hoofdscherm kan laten verdwijnen.

8. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jul 11, 2016

Plenkske , Jul 11, 2016 :
    Heb je het nu over de One of over de 3 ?

9. Shovanny
    Gingerbread Jul 11, 2016

Shovanny , Jul 11, 2016 :
    Ik ben benieuwd :)

10. paul67™
    Gingerbread Jul 11, 2016

paul67™ , Jul 11, 2016 :
    Neem aan dat je het over de OP3 hebt:
    -in je telefoon(contacten) lijst heb je meerdere accounts open staan waarop nummers staan opgeslagen bv telefoon zelf, simkaart, google account, whatsapp. Dit gebeurd ook vaak als je de simkaart na een back-up hebt overgezet naar een andere telefoon. Wat je kan doen is alle dubbele contacten wissen.
    -De google zoekbalk kan je uitschakelen door het volgende te doen; hou je vinger op een leeg plekje in je homescreen,
    je krijgt dan een schermoverlay met daaronder 3 icoontjes, druk op de verfroller (aanpassen), je krijgt dan onderin een klein aanpassingschermpje (schelf aan + snelzoek), schuif dit schermpje naar links en je krijgt de google zoekbalk instellingen, nog een keer naar links kan je pictogrammen wijzigen etc.

11. paul67™
    Gingerbread Jul 12, 2016

paul67™ , Jul 12, 2016 :
    Ik heb hem binnen de Orzly premium tempered glass screen protector.
    Wordt geleverd met een alcoholdoekje, microfiberdoekje, stickers en een aandrukspateltje.
    Heb hem eerst boven de display gehouden om te kijken hoe hij past, hij is echt goed op maat gesneden als origineel.
    Goed uitlijnen dus! Ben aan de bovenzijde begonnen met uitlijnen (oorspeaker, camera en proximity sensor),
    voorzichtig daar iets vastgedrukt en zo naar beneden dat je goed uitkomt bij je vingerscanner en twee led dots.
    Zat meteen goed en kon hem vastdrukken, zonder belletjes e.d. mede omdat het geen film is maar echt glas.
    Het enige wat je merkt is dat je vingerscanner dieper komt te liggen door de dikte van de screen protector (0.24mm).
    Al met al is de Orzly een zeer goed passende screen protector welke over je hele scherm gaat.

Plenkske likes this.
  12. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jul 12, 2016

Plenkske , Jul 12, 2016 :
    Top ! Klinkt goed. Ging hij bij bezorging trouwens door brievenbus ? Ik ben donderdag weer thuis dus wellicht een verrassing in de bus :)

Gisteravond heb ik mijn eerste dbrand skins voor OP3 erop geplakt. Stuk lastiger dan bij de One, maar uiteindelijk lukt het wel als je even de tijd neemt. Vooral het grote stuk voor de achterkant is lastig uit te lijnen. Ben er nu wel blij mee, maar het kan nog steeds perfecter heb ik gezien ;) Dus dat wordt bij vervanging weer een uitdaging. Heb nog 3 volledige back skins liggen nu. Foto's en meer voor de review volgt... ik heb waarschijnlijk morgenavond tijd ! Eindelijk.

Last edited: Jul 13, 2016

13. paul67™
    Gingerbread Jul 12, 2016

paul67™ , Jul 12, 2016 :
    Ik had hem besteld middels ebay.uk en heeft ongeveer 2 weken geduurd. Kreeg hem in een bubble enveloppe, het pakje zelf zat ook nog eens in bubble folie. Hij ging bij mij overigens door de brievenbus.
    Echt een mooie screen protector welke zeer goed past.

Plenkske likes this.
  14. Sapphire
    Froyo Jul 12, 2016

Sapphire , Jul 12, 2016 :
    Ik heb vandaag mijn TGSP ontvangen die ik via Aliaxpresspuntcom heb besteld ook een top product voor €2 incl verzenden, ik vond de Orzly te duur voor zo'n goedkoop toestel ;-)

15. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Jul 13, 2016

Plenkske , Jul 13, 2016 :
    Ik ook via ebay.uk. Hij was 4 juli verzonden, ik had hem op pre order al besteld (beschikbaar vanaf 30 juni). Mooi dat hij door de brievenbus kon, dan zal hij bij mij ook wel thuis liggen. Ik ben benieuwd !

16. Plenkske

Kan je misschien foto's maken ?

17. Plenkske

Zojuist een boel ge-update van de review op pagina 1:
    - Accu stukje afgemaakt
    - Software stuk (zijn er nog vragen / suggesties ? )
    - Speakers
    - Bellen
    - Internet
    - Todo berichtje

Veel plezier met lezen :)
    En stel gerust vragen !

18. Snooky092
    Honeycomb Jul 13, 2016

Snooky092 , Jul 13, 2016 :
    Heb ondertussen ook mijn OnePlus 3 besteld :D omdat ik die vervelende "Ghost Touches" niet meer hersteld kreeg op mijn OPO. :(

Net een leuke review gezien hoe de OnePlus 3 het doet na 1 minuut onder water te hebben gelegen :confused: ...Toch interessant om te weten:

19. The Joker
    Marshmallow Jul 13, 2016

The Joker , Jul 13, 2016 :
    @Plenkske je heb het over audio over bluetooht
    naar mijn idee moet er niet zo veel verschil zitten in de one en de 3.
    iig de one heeft v4 en de 3 v4.2 ik denk niet dat het een verschil zou geven. iig de verbinding en geluid moet gelijk zijn. tenzij de oneplus 3 over een ingebouwde EQ software ?

de jack zekker uitraard wel [​IMG] sorry kon niet verstaan om er over te beginnen [​IMG]

20. Plenkske

Heeft die wel, maar ik weet niet of dit ook voor bluetooth audio verschil gaat maken ?

Ga ik zeker testen !

Ik heb bij accu nog een klein stukje over het opladen toegevoegd.

The Joker likes this.