1
OP5 - OP5T

?

5.5 inch in kleiner toestel of een zo groot mogelijk scherm?

Poll closed Dec 4, 2018.
  1. 5.5 inch in kleiner toestel

50.0%
  2. Zo groot mogelijk scherm

50.0%
  1. Dimitri Hubeau
    Cupcake Dec 4, 2017

Dimitri Hubeau , Dec 4, 2017 :
    Hallo allemaal,

Ik heb de 5 en even later kwam de T versie uit. Persoonlijk vond ik deze twee versies te kort op elkaar volgen. Ze hadden beter even gewacht met de 5 en deze uitgerust als de 5T zodanig dat men met de T een echte hardware update haden kunnen maken. Verder had ik liever gehad dat ze het 5.5 inch scherm hadden behouden en het toestel zelf kleiner hadden gemaakt. Het scherm van de T net zoals de Samsung Note en dergelijke worden echt moeilijk om met 1 hand te gebruiken. Wat vinden jullie?

chris1952 likes this.
  2. Plenkske
    Dutch POC Assistant Head Moderator Dec 4, 2017

Plenkske , Dec 4, 2017 :
    Moeilijk te zeggen, heb zelf zo'n toestel nog niet gebruikt. Tot nu toe, met 5,5 inch schermen in grotere body's vind ik het prima gaan.

Dimitri Hubeau likes this.
  3. Dimitri Hubeau
    Cupcake Dec 4, 2017

Dimitri Hubeau , Dec 4, 2017 :
    Heb de Note van Samsung geprobeerd en dat scherm was gewoon te groot voor met 1 hand te gebruiken, de S+ ook dus moet ik er wel vanuit gaan dat de 5T ook een te groot scherm zal hebben. Gelukkig heb ik de gewone 5 gekocht

4. rowibodo
    Froyo Dec 5, 2017

rowibodo , Dec 5, 2017 :
    Ik vond de OP2 al een gigantisch groot scherm hebben in vergelijking met de oude 2ehands Samsungs die ik was gewend.

De OP5 is ook al zo groot, van mij mag t allemaal best wel ietsje minder zijn in grootte maar wel meer in dikte als we daardoor een betere batterij ervoor krijgen (op z'n minst 4000mah)

Dimitri Hubeau likes this.