0
OPO crash, kan ikke tænde osv.

1. Adam rosenstein
    Cupcake Mar 6, 2015

Adam rosenstein , Mar 6, 2015 :
    det hele startede med at jeg fik net i tirsdags. så i løbet af dagen havde jeg installeret opdateringer og resultat.dk app.
    Senere den aften downloadede jeg spillet "Marvel champions" og det hele gik som det skulle, spillet virkede perfekt. spillede det i ca 5 min. så gik jeg ud af spillet og pludselig ringede min ven som jeg snakkede med i ca. 10-15 min. da jeg så afsluttede samtalen og trykkede på instillinger ikonet, så frys min telefon og slukkede af sig selv.
    jeg kunne ikke rigtigt få liv i den, så jeg fik at vide at jeg skulle lade den ligge et koldt men ikke fugtigt sted. det gjorde jeg så en lille halv time og prøvede at tænde den. det virkede der kom liv i den. desværre efterfølgende da jeg brugte den lidt igen skete samme scenarie igen hvor den fryser og slukker og nogen gange tænder af sig selv.
    nogen gange når jeg tænder for den igen efter den er blevet kølet ned. går den ikke længere end "powered by android" logoet og andre gange når den hen til cyanogen logoet så crasher den igen, hvor skærmen nogle gange begynder at flimre.
    igår da der ca. var 70% strøm var jeg igang med at skrive en besked og så crasher den igen og slukker af sig selv. jeg kan ikke få liv i den, så da jeg senere kommer hjem og får den kølet ned tænder jeg den i løbet af 5 sekunder. nogle gange kan der gå op til 30 sekunder eller mere før den tænder. men da jeg tænder den blinker batteri lyset rødt og jeg kan se da jeg kommer ind i telefonen at den er nede på 5% efter at den selv crashede og slukkede ved 70%.
    Jeg har været inde og læse på forummet og det virker lidt uoverskueligt for mig da jeg ikke selv har så meget computer forstand og folk skriver lidt nogle forskellig løsninger til problemet.
    Men sådan som jeg har forstået det har det ikke noget med batteriet at gøre men derimod, softwaren, apps osv. ?

Nogen der kan hjælpe til hvad jeg skal gøre.

2. finnbundgaard
    Honeycomb Mar 6, 2015

finnbundgaard , Mar 6, 2015 :
    Prøv at afinstallere et program ad gangen, startende med marvel. Genstart telefonen og se om det hjælper.

3. Adam rosenstein
    Cupcake Mar 6, 2015

Adam rosenstein , Mar 6, 2015 :
    det prøver jeg lige. den er ude lige nu for at blive kølet ned. skal se hvad batteri niveauet er på når jeg tænder den igen. der var nogen der skrev at man skulle holde power button og volume ned og derefter slette alt cache osv. og starte forfra. andre har skrevet at man skal fastboot den altså holde power button nede sammen med volume +

4. panda_boje
    Cupcake Mar 6, 2015

5. Rasmus Kristensen
    Cupcake Sep 28, 2017

6. Rasmus Kristensen
    Cupcake Sep 28, 2017

7. Rasmus Kristensen
    Cupcake Sep 28, 2017

8. kaihp
    Jelly Bean Sep 28, 2017

kaihp , Sep 28, 2017 :
    Man kan ikke 'genstarte' et batteri.

Det eneste eksempel jeg kender hvor man ikke kan tænde telefonen er hvis batteriet er helt afladt.
    Prøv at sætte telefonen til din lader og vent 10min eller mere. Så burde den starte og vise en opladnings skærm.
    Hvis ikke den originale Dash-lader virker, så prøv med en anden lader og/eller kabel for at udelukke lader & kabel.

Mark Falsing likes this.