16
[OPO][SOFTWARE] Cyanogen OS(12) Algemeen + Updates

1. leiremmers
    Gingerbread Jun 30, 2015

leiremmers , Jun 30, 2015 :
    Ik heb bij een vorige update ook al eens problemen gehad, en toen heb ik het opgelost door de verificatie uit te zetten.

2. MvD66
    Gingerbread Jun 30, 2015

MvD66 , Jun 30, 2015 :
    Ga ik ook eens proberen.

3. MvD66
    Gingerbread Jul 1, 2015

MvD66 , Jul 1, 2015 :
    De incrementele patch werkt niet omdat de release keys om welke reden dan ook niet goed staan.
    Zijn die aan te passen?
    Anders de volledige patch maar eens draaien.

Attached Files:

4. kriyavan
    Eclair Jul 1, 2015

kriyavan , Jul 1, 2015 :
    Joepie, na de update geen last meer gehad van scherm dat niet reageert. :)

doekus likes this.
  5. RoyZee
    Froyo Jul 2, 2015

RoyZee , Jul 2, 2015 :
    Iedereen die de versie met patch heeft draaien. Hebben jullie ook tijdens het warme weer gen last meer van de touchscreen problemen?

6. Toon10
    Ice Cream Sandwich Jul 2, 2015

Toon10 , Jul 2, 2015 :
    Mijn gsm wordt momenteel gewoon warmer omdat de temperaturen buiten tegenwoordig zo hoog zijn.

7. Peterxxx
    Ice Cream Sandwich Jul 2, 2015

Peterxxx , Jul 2, 2015 :
    Geen probleem hier

8. carpachio
    Gingerbread Jul 2, 2015

carpachio , Jul 2, 2015 :
    Ik heb hier ook last van. Diverse Fora bezocht maar iedereen zegt 'gewoon' in TWRP flashen, alleen werkt het bij mij ook niet.

Toch lees ik dat hier meer mensen last van hebben. Zijn er mensen die hier wel al een oplossing voor gevonden hebben?

9. batumulia
    Eclair Jul 2, 2015

batumulia , Jul 2, 2015 :
    Heb hier de laatste versie draaien (die via OTA binnenkwam) en nog steeds last van touchscreen problemen. Ik moet mijn telefoon 3/4 keer per dag rebooten om weer normaal gebruik te kunnen maken van mijn scherm. Wordt er een beetje moe van. Tot vorige week nergens last van gehad en toen van de een op de andere dag ging m'n scherm gekke dingen doen.

Is er misschien een patch die ik manueel moet toevoegen/flashen om van die ***** problemen af te zijn???

10. JosD
    Eclair Jul 2, 2015

JosD , Jul 2, 2015 :
    Ik ben helemaal van mijn touch screen problemen af!

11. RoyZee
    Froyo Jul 2, 2015

RoyZee , Jul 2, 2015 :
    Klinkt dan veelbelovend, op @batumulia na. Al moet daar nog even gecheckt worden of de patch wordt gebruikt.
    Ik draai zelf nog kitkat en heb ook nog niet echt de behoefte aan lollipop. Mijn OPO heeft het jammer genoeg niet makkelijk met deze warmte en dat maakt updaten bijna noodzakelijk.
    Ik ben totaal geen fan van de nieuwe geluidsmodes zonder silent mode in lollipo (ik weet dat het via xposed kan, maar dat zorgt volgens mij nog steeds niet dat het wordt zoals op kitkat).
    Daarnaast werkt het op kitkat allemaal nog prima.

12. Formsma
    KitKat Jul 2, 2015

Formsma , Jul 2, 2015 :
    Juist wel, in de beschrijving van de module staat ook:
    ''this module completely restores the good old silent mode from kitkat and adds some advanced options"
    Die advanced options kun je negeren en dan ist gewoon normaal, de 'geen' 'prioriteit' en normaal werkt ook nog volgens mij, maar dat gebruik ik niet[​IMG]

13. Nala
    Honeycomb Jul 2, 2015

Nala , Jul 2, 2015 :
    Ik draai lollipop en heb geen problemen na de nieuwe update, maar die had ik daarvoor ook al niet.
    Wel heb ik het idee dat mijn telefoon nu sneller veel warmer wordt als ik lang niet op de wifi zit, dus op 3G.
    heb zelfs het gevoel dat mijn scherm minder gevoelig is dan voorheen.
    Batterij verbruik zit rond de 3 a 4% per uur. Zit nu na ruim 10 uur op 71%.

14. MvD66
    Gingerbread Jul 2, 2015

MvD66 , Jul 2, 2015 :
    Volledige TAS2l3 gedraaid en de zip verificatie uitgezet heeft het gewenste effect.

15. batumulia
    Eclair Jul 3, 2015

batumulia , Jul 3, 2015 :
    Kan het zo zijn dat ik niet de laatste kernel (en dus ook de laatste touchscreen driver) niet heb?
    Zo ja, hoe update ik dan de kernel? Heeft iemand een stappenplan voor mij?

16. RoyZee
    Froyo Jul 3, 2015

RoyZee , Jul 3, 2015 :
    Ok dat klinkt goed! Kan je ook via de aan/uit knop het volume veranderen (lang indrukken en dan onderin kiezen uit stil, trillen of geluid) Zo gebruik ik mijn telefoon het meeste.

17. driezzle03
    Cupcake Jul 3, 2015

driezzle03 , Jul 3, 2015 :
    Ik heb zojuist mijn One thuis aangekregen. Er staat nu CM11 op, maar bij systeemupdates staat er dat er geen update beschikbaar is, ik dacht dat er een OTA update was naar CM12?

18. Formsma
    KitKat Jul 3, 2015

Formsma , Jul 3, 2015 :
    Uhm niet dat ik weet, zit nu niet op cyanogenos

19. RoyZee
    Froyo Jul 3, 2015

RoyZee , Jul 3, 2015 :
    Kan even duren. Komt vanzelf.

Ok, dan zie ik dat wel. Ga binnenkort dan maar even updaten.

Formsma likes this.
  20. Simo Baali
    Cupcake Jul 3, 2015

Simo Baali , Jul 3, 2015 :
    ja hetzelfde hier:confused::(