16
[OPO][SOFTWARE] Cyanogen OS(12) Algemeen + Updates

1. HBGalaxy
    Cupcake Jul 31, 2015

HBGalaxy , Jul 31, 2015 :
    Hallo iedereen, ik heb een vraagje omtrent cm12. Ik heb zopas mijn opo binnengekregen en hoopte al te updaten naar cm12. Mijn vrienden hebben met hun opo wel een automatische update gehad maar als ik op zoeken druk zegt hij dat hij up tot date is met cm11. Iemand een idee of ik nog effe moet wachten of dat de update is afgeschaft ofzo. Please help ik zou graag willen werken met cm12

2. Jellevh
    Ice Cream Sandwich Jul 31, 2015

3. HBGalaxy
    Cupcake Aug 1, 2015

4. Fikri
    Gingerbread Aug 2, 2015

Fikri , Aug 2, 2015 :
    Had een maat van mij ook die de telefoon later had gekocht. Oplossing is om zelf te rooten. Heb ik ook nog niet gedaan maar op het forum zijn genoeg handleidingen te vinden en anders mensen die je het willen uitleggen.

5. joeie010
    Cupcake Aug 4, 2015

joeie010 , Aug 4, 2015 :
    Hallo, zijn er meer mensen die last hebben van een onvolledig belscherm (geen toetsenbordnummers meer zichtbaar om een telefoonnummer in te voeren) na de update 12.0-xxxxx213?

6. Mart_vr
    Honeycomb Aug 4, 2015

Mart_vr , Aug 4, 2015 :
    Gewoon wachten, update komt vanzelf. Als je haast hebt inderdaad zelf rooten...

7. Dello96
    Donut Aug 5, 2015

Dello96 , Aug 5, 2015 :
    Wanner komt nu de al zolang beloofde Android lollypop 5.1 naar de oneplus 1?
    Je hoort en leest er niets meer over....
    Allemaal zo lyrisch over de oneplus 2?

doekus likes this.
  8. The Joker
    Marshmallow Aug 5, 2015

The Joker , Aug 5, 2015 :
    ik draai al een half jaar android 5.1 op me one
    CM12.1 nightlys.
    momenteel een aan raader. dus als je over wil naar android 5.1 zelf het er op zeten
    @Plenkske @Seijmo @Skizz volgens mij past dit wel in de thread
    [SOFTWARE] Cyanogen OS(12) Algemeen + Updates.
    of niet :)

9. Skizz
    Community Veteran Aug 5, 2015

Skizz , Aug 5, 2015 :
    Weinig over te zeggen helaas, het komt wanneer het komt. In de tussentijd zijn er zoals the joker al zegt de CM nightlies en ook allerlei afgeleide roms (bijv die van SultanXDA).
    Deze thread past verder perfect binnen het bestaande COS12 + updates topic dus daar merge ik 'm mee.

The Joker likes this.
  10. machlo
    Gingerbread Aug 5, 2015

doekus likes this.
  11. gerdoh
    Gingerbread Aug 6, 2015

gerdoh , Aug 6, 2015 :
    Welk build nummer heb je draaien? Een collega van me heeft ook vorige maand de OPO gekocht, en deze had buildnummer cm-11.0-xnf9xbs28k erop staan. Deze is per ongeluk op enkele toestellen terecht gekomen. Mocht dit het geval zijn, zie dit topic: Dat werkt en heb je vrij snel voor mekaar, en krijg je in het vervolg gewoon alle updates voor de OPO.

https://forums.oneplus.net/threads/xnf9xbs28k-ota-updates.315441/

12. shicomu
    Gingerbread Aug 6, 2015

shicomu , Aug 6, 2015 :
    12.1 komt idd in augustus ( las het net elders op het forum )

Het mooiste is nog dat de smoes dit keer is dat de security patch vanwege die video kwetsbaarheid er in moet worden gestopt....

Eerst was de certificering de reden van de uitstel en nu een patch...
    Cyanogen denkt blijkbaar dat we echt allemaal zo dom als het achtereind van een varken zijn..

Mij zijn ze kwijt iig...
    Exodus doet een patch als dat in 24 uur , niet in 24 weken...

MEBOE and doekus like this.
  13. gwie
    Jelly Bean Aug 6, 2015

gwie , Aug 6, 2015 :
    In de nightlies van cm is de patch ook al lang verwerkt dus dat is niet zo'n groot verschil met Exodus.

14. Henkkk
    Donut Aug 8, 2015

Henkkk , Aug 8, 2015 :
    Hallo,

Ik heb mijn toestel geroot via de handleiding op de forum, maar nu zit ik met het probleem dat ik de laatste update niet kan installeren...
    Als ik hem wil installeren reboot hij en gaat hij naar twrp, en dan weet ik het niet meer....
    Wat als ik de app supersu wis en dus geen root meer heb, update hij dan wel weer automatisch? Zo niet, wat moet ik dan doen?

15. Henkkk
    Donut Aug 14, 2015

Henkkk , Aug 14, 2015 :
    Oke, oke.... Nog eens goed dit draadje gelezen en het stond er allemaal in... En het is gelukt de incrementele update te flashen. Hij lijkt nu sneller te reageren op aanrakingen.
    Alle apps zijn nog intact dus daar ben ik erg blij mee.
    Alleen is hij niet meer geroot, maar ik ben bang dat als ik SuperSu weer flash dat alles weg is als na een schone installatie... Maar is dat ook zo?

Plenkske likes this.
  16. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Aug 15, 2015

Plenkske , Aug 15, 2015 :
    Nee, je kan SuperSU gewoon flashen

Henkkk and emrekys like this.
  17. Henkkk
    Donut Aug 15, 2015

18. Cedric Lanckman
    Ice Cream Sandwich Aug 16, 2015

19. Fikri
    Gingerbread Aug 22, 2015

20. Kelvinator
    Gingerbread Aug 25, 2015

Kelvinator , Aug 25, 2015 :
    nog 6 dagen tot de maand augustus voorbij is....het kan nog, maar ik verwacht vrij weinig....zodra mn OPO aan vervanging toe is wordt het iig geen OPO2 meer...

Dello96 likes this.