16
[OPO][SOFTWARE] Cyanogen OS(12) Algemeen + Updates

1. Kelvinator
    Gingerbread Aug 28, 2015

Kelvinator , Aug 28, 2015 :
    yup, zorg dat je de update file download en in een map op je telefoon zet, ga in boot mode en selecteer dan de update file bij update now...

2. Seijmo
    Community Veteran Aug 28, 2015

Seijmo , Aug 28, 2015 :
    Is het mogelijk dat de nieuwste versie mijn huidige probleempjes dwz geen geluid van notificaties via de koptelefoon en dat de display verlichting soms spontaan uit staat verhelpt?

3. renevdwensch
    Gingerbread Aug 28, 2015

renevdwensch , Aug 28, 2015 :
    Nou fantastische app hoor die updater. Heb de update binnengehaald( maar liefst 2x) en beiden geprobeerd te installeren via TWRP Resultaat is dat mijn OPO is gebricked!! En bedankt he! :( Ik kan alleen in fastboot komen en hij start niet verder op dan het 1 + logo! Wat nu? Al mijn foto's en apps staan er op en die wil ik graag behouden.

4. Frederickc
    Honeycomb Aug 28, 2015

Frederickc , Aug 28, 2015 :
    Net de update via OTA binnen gehaald. Wifi welke soms wegviel is niet opgelost (iemand daar trouwens een pasklare oplossing voor??), voor de rest wel stabiel eigenlijk.

5. renevdwensch
    Gingerbread Aug 28, 2015

OTA is online? Gaf ie bij mij niet aan. :( Nu heb ik toch maar geprobeerd om hem handmatig via die updatechecker en toen geprobeerd te flashen via TWRP maar daar gaf ie aan dat het corrupte file was met als gevolg dat ik alleen maar openen in fastboot en TWRP. Verder als het 1+ logo komt ie niet bij het opstarten. :(

6. Frederickc
    Honeycomb Aug 28, 2015

Frederickc , Aug 28, 2015 :
    Ik heb de update via OTA gehad. Deze morgen rond een uur of 7.

7. Basje
    Donut Aug 28, 2015

Basje , Aug 28, 2015 :
    Het Werkt! tnx.

8. royz0r
    Jelly Bean Aug 28, 2015

royz0r , Aug 28, 2015 :
    Zet de 'full' zip van COS12.1 in je internal via je computer, dan een advanced wipe en dan die full flashen, let wel op dat je nu al je apps kwijt bent. Dank dat dit het makkelijkste is?!

9. renevdwensch
    Gingerbread Aug 28, 2015

Ik heb alles terug moeten zetten naar cm11s daarna terug geupdate tot cm12.0. Ik ben alle foto's kwijt en filmpjes die er op stonden. :( ik wacht op officiële ota update
    Ik heb alle apps opnieuw moeten downloaden.

10. renevdwensch
    Gingerbread Aug 28, 2015

Ik heb zojuist op systeemupdate gedrukt en bij mij zegt ie dat er geen update is.

11. Thomaaz
    Gingerbread Aug 29, 2015

Thomaaz , Aug 29, 2015 :
    Bij mij werkte het niet, TWRP can niet overweg met de reguliere updates, ook niet die uit de update tracker. Ik heb op deze site: http://www.ibtimes.co.uk/oneplus-on...-12-1-ota-update-how-install-manually-1517108 de rooted versie voor TWRP gedownload (Methode 3) en geïnstalleerd, dat ging prima.

12. Seijmo
    Community Veteran Aug 29, 2015

Seijmo , Aug 29, 2015 :
    Die update gebeurt in fases om overbelasting te voorkomen. Daarom is het heel goed mogelijk dat mister X m gister al had en jij moet nog 2 weken wachten, tis even niet anders. Een automatische update ontvangen kan je niet forceren.

13. Bartnl
    Lollipop Aug 29, 2015

Bartnl , Aug 29, 2015 :
    Dat is vreemd, want dat lukte bij mij wel gewoon. Zowel op 2.8.6 als op 2.8.7. Maar maakt verder ook niet uit, want het is je gelukt op een andere manier :)

14. MvD66
    Gingerbread Aug 29, 2015

MvD66 , Aug 29, 2015 :
    Hallo, bij mij werkt de reguliere OTA ook niet (geroot via TWRP).
    Waar kan ik de incrementele patch downloaden? Of de volledige?

Of staat die al ergens in een map?

Alvast bedankt

15. Plenkske
    Assistant Head Moderator Assistant Head Moderator Aug 29, 2015

MvD66 and doekus like this.
  16. renevdwensch
    Gingerbread Aug 29, 2015

renevdwensch , Aug 29, 2015 :
    Vanmorgen de OTA update ontvangen maar nu is hij niet gerooted. Iemand een idee hoe ik de OPO kan rooten na de update naar cm12.1?

17. Bartnl
    Lollipop Aug 29, 2015

Bartnl , Aug 29, 2015 :
    opstarten in recovery (TWRP), rebooten system en TWRP vraagt dan of je superuser wilt installeren. Dit doen.
    Of als dat niet wordt weergegeven, laatste versie Superuser downloaden en deze flashen via TWRP

Plenkske likes this.
  18. rickdegroot
    Honeycomb Aug 29, 2015

rickdegroot , Aug 29, 2015 :
    ik had het probleem niet, maar af en toe zie ik dat mijn one de wifi "kwijt" is. dan gaat ie over op mijn mobiele data.

Meer mensen dit probleem sinds de Update? 12.1?

19. Marpij
    Froyo Aug 29, 2015

20. mwhdejong
    Gingerbread Aug 29, 2015

mwhdejong , Aug 29, 2015 :
    Bij mij valt sinds de laatste update de wifi ook regelmatig weg. Ook wordt het toestel best snel trager. Cleanmaster aan het werk zetten heft het traag zijn op, maar daarvoor was cleanmaster veel minder vaak nodig.

Iemand een idee hoe dat zit? Ik heb de update wel erop gezet maar verder niets. Is het nuttig een keer een factory reset te doen? Of is dat moeite voor niets??