31
[OPO][SOFTWARE] CyanogenMod(11S) Algemeen + Updates

1. celienbaelde
    Froyo Feb 13, 2015

celienbaelde , Feb 13, 2015 :

Voor zover ik weet hangt het niet af van ROOT of geen ROOT , ikzelf heb en niet geroot toestel en heb problemen. Ik zie hetzelfde op het engelstalig en franstalig forum.

2. Guidovg
    Cupcake Feb 13, 2015

Guidovg , Feb 13, 2015 :
    Bluetooth probleem na de update met Parrot CarKit3100.

Oneplus herstart en in de telefoon en de Parrot de apparaten gedelete. Op nieuw verbinding gemaakt. Oneplus "ziet" de Parrot (gekoppelde apparaten) en de Parrot "ziet" de Oneplus.

Normaal gesproken zou nu de naam van de Oneplus in de display van de Parrot verschijnen maar nu niet meer. Ik kan de telefoon niet bedienen via de Parrot.

Voorheen verliep de koppeling foutvrij en volledig automatisch, geen idee wat er nu aan de hand is en wat ik verder kan troubleshooten.

3. Mart_vr
    Honeycomb Feb 13, 2015

Mart_vr , Feb 13, 2015 :
    Ik moet na de update aardig hard drukken wil de telefoon ontwaken....

4. Skroif
    Eclair Feb 13, 2015

Skroif , Feb 13, 2015 :
    Heb een geroot toestel net als mijn vrouw. Heb beide geupdate (OTA). Moest wel even Superuser opnieuw installeren via Recovery. Dit was bij mij geen probleem maar bij mijn vrouw kom ik niet meer in de TWRP recovery maar opeens in de Cyanogenmod recovery. Van daaruit geeft hij bij mijn vrouw een foutmelding wanneer ik het Superuserbestand probeer te installeren. We hadden beide precies dezelfde configuratie (dacht ik toch).
    Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik Superuser weer kan flashen via recovery?

5. oboukh
    Cupcake Feb 13, 2015

oboukh , Feb 13, 2015 :
    Na het update, zijn er ongeveer 200 contacten verdwenen. Heeft er iemand dit ervaart? Indien ja, hoe heb je dit terugherstelt? Bedankt!

dzaluk likes this.
  6. EMPool
    Gingerbread Feb 13, 2015

EMPool , Feb 13, 2015 :
    eerst TRWP weer er op terug flashen daarna SU.
    volgende keer met updaten vinkje uitzetten onder: instellingen -> opties voor ontwikkelaars -> CyanogenMod recovery bijwerken bij het installeren van systeem updates

Skroif likes this.
  7. louis.verhagen
    Cupcake Feb 13, 2015

louis.verhagen , Feb 13, 2015 :
    GROTE PROBLEMEN MET UPDATE

Ik zag de update boodschap en heb een update gedaan.
    Tot mijn aller grootste spijt.
    Het toestel boot en gaat dan naar de sim unlock scherm. Als ik de sim unlock (vodafone) komt het gehele toestel vast te zitten.
    Het (touch)scherm doet het niet meer, knopjes werken niet meer. En na een tijd wordt alles zwart. Dan helpt alleen nog maar volume down en aan knop.
    Ik heb de cach schoon gemaakt en (duizende keren) gereboot. Echter zonder resultaat.
    Hierna heb ik de simkaart verwijderd. Dat werkt iets beter na een reboot. Echter vaak werkt het (touch) scherm niet. Wel beeld. Af en toe werkt het wel weer. Ik merk nu dat alleen de bovenkant van het scherm werkt en niet de onderkant. Als het scherm zwart gaat dan moet ik lang het "aan" knopje indrukken om weer beeld te krijgen. En dit werkt niet altijd.

Ik heb wifi, bluetooth, en uiteraad data uitstaan.
    Het is een oneplus one 64GB zonder (software) modificaties.

in kort HELP
    Louis Verhagen zonder telefoon :-(

8. EMPool
    Gingerbread Feb 13, 2015

EMPool , Feb 13, 2015 :
    factory reset?

9. Roykej
    Ice Cream Sandwich Feb 13, 2015

Roykej , Feb 13, 2015 :
    Godnondeju!..

Na update is mijn optie voor 2x scherm aan tikken 'om te unlocken' weg

Dat stond toch bij gebaren?

10. celienbaelde
    Froyo Feb 13, 2015

celienbaelde , Feb 13, 2015 :
    Hmm ja daar stond het inderdaad volgens mij, zie het nu ook niet meer staan.

Edit: Bij scherm en verlichting staat het

Roykej likes this.
  11. louis.verhagen
    Cupcake Feb 13, 2015

louis.verhagen , Feb 13, 2015 :
    Tja, ben ik al mijn foto's data etc.. kwijt.
    En er staan net wat foto's op van mijn pas overleden vader. Ik zal thuis eerst die er af trekken via de USB.

Maar ben ik nu de enige met dit probleem? En is dit echt de oplossing?

Louis

12. Roykej

Roykej , Feb 13, 2015 :
    Thx!!!! ;)

13. J&W Creatieven
    Eclair Feb 13, 2015

J&W Creatieven , Feb 13, 2015 :
    Hier is de optie van twee maal scherm aantikken om uit slaap stand te halen ook weg na de update van vandaag. Ik baal gigantisch. Zie de voordelen van de update nog niet. Wel meteen de nadelen. De instellingen lijken na controle te kloppen. Van alles al geprobeerd denk ik. Dat is nu net waarom ik updaten haat. Lijken meer kwaad dan goed te doen

14. MvD66
    Gingerbread Feb 13, 2015

MvD66 , Feb 13, 2015 :
    Hmm, bij mij staat de update ook klaar, maar gezien de mogelijke problemen twijfel ik of ik de update ook uitvoer.

15. gwie
    Jelly Bean Feb 13, 2015

gwie , Feb 13, 2015 :
    Staat dus alleen op een andere plek.

16. Nitsjoo
    Gingerbread Feb 13, 2015

Nitsjoo , Feb 13, 2015 :
    Gisteren update uitgevoerd op eeen nietgeroote OPO, nog geen problemen ontdekt, ook dubbeltikken om te ontwaken werkt nog gewoon

17. pauv
    Froyo Feb 13, 2015

pauv , Feb 13, 2015 :
    ik vind swiftkey lekker overzichtelijk en nieuwe emoji's ook leuk

18. Hakkelaar
    Donut Feb 13, 2015

Hakkelaar , Feb 13, 2015 :
    Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik in de 'Telefoon app' géén foto's van mensen krijg te zien?

19. Toon10

Toon10 , Feb 13, 2015 :
    Hoe komt het toch dat iedereen hier zo veel klaagt van de bugs, ik heb hier niet één probleem.

Kerkdriel and J&W Creatieven like this.
  20. citymel
    Cupcake Feb 13, 2015