0
opo stuck on cyanogen logo screen after battery died

  1. jerrymilton
    Jelly Bean Jul 9, 2015


    #21
  2. spicyfoodiesubwayaddict
    Eclair Jul 9, 2015

    spicyfoodiesubwayaddict , Jul 9, 2015 :
    Jerrymilton, thank you! Great to know there's recovery tool. Sorry for my silly question (phone noob here)...will the recovery wipe about contacts, gallery etc data? Thanks!
     

    #22
  3. btoom12
    Gingerbread Jul 9, 2015

    btoom12 , Jul 9, 2015 :
    Sounds like a plan Jerry! I am not technical but your comment seems very easy to accomplish
    for neophytes like myself.
     

    #23
  4. DaxNagtegaal
    Marshmallow Jul 9, 2015

    DaxNagtegaal , Jul 9, 2015 :
    Umm yes it does require a working power button, which this guy doesn't seem to have.

    Edit: I misread, he said his phone is out of charge.. Whoops.. In that case it'll probably work
     

    #24
  5. kdhunari
    Cupcake Jul 14, 2015

    kdhunari , Jul 14, 2015 :
    I really don't know if its a normal occurrence. But its what happened:)
     

    #25
  6. rbagdai
    The Lab - OnePlus 8T Reviewer Jul 14, 2015


    #26
    dave ash likes this.
  7. dave ash
    Cupcake Aug 15, 2015

    dave ash , Aug 15, 2015 :
    Apparently. This one DOES. Lol And I am not very happy bout it either
     

    #27
  8. dave ash
    Cupcake Aug 15, 2015


    #28
  9. dave ash
    Cupcake Aug 16, 2015

    dave ash , Aug 16, 2015 :
    "That's. The resolution. Just use tool. Cause should be resolved 2nd phone. For Me alone. Won't be a third in this company.me or For anyone. Powers to be said. That wind. Plain B silly bother to . Go thru it knowing it cud happen again. Caused massive. Situation never mind lost revenue. . It cud happen . To any of the phones even moving forward. So Knowing. That. Lame defense telling them Gotta use The tool Again each time kinda time consuming Huh or FOREVER be stuck on cyanogen screen. I figured the cause. .wish opo cud resolve that. So. No one can probably. Really fix this. When it's kinda bricking itself. I know n nothing but Problem seems to be there running Theme. I assume since the root cause is in the Themes. But I can't get into change so its a catch 22. Liked opo concept but they should of waited. Little longer.
     
    Last edited: Aug 16, 2015

    #29
  10. dave ash
    Cupcake Aug 16, 2015

    dave ash , Aug 16, 2015 :
    problem Is an understatement. Over here...Cuz of this. Stuck screen. Stuff.i Can't keep up . With it. Leme know if it gets resolved thanks
     

    #30
  11. Renny Justine
    Froyo Oct 22, 2016

    Renny Justine , Oct 22, 2016 :
    Does it wipe all my data. I want to keep my media ?
     

    #31