3
OxygenOS 10.0 voor de OnePlus 7 Pro en OnePlus 7

1. Nigel Rijkhoek
    Staff Staff Member Sep 20, 2019

Nigel Rijkhoek , Sep 20, 2019 :
    1130930-4e116173a7266f2151b965ad61c399f2.png

Hallo iedereen,

We zijn verheugd om jullie mee te delen dat we beginnen met het uitrollen van de OxygenOS versie 10.0 gebaseerd op Android 10.

Changelog
    • Systeem
      • Upgrade naar Android 10
      • Splinternieuw UI design
      • Verbeterde locatie toestemmingen voor privacy
      • Nieuwe persoonlijke instellingsmogelijkheden zodat je vormen van iconen uit de Snelle instellingen kan veranderen
    • Volledig scherm Gestures
      • Veeg naar binnen vanaf de linker onder- of rechter onderrand van het scherm om terug te gaan
      • In de navigatiebalk kan nu van links of rechts verwisseld worden bij Recente apps
    • Game Space
      • Nieuwe Gaming mode waar al jouw favoriete spellen in één overzicht te vinden zijn voor snelle toegang en een betere spelervaring
    • Slim display
      • Intelligente info gebaseerd op specifieke tijden, plaatsen en gebeurtenissen voor Ambient Display (Instellingen - Scherm - Ambient display - Slim display)
    • Bericht
      • Het is nu mogelijk om spam te blokkeren op basis van trefwoorden in Berichten (Berichten - Spam - Settings - Blokkeren op trefwoord)
    Kijk hier wat er vernieuwd is in Android 10 http://onepl.us/ms

Het uitrollen van de OTA is gefaseerd. Vandaag zal de OTA worden ontvangen door een beperkt aantal gebruikers en zal in enkele dagen worden uitgebreid naar een breder publiek om er zeker van te zijn dat er geen kritieke bugs zijn. Een VPN gebruiken om deze build sneller te downloaden heeft mogelijk geen zin aangezien de uitrol niet is gebaseerd op regio en zal random worden verstuurd naar een beperkt aantal toestellen.

We zijn dankbaar voor de actieve feedback en hulp van degene die de vorige versies hebben gebruikt op de OnePlus 7 en OnePlus 7 Pro. Dankzij jullie waren wij in staat geweest om beter te optimaliseren en het verbeteren van bepaalde belangrijke gebieden. Bedankt voor jullie geduld en zoals altijd: We kijken er naar uit om jullie nieuwe feedback te ontvangen via de Community App.

Als je de community app nog niet hebt geïnstalleerd op jouw telefoon, kan dat HIER. Voor meer informatie kan je HIER lezen over de geïntegreerde Feedback functie. Laat ons gerust weten wat je van deze nieuwe versie in de thread, we lezen het graag.

Hou ons in de gaten tijdens de aanstaande Launch Event in Londen en kom zo ook meer te weten over onze plannen van Android 10 updates voor OnePlus 7 Pro versies en oudere modellen.

Never Settle.

2. ToggleSpace
    Cupcake Sep 23, 2019

3. C1559486771608
    Cupcake Sep 28, 2019

C1559486771608 , Sep 28, 2019 :
    Ik heb blijkbaar pech, want ik kan nog niet updaten. Wanneer zou iedereen de update hebben moeten krijgen? Dan weet ik hoelang ik nog geduld moet hebben.

4. C1559486771608
    Cupcake Oct 6, 2019

5. Huigiebaby
    Honeycomb Oct 11, 2019

Huigiebaby , Oct 11, 2019 :
    De uitrol is gestopt vanwege wat kleine bugs, voor het eind van deze maand schijnt de update weer aangeboden te worden. Als je het toch wilt proberen download het dan via Oxygen Updater uit de play store.

6. F1571074499894
    Cupcake Oct 14, 2019

F1571074499894 , Oct 14, 2019 :
    Update uitgevoerd alleen heb ik nu problemen met whatsapp foto's of video's versturen.
    Elke foto of video die ik wil versturen blijft maar laden en laden...

Cache al geleegd van Whatsapp en Whatsapp Business.
    Toestel al herstart, geen oplossing.

7. TAVL
    Cupcake Oct 21, 2019

TAVL , Oct 21, 2019 :
    Het lijkt erop dat met de 10 ook de VoLTE voor T-Mobile is geactiveerd. VoWIFI is zichtbaar, maar werkt nog niet.

Plenkske likes this.