5
*Problemtråden*

1. Psicosis
    Marshmallow Sep 30, 2016

Psicosis , Sep 30, 2016 :
    Hur länge har du låtit den sitta i laddaren? Det kan ta ett tag innan den kommer igång igen om den är stendöd.

2. Yermashi
    Donut Oct 2, 2016

Yermashi , Oct 2, 2016 :
    Hade problem med inget ljud. Löste sig efter x antal restarts. Kass batteritid men får väl vänta på CM fix på det.

Last edited: Oct 2, 2016

3. Holje
    Cupcake Oct 5, 2016

Holje , Oct 5, 2016 :
    Hej,
    Har två problem som är återkommande.
    Min OP3 tappar täckningen totalt och bryter samtalet. Nån som varit med om liknande?
    När jag stoppar in headsetet i telefonen så dödar den allt ljud ibland. Läste nånstans att telefonen kan ha svårt att veta känna av om det är headset eller bara lurar. Någon som har ev lösning?

Tack på förhand!

4. NickeD
    Pie Oct 5, 2016

NickeD , Oct 5, 2016 :
    Nope....
    Nope....
    Använder headset ofta o har inte några problem.. Använder till samtal o att lyssna på låtar i luren....
    Ang täckning så har jag Comviq o det är inga problem heller...

5. Holje
    Cupcake Oct 25, 2016

Holje , Oct 25, 2016 :
    Tack för svar!
    Efter senaste update så har dessa problem nästan löst sig helt dock har jag nyligen fått "felkod 65536" på mina sms som inte blir skickade. Har kollat med Halebop och de ser inga problem med nätet eller mina meddelanden.

6. Psicosis
    Marshmallow Oct 25, 2016

Psicosis , Oct 25, 2016 :
    Kvarstår problemet även efter omstart? Alternativt, har du provat att använda en annan meddelande-app?

7. Jonas_Himself
    Cupcake Feb 7, 2017

Jonas_Himself , Feb 7, 2017 :
    Sedan den nya uppdateringen på OnePlus 3 har jag problem med två saker, det ena att ens notifikationer försvinner, t.ex om jag får en Snap försvinner själva notifikationen efter en stund. Dessutom har jag inte lyckats fundera ut hur jag tar en screenshot. Nån som upplever samma problem?!?!

8. Psicosis
    Marshmallow Feb 8, 2017

Psicosis , Feb 8, 2017 :
    Screenshots tar du genom att trycka på strömknappen och volym ner samtidigt, tajmingen kan dock vara lite knepig att lära sig. Alternativt kan du gå in under inställningar och sedan Gester för att aktivera att svepa neråt med tre fingrar på skärmen, båda går samma sak :) Angående notisproblemet så har jag inte upplevt det men då kollar jag i regel min telefon ganska omgående när jag fått en..

9. Jonas_Himself
    Cupcake Feb 9, 2017

Jonas_Himself , Feb 9, 2017 :
    Ok, tack så mycket. Ska försöka fixa det.

10. alias87
    Cupcake Apr 16, 2017

alias87 , Apr 16, 2017 :
    Efter senaste mjukvarupdateringen os 3.5.8 på min oneplus2 så upplever jag problem med batteritiden.
    Dels så laddas batteriet ur väldigt snabbt jämfört med tidigare och dels så laddar den upp batteriet väldigt långsamt.
    Den kan ligga på laddning hela natten utan att bli fulladdad.
    Dock så laddar den i samma hastighet som den brukar om den är avstängd.

Någon som vet vad detta kan bero på?
    Dags att köpa nytt batteri?

Last edited: Apr 16, 2017

11. Erajk
    Froyo Apr 20, 2017

Erajk , Apr 20, 2017 :

Ingen aning.... Men jag upplever också riktigt kass batteritid just nu :(

12. madmaxzz
    Cupcake Jun 7, 2017

madmaxzz , Jun 7, 2017 :
    Hur ser det ut med täckning och inkommande samt utgående samtal med oneplus 3t? Upplever ni störmoment med telefonen gällande att 4g försvinner eller att samtal ej kommer fram ? Hur tror ni det kommer se ut för oneplus 5 gällande just vilka band den kommer ha och om man som tele2 kund ej behöver vara orolig över sådana problem, ska nämligen köpa den.
    Tack på förhand.

13. Slangfil
    Gingerbread Aug 21, 2017

Slangfil , Aug 21, 2017 :
    Är det nå aktivitet här längre?
    På min OnePlus 3 har ett problem nyligen uppkommit. När jag tänder skärmen (via flipcover, fingerprint Eller knappen) så tar det ofta 3-10 sekunder innan skärmen tänds. Någon som upplevt detta, eller vet en lösning?

14. Svanne
    Cupcake Aug 27, 2017

Svanne , Aug 27, 2017 :
    Tjenare, hoppas någon klok själ kan hjälpa mig. Min telefon har börjat lacka ur totalt. Har en oneplus 3t den hära black edition eller vad den heter och problemet började för ca 2 veckor sedan att alla jag pratade med hör sig själv och knappt mig. Någon som haft samma problem eller vet vad det beror på? Har alltid haft det gelé skalet på man fick till. Det jag har testat är att uppdatera telefonen samt ta av skalet allt utan någon lycka.. All hjälp uppskattas