0
Providers OnePlus One België

1. timdriessens
    Eclair Aug 20, 2014

timdriessens , Aug 20, 2014 :
    netflix veel beter ;) met een handige app, gebruik ik het al een jaar, en nu in september komt het naar belgie. heel goed voor series en films. aanrader

2. Klaeje
    Ice Cream Sandwich Aug 20, 2014

Klaeje , Aug 20, 2014 :
    Ticket ingediend ...we zien wel
    Ondertussen staat er geld klaar op Paypal in afwachting:confused:

3. timdriessens
    Eclair Aug 20, 2014

Dit is zeker niet leuk, moest ik in jouw schoenen staan had ik gedacht "dat heb ik weer". ik heb wel een aantrek voor zo een soort ongeluk. wel hopelijk heb je meer geluk als ik en loopt alles goed en heb je je ding binnekort in goede staat in je handen ;)

4. Tuowe
    Cupcake Aug 20, 2014

Tuowe , Aug 20, 2014 :
    Zaterdagavond besteld, deze morgen reeds in huis. Geen last van 'the yellow band' en gelukkig maar :D. Dit toestel is een monster!

5. zwaene
    Honeycomb Aug 20, 2014

zwaene , Aug 20, 2014 :
    Proficiat man!

6. jnsvr
    Gingerbread Aug 20, 2014

jnsvr , Aug 20, 2014 :
    Klopt, maar dat is voor on-demand zaken. Bhaalu is gewoon een digitale videorecorder voor je eigen TV, waardoor je je TV overal mee op zak hebt :) Groot verschil qua doel.

7. timdriessens
    Eclair Aug 20, 2014

ja das waar, meer zoiets als stevie dan, heb ik ook even uitgeprobeert... niet aan te raden, er zijn maar weinig dingen die je kan herbekijken. nogmaals *uhum* netflix rules! :D

8. timdriessens
    Eclair Aug 20, 2014

9. jnsvr
    Gingerbread Aug 20, 2014

jnsvr , Aug 20, 2014 :
    Nee Stevie is een distributeur van TV, daarvoor heb je geen kabelabonnement nodig. Bij bhaalu wel. En bij bhaalu kan je elk programma herbekijken dat je via de digitale tv hebt, waarbij stevie eerder beperkt is in het aantal mogelijke zenders.

In elk geval, er is een verschil en voor ieder wat wils :) De meesten hebben wel een tv abonnement bij hen thuis en diegene kunnen dus gratis mobiel (pc/tablet/smartphone) tv kijken. ;-)

10. fabianB.
    Froyo Aug 20, 2014

fabianB. , Aug 20, 2014 :
    Is dit niet logisch dat je HIER veel mankementen van personen ziet. omdat dit ongeveer de enige plaats is waar mensen iets posten over hun ONE. volgens mij zijn bij andere merken zoals samsung ook mankementen en zie je die niet vaak omdat samsung geloof ik geen eigen forum bvb heeft enzo. ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :p

11. timdriessens
    Eclair Aug 20, 2014

12. maxke006
    Gingerbread Aug 20, 2014

maxke006 , Aug 20, 2014 :
    Jawel, er zijn sowieso heel wat mensen die niet meer naar dit forum terugkomen omdat hun One goed werkt. Het viel gewoon tijdelijk nogal op door het aantal negatieve berichten, maar ik heb ondertussen ook eentje besteld, dus ik zal het wel ondervinden :p

13. Jordi1880
    Froyo Aug 21, 2014

Jordi1880 , Aug 21, 2014 :
    gisteren ontvangen, voorlopig werkt alles perfect, ik ga wel een uitgebreidere review van mijn bevindingen plaatsen als ik het toestel wat langer in gebruik heb, maar ik heb nu al een vraag. Heeft er iemand ook problemen met de Easy Banking app van BNP Paribas Fortis? Zowel vandaag als gisteren bleek deze niet te werken? heeft dat iets met certificaten te maken? Yelo en de Bancontact app lijken wel te werken.

14. knaert
    Gingerbread Aug 21, 2014

knaert , Aug 21, 2014 :
    Easy banking werkt hier perfect, jammer genoeg kan ik dit nog niet testen op een ONE

15. zwaene
    Honeycomb Aug 21, 2014

zwaene , Aug 21, 2014 :
    Dag mede Belgen, weet er iemand van jullie of er al een Belgische/vlaamse share groep bestaat?
    En wie zou hier interesse in hebben?

16. Jordi1880
    Froyo Aug 21, 2014

Jordi1880 , Aug 21, 2014 :
    ja, op mijn vorige telefoon werkte het ook, het is net met de OPO dat het niet werkt, iemand die het al op de OPO heeft geprobeerd?

17. Boudewijn59
    Froyo Aug 21, 2014

Boudewijn59 , Aug 21, 2014 :
    Hallo,
    OPO dinsdag (19/08) ontvangen (13/08 besteld): transport dus goed en snel verlopen.
    Wel een opmerking naar O+1: de verpakking kon beter: dossje en oplader zaten los in een omslag. OPO zou toch zeker nog een extra bescherming mogen hebben.

Voorlopig heb ik de update van begin augustus nog niet geïnstalleerd (gaf nog wat problemen met bepaalde items blijkbaar en werd aangeraden om daar toch nog even mee te wachten (batterij bv.).
    Ik heb wel al wat app's geïnstalleerd: KBC, Yelo TV, Buienalarm, Mobile Vicking, Shazam, Triiing, Homespot, Spotify, Skype, WhatsApp. Deze werken zoals het moet. Fantastisch groot scherm en snel!
    Maar BhaaluTV gaat bij het installeren en geeft er de brui aan als je hem later weer wil opstarten (zwart scherm). Heeft iemand hier ervaring mee?
    B'one

18. Waelvis
    Froyo Aug 21, 2014

Waelvis , Aug 21, 2014 :
    En mede Lokeraar die hem heeft?? (Als ik je zou kennen zou ik hem wel eens willen bekijken)

Ik ben jaloers :p

19. Waelvis
    Froyo Aug 21, 2014

Waelvis , Aug 21, 2014 :
    Ik denk/vrees dat de Nexus 6 wel een pak duurder zal zijn? (Aangezien de Nexus 5 momenteel ook duurder is dan de OPO)

Ik kijk enorm uit naar een nieuwe smartphone die 4G heeft. Op mn werk zit ik op, in vogelvlucht, 300m van een 4G-mast.

Is het ingewikkeld om Netflix te hebben op je smartphone? Werkt wss ook met proxy's of zo?
    En qua betaling, kan dit enkel als je je visa koppelt aan je google+ account? Of verloopt de betaling apart, via netflix zelf?

20. jnsvr
    Gingerbread Aug 21, 2014

jnsvr , Aug 21, 2014 :
    Hier geen problemen met zowel Easy Banking van Fortis als HelloBank!. Heeft hij voorheen al wel gewerkt bij je? Of nog nooit.